Jump to content

2009.02.21 Sunderland H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Et tap for fotballen at Sunderland skal klare å ta poeng her. Som Haugen sier fra kommentatorboksen så plasserer de nærmest hele spillerbussen foran eget mål, og at det skal lønne seg er skandaløst. Håpløst.

 

Når det er sagt gjør vi en meget, meget svak andreomgang...

Link to comment
Share on other sites

Da har vi spilt vår tredje 0-0 kamp på rad. Vi har ikke scoret på 360 minutter i PL nå. Nå får vi sikre oss UEFA plassen. Dette var enda en trist kamp. Lavt tempo, dårlig bevegelse, ingen tar ansvar. RvP får sin første skikkelige avslutning i kampens siste minutt. For et år siden lå vi øverst på tabellen. Det går en vei med arsenal om dagen. Hvor lenge vil tilskuerene komme å se 0-0? Når vil Wenger skjønne at laget han ikke er på langt nær godt nok til å følge ambisjonsnivået sitt?

Det er trist å være en gooner om dagen. Ha en fortsatt god kveld.

 

Hmm... vi har ikke scora på 360 og united har holdt nullen i... like mye om ikke mer?

 

Moro :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir Wenger ut sesongen. Ser jeg ikke ETT ENESTE nytt trofe i skapet på Emirates etter det, så kan gammern gå av med pensjon, eller i det minste tilbake til Japan.

 

Fy faen. Nesten så jeg gruer meg til Arsenal-Man City når jeg skal over dit. Kommer jo til å sovne på tribunen.

 

Slår vi ikke SUNDERLAND på HJEMMEBANE må da t.o.m de tunge øya til Wenger se at det er noe galt!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Et tap for fotballen at Sunderland skal klare å ta poeng her. Som Haugen sier fra kommentatorboksen så plasserer de nærmest hele spillerbussen foran eget mål, og at det skal lønne seg er skandaløst. Håpløst.

 

Når det er sagt gjør vi en meget, meget svak andreomgang...

Syns det er feil å skylde på Sunderland sin taktikk. Sunderland har gjort hjemmeleksa si og spilt slik man skal spille for å komme hjem med et uavgjort resultat fra Emirates. Hadde vi hatt tempo på ballen og innsatsvilje hadde vi vunnet kampen uavhengig hvordan motstanderen spiller.

Link to comment
Share on other sites

Da har vi spilt vår tredje 0-0 kamp på rad. Vi har ikke scoret på 360 minutter i PL nå. Nå får vi sikre oss UEFA plassen. Dette var enda en trist kamp. Lavt tempo, dårlig bevegelse, ingen tar ansvar. RvP får sin første skikkelige avslutning i kampens siste minutt. For et år siden lå vi øverst på tabellen. Det går en vei med arsenal om dagen. Hvor lenge vil tilskuerene komme å se 0-0? Når vil Wenger skjønne at laget han ikke er på langt nær godt nok til å følge ambisjonsnivået sitt?

Det er trist å være en gooner om dagen. Ha en fortsatt god kveld.

litt pirk, men RvP skulle strengt tatt scort på gigasjansen etter 10 min

Link to comment
Share on other sites

Første omgang er ok, andre omgang er uten vilje, fart og kreativitet! Vår sentrale midtbane er den dårligste i min tid som gooner. Song og Denilson løper rundt med sirup i skoa og sender av gårde masse støttepasninger som ofte havner feil. Arshavin får absolutt godkjent,resten langt under pari. Backene er absolutt elendige begge to. Ingen rytme i laget, feil balanse.

Nei, vi er ikke gode nok, enkelt og greit. Skal over på Roma kampen, har gleda meg lenge, men nå vet jeg ikke lenger...... Arsenal er et kjedelig lag denne sesongen!! boring Arsenal is back!!!

Link to comment
Share on other sites

Da har vi spilt vår tredje 0-0 kamp på rad. Vi har ikke scoret på 360 minutter i PL nå. Nå får vi sikre oss UEFA plassen. Dette var enda en trist kamp. Lavt tempo, dårlig bevegelse, ingen tar ansvar. RvP får sin første skikkelige avslutning i kampens siste minutt. For et år siden lå vi øverst på tabellen. Det går en vei med arsenal om dagen. Hvor lenge vil tilskuerene komme å se 0-0? Når vil Wenger skjønne at laget han ikke er på langt nær godt nok til å følge ambisjonsnivået sitt?

Det er trist å være en gooner om dagen. Ha en fortsatt god kveld.

litt pirk, men RvP skulle strengt tatt scort på gigasjansen etter 10 min

Tar til meg pirken :angry: Satt på kampen i det 11.minutt. Bekalger

Link to comment
Share on other sites

Da har vi spilt vår tredje 0-0 kamp på rad. Vi har ikke scoret på 360 minutter i PL nå. Nå får vi sikre oss UEFA plassen. Dette var enda en trist kamp. Lavt tempo, dårlig bevegelse, ingen tar ansvar. RvP får sin første skikkelige avslutning i kampens siste minutt. For et år siden lå vi øverst på tabellen. Det går en vei med arsenal om dagen. Hvor lenge vil tilskuerene komme å se 0-0? Når vil Wenger skjønne at laget han ikke er på langt nær godt nok til å følge ambisjonsnivået sitt?

Det er trist å være en gooner om dagen. Ha en fortsatt god kveld.

litt pirk, men RvP skulle strengt tatt scort på gigasjansen etter 10 min

Tar til meg pirken :angry: Satt på kampen i det 11.minutt. Bekalger

hehe, alt i orden :(

Link to comment
Share on other sites

Det er så fryktelig å se på laget for tiden.

 

Alle passninger, de få som treffer i hvertfall kommer bak mann, eller i beste fall på bein, aldri noen ball i rom ikke noe bevegelse, det er så utrolig stillestående.

 

Og hva Song gjør på banen er for meg en gåte, han er treg, arrogant, slår sløve pasninger og surrer det stort sett til hele tiden.

 

Toget for fjerdeplassen er nå i full bevegelse, og hvordan det er mulig og ikke greie å motivere seg når vila taper er jo helt utrolig.

 

Arshavin virket frisk, å en halvslapp Arshavin er bedre en alternativet, men idag er jeg bare utrolig skuffet, det er en pine å se på Arsenal for tiden, og noe MEGET drastisk må til hvis vi skal være i nærheten av noe som helst i år. Slik som ståa er nå så tror jeg ikke vi har mye og fare med til uken. Men kan jo håpe...

 

dette er så frustrerende å se på!!

Det kunne vært verre :angry:

 

Evert-Arsenal 1-1

Arsenal-WH 0-0

Tottenh-Arsenal 0-0

Arsenal-Sland 0-0

 

 

Stort verre kan det ikke bli.

 

 

Kunne falt om av kjedsomhet eller av frustasjon....

Link to comment
Share on other sites

Fytte faenskap

 

Dette ble jeg depressiv av. Av resultatet selvfølgelig, men mest det faktum at jeg ser ikke vinnerviljen i mange av gutta! Dette var en MUST MUST win match og enkelte av spillerne utstråler en litt " Jeg gir blanke faen om vi kommer til CL eller ei".. Og det gjør hvertfall meg så ****** forbanna..... OHFFFFFFFFFF .....

 

Den"spiriten" og "togethernessen" Wenger skryter av... ja det er så fjernt fjernt unna og så langt langt vekk fra de beste

 

Nå skal jeg, og det burde flere, roe meg ned før jeg skriver noe mer.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke på nett, på tide at Wenger tar litt tak i noen av gutta når det gjelder tilstedeværelse, innstilling og faenivoldskhet. Vi opptrer som pingler i altfor mange situasjoner og sliter med å få fart, tempo og presisjon i spillet. Desverre er det ingenting som tilsier at Arsenal kommer til å ende topp 4 i år akkurat nå, men 6 poeng blir fort spist opp, og får vi igang det offensive spillet og omsetter sjansene i mål, da blir tonen fort en annen. Vi har en del offensive spillere som er like rundt hjørnet etter skader :angry:

Link to comment
Share on other sites

Et tap for fotballen at Sunderland skal klare å ta poeng her. Som Haugen sier fra kommentatorboksen så plasserer de nærmest hele spillerbussen foran eget mål, og at det skal lønne seg er skandaløst. Håpløst.

 

Når det er sagt gjør vi en meget, meget svak andreomgang...

Jeg synes det er helt greit det Sunderland (og andre lag) gjør når de kommer på Emirates.

De spiller på det de er gode på og det må vi respektere.

 

Det er vårt eget lag vi skal kritisere i dag(og mange andre ganger).

Link to comment
Share on other sites

Et tap for fotballen at Sunderland skal klare å ta poeng her. Som Haugen sier fra kommentatorboksen så plasserer de nærmest hele spillerbussen foran eget mål, og at det skal lønne seg er skandaløst. Håpløst.

 

Når det er sagt gjør vi en meget, meget svak andreomgang...

Ingen unnskyldning at de gjør det. Om vi skulle spilt borte mot Barcelona så tror jeg vi hadde vært litt defensive også.

 

Problemet ligger sentralt, som vanlig. Det prates om at tempo mangler. Men vi har dessverre ikke spillere på midten som klarer å spille med høyt tempo. Knoll og Tott er ikke bra nok i det hele tatt. Og ihvertfall ikke sammen. Det går tregt, det er passningsfeil og det er slurv. Skal bli godt å få tilbake Cesc.

 

Virker også som om spillestilen til Arsenal er veldig lett og lese. Altfor mye possesion og for lite rett fram.

Jaja nok en skuffende kveld. I mine øyne ihvertfall. 12 kamper igjen og 6 poeng bak Villa. En vanlig seriekamp så jeg noen skrev. Snart er samtlige kamper cupfinaler om vi spiller cl neste år eller ei ...

 

Det positive var Arshavin. Viste en del bra og vi ser at han er kvalitet over hele linja. Og med en ny keeper og, ja jeg vil si det, en skikkelig defensiv midtbanespiller er faktisk ikke troppen så ille. Så Eduardo, Cesc, Rosicky og Adebayor satt sammen på benken og det er alle spillere som kan gjøre en veldig bra jobb. Ja til og med Adebayor om han vil. Får bare håpe alle blir om det skulle skje at CL glipper.

Link to comment
Share on other sites

jo lenger ned på tabellen motstanden er, jo vanskeligere blir kampene for oss, er dette NORMALT for ett "Topplag"??

 

Nå må vi bare se hvordan vi står i forhold til lagene i Europa.. Er vi gode nok så holder vi oss til ett 0-0 resultat mot Roma, forså å finne litt av gnisten til Returoppgjøret!

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens. Dagens kamp var utrolig frustrerende, men det burde være mulig å ta igjen 6 poeng på 12 kamper når vi sammenligner vårt og Aston Villas kampprogram. Snart er Dudu tilbake, og da kommer forhåpentligvis målene tilbake også. Vi Arsenal-fans klager stadig over at ingen av spillerene har pasjon for klubben, men vi viser ikke mye pasjon selv med all denne sutringen. Hvis både spillere og supportere har troen på CL-plass, så tror jeg det kan gå vår vei.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens. Dagens kamp var utrolig frustrerende, men det burde være mulig å ta igjen 6 poeng på 12 kamper, når vi sammenligner vårt og Aston Villas kampprogram. Snart er Dudu tilbake, og da kommer forhåpentligvis målene tilbake også. Vi Arsenal-fans klager stadig over at ingen av spillerene har pasjon for klubben, men vi viser ikke mye pasjon selv, med all denne sutringen. Hvis både spillere og supportere har troen på CL-plass, så tror jeg det kan gå vår vei.

Det er HER du tar feil, mener jeg da.. Med sutring så viser vi at vi vil at Arsenal skal ha suksess..

Hvis du har pasjon for en klubb så er det ikke likegyldig hvis man får uavgjort eller taper..

Har du pasjon for en klubb så vil du at det laget skal vinne og hvis det ikke vinner så ser man på svakhetene og klager på det! DET er Pasjon!

Link to comment
Share on other sites

Konklusjon etter dagens kamp:

 

Song er faktisk enda verre enn Denilson.

 

Bendtner har ingenting på dette nivpet å gjøre, hører hjemme i dansk toppserie.

 

Arsenal har flere UEFA cup spillere enn Cl spillere.

 

Arsenal er ute av topp 4 ved sesongslutt!

 

Dette var skammelig, pinlig og meeeeeeeeeeeeeeget tynt!

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens. Dagens kamp var utrolig frustrerende, men det burde være mulig å ta igjen 6 poeng på 12 kamper, når vi sammenligner vårt og Aston Villas kampprogram. Snart er Dudu tilbake, og da kommer forhåpentligvis målene tilbake også. Vi Arsenal-fans klager stadig over at ingen av spillerene har pasjon for klubben, men vi viser ikke mye pasjon selv, med all denne sutringen. Hvis både spillere og supportere har troen på CL-plass, så tror jeg det kan gå vår vei.

Det er HER du tar feil, mener jeg da.. Med sutring så viser vi at vi vil at Arsenal skal ha suksess..

Hvis du har pasjon for en klubb så er det ikke likegyldig hvis man får uavgjort eller taper..

Har du pasjon for en klubb så vil du at det laget skal vinne og hvis det ikke vinner så ser man på svakhetene og klager på det! DET er Pasjon!

Jeg tror hvertfall ikke vi gir spillerene selvtillit og vinnervilje ved å sutre og bue på egne spillere.

 

Edit:

Jeg tror ikke pasjon er problemet vårt, og hvis det er det så er det ingenting vi kan gjøre med det. Vi kan ikke bare kjøpe inn en spiller, og forvente at han har pasjon for klubben. Det er nok heller motivasjon som er problemet vårt. De fleste stjernene våre er skadet, så vi må ta til takke med spillere som mangler rutine, og egentlig ikke hører hjemme på førstelaget. Disse spillerene er usikre, og trenger en leder som kan motivere dem. Toure, som var vår kaptein, holdt seg rolig hele kampen, og jeg så skjelden at han snakket med sine medspillere. Dermed får de ingen motivasjon. Supporterene sutrer og buer, noe som heller ikke gir spillerene mye motivasjon. Arshavin er en stjernespiller som gir de andre spillerene trygghet og selvtillit. Når han gikk av banen ble spillet bare dårligere.

Link to comment
Share on other sites

Off dette blir berre værre og værre. Sunderland kjem for poenget. Slepp jobbe veldig for det og tek med seg eit fortjent poeng. Ja vi har ein del sjansar, men nesten ingen store klare. Vi klarer ikkje spele ut Sunderland ved eit einaste høve i heile kampen, samt at vi lar Sunderland spele på seg sjølvtillitt gjennom at dei får behalde ballen alt for enkelt. Det er mange rimeleg enkle ting å slå ned på i denne kampen som dei fleste andre, MEN det er vanskeleg å endre på det spelarmaterialet vi har. Song, Denilson, Nasri, Bendtner og Vela er ikkje gode PL spelarar. Talentfulle allemann, MEN dei er ikkje gode PL spelarar pr. dags dato. Dette er spelara som kan forsvare ein plass på eit lag som endar rundt midten på tabellen i PL, men spelarar som ikkje kan spele oss opp til ein CL plass. Idag som så ofte ellers denne sesongen er Sagna og Clichy ein skugge av seg sjølv, ja da er vi "mediocre". Vi er ikkje på veg mot 4.plassen Wenger, vi er på veg mot 6.....

Link to comment
Share on other sites

Dette var helt elendig. Noen få lyspunkt var det, men...

 

Spillerbørs:

 

Almunia - 6

 

Sagna - 2

 

Toure - 6

 

Gallas - 5

 

Clichy - 4

 

Nasri - 2

 

Denilson - 5

 

Song - 3

 

Arshavin - 5

 

vPersie - 5

 

Bendtner - 4

 

Vela - 3

 

Eboue - 5

 

 

Og til Wenger må man si: Burde byttet Nasri, ikke Arshavin. Og eboue burde kommet inn lenge før, for Sagna.

Og sist men ikke minst: Det hjelper ikke kjøpe inn nye spillere når man ikke kvitter seg med daukjøttet. Sagna er moden for å selges, i vertfall kan han komme seg på tribunen noen uker. La Eboue få spille der.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av folkens. Dagens kamp var utrolig frustrerende, men det burde være mulig å ta igjen 6 poeng på 12 kamper, når vi sammenligner vårt og Aston Villas kampprogram. Snart er Dudu tilbake, og da kommer forhåpentligvis målene tilbake også. Vi Arsenal-fans klager stadig over at ingen av spillerene har pasjon for klubben, men vi viser ikke mye pasjon selv, med all denne sutringen. Hvis både spillere og supportere har troen på CL-plass, så tror jeg det kan gå vår vei.

Det er HER du tar feil, mener jeg da.. Med sutring så viser vi at vi vil at Arsenal skal ha suksess..

Hvis du har pasjon for en klubb så er det ikke likegyldig hvis man får uavgjort eller taper..

Har du pasjon for en klubb så vil du at det laget skal vinne og hvis det ikke vinner så ser man på svakhetene og klager på det! DET er Pasjon!

Jeg tror hvertfall ikke vi gir spillerene selvtillit og vinnervilje ved å sutre og bue på egne spillere.

så tror jeg ikke spillere kommer inn her å leser forumet, tror de har andre ting å gjøre i fritiden sin fra Fotball:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...