Jump to content

2009.02.21 Sunderland H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

tror nok arshavin får spille litt her hvis han ikke kan spille mot roma.. ;)

men det blir nok ikke hele kampen.

frykter at eboue får litt spilletid også ja :( :P

 

tipper dette laget:

 

Almunia

Sagna - Djorou - Gallas - Clichy

Arshavin(eboue) - song - denilson - nasri

bendtner - RvP

har troen på seier her! ;)

det ser til slutt lyst ut framover i serien nå også, aston villa og chelsea blir tøft(vanskelig) å ta igjen nå,

men se de neste kampene: Sunderland, Fulham, West Bromwich, Blackburn, Newcastle!

det er de fem neste seriekampene!

det burde bety 15 poeng! selv med eboue på banen :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger om eboue og hans røde kort mot tottenham:

“He is not the first player to do that. He has been punished, he has learnt from that, he is still a young player and he is a talented player.”

 

Tror nok eboue kommer til å bli på emirates stadium i en lengre periode, jeg selv syntes han er talentfull, men litt for klønete..

 

Men i kampen mot sunderland tror jeg Eboue vil få starte kampen, og arshavin vil få komme innpå i ca det 70 min..

 

Tror vi vinner denne kampen 3 til 4-0:D

Link to comment
Share on other sites

Hadde ihvertfall vært greit om Vela fikk starte, jeg synes han har vært veldig god i de kampene han har kommet innpå og i siste kamp mot Cardiff (det lille jeg så). Mulig at Wenger vurderer at det blir for offensivt med Vela og Nasri på kantene, men hjemme mot Sunderland skal vel det gå, i tillegg har forsvaret fungert veldig godt i det siste, de får renske opp!

 

Helt enig med deg! Frykter også at Wenger kjører Eboue rett inn igjen.

En midtbane består av offensive kantspillere, så det å velge Eboue for hans defensive kvaliteter

blir nå helt feil for min del.

Link to comment
Share on other sites

Her er laget ifølge arsenal.com

 

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna William Gallas Kolo Toure © Gael Clichy

 

Andrey Arshavin Alex Song Denilson Samir Nasri

 

Robin Van Persie Nicklas Bendtner

 

 

Kan vell si at dette er toppa lag i forhold til de spillerne vi har tilgjengelig?

Digg at Arshavin starter!:D

Link to comment
Share on other sites

Her er laget ifølge arsenal.com

 

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna William Gallas Kolo Toure © Gael Clichy

 

Andrey Arshavin Alex Song Denilson Samir Nasri

 

Robin Van Persie Nicklas Bendtner

 

 

Kan vell si at dette er toppa lag i forhold til de spillerne vi har tilgjengelig?

Digg at Arshavin starter!:D

 

Hjemme mot S'land skulle eg helst sett Song/Nasri sentralt, og med Vela på venstrekanten. Ut med Denilson, altså. Det skulle ikkje vore noko problem.

Link to comment
Share on other sites

Her er laget ifølge arsenal.com

 

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna William Gallas Kolo Toure © Gael Clichy

 

Andrey Arshavin Alex Song Denilson Samir Nasri

 

Robin Van Persie Nicklas Bendtner

 

 

Den lagoppstillingen ser veldig sterk ut, dette blir en artig kamp å se!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er synd Djourou har falt ut av laget, aner ikke hvorfor.

 

Han og Gallas dannet et meget godt stopperpar og jeg synes ikke Toure har vært så god i det siste at han tar fra Djourou plassen så lett.

 

Men blir spennende å se om Toure og Gallas blir en suksess eller ei.

 

Men det er fint å ha konkurranse i de forskjellige posisjonene og forhåpentligvis vil det hjelpe prestasjonene til spillerne.

 

Gleder meg til Arshavin!

Link to comment
Share on other sites

Da er Villa-Chelsea kampen ferdig, Chelsea seier 1-0..

Veldig bra resultat for oss....

 

Hadde likt uavgjort bedre, ut ifra tabellen hadde det jo vært best om Villa vant. Men regner med at Villa kommer til å miste flere poeng enn Chelsea i tiden framover så... Greit resultat ja.

 

Tilbake til kampen så synes jeg Vela burde startet og Nasri sentralt. Vela har vært BB i nesten samtlige kamper han har spilt på førstelaget i år. Hvor bra må den gutten prestere før han får seg en PL kamp fra start? Hadde kanskje blitt en offensiv midtbane med Arshavin - Song/Denilson - Nasri - Vela, men vi spiller hjemme mot Sunderland, og vi er gode til å holde på ball. Så jeg tror ikke det hadde vært noe problem. 2,3-0 i en enkel seier burde vi nesten forvente.

Link to comment
Share on other sites

Artig å se Arshavin på banen, men vi må fortsatt huske å ikke ha altfor store forventninger til han i denne kampen. Han har jo ikke hatt mange treningene med laget heller. :D

 

Når det gjelder laget i dag så ønsket jeg i beste fall kun en endring. Nasri inn sentralt med Song, og inn med Vela for Denilson. Da ville vi vært på det jeg mener er det beste mannskapet med dagens tilgjengelige tropp. Gleder meg sykt til vi får med Fabregas, Walcott og Rosicky tilbake i tillegg. Er lenge siden jeg har sett så lyst på mulighetene til Arsenal!

 

Dette må bare gå veien.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...