Jump to content

2009.02.21 Sunderland H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Lite tempo igjen idag.

Almunia har vært god idag, ellers Arshavin et par gode forsøk.

Men Arsenal må øke tempoet skal de vinne.

 

Jepp, gode avlsutninger har vi hatt, men dette er jo treningskamp tempo..

Ser ut som om laget er litt i "Cardiff-modus". En kamp der vi fikk veldig liten motstand. Sunderland ser farlige ut på kontra så vi må passe oss for å ikke få en i fleisen. Men skrur vi opp tempo et par hakk tror jeg vi tar dette. Artig å se at Arshavin. Hadde nesten ikke forhåpninger til han foran denne kampen så jeg ble gledelig overasket over det han har vist så langt. Håper på mye mer :D

Link to comment
Share on other sites

Som dere sier må vi ha mer tempo på ball, men den sentrale midtbanen har ikke god nok ballkontroll til å levere. De trenger et touch for å fange inn ballen, ett til for å kontrollere den før de er klar til å viderelevere den. Det tar for lang tid. Desverre er også Bendtner i denne kategorien.

 

Arshavin har vært god. En ser at han har teknikken som skal til for å få fart på ballen. Han kan bli en meget spennende tilvekst.

 

Vi må vel få et mål eller to i andre omgang?

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger en som kan utfordre ned mot kanten og få mere bredde i spillet. Det bli alt for mye inn mot midten. Vi trenger Vela!

Føler også at vi trenger mer bevegelse, det blir for stillestående..

Den sentrale midtbanen vår i dag kan jo nesten ikke å slå en passning på 10meter og det er fryktelig svakt!

Og jeg lurer på hvorfor slår vi alltid inn på hode, når vi bare har Bendtner der?

Få opp farten på ballspillet og kjør kontringer!

Dette går veien vår, det er jeg sikker på :D

 

Edit: Jeg ble hørt :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er triste saker. Vi triller ball frem og tilbake på Sunderland men klarer ikke skape sjanser. Får håpe Vela setter fart på ballen. Denilson og Song syns jeg ser tamme ut. Greier seg ok i det defensive spillet men har ikke gode nok basisferdigheter til å spille en såpass sentral rolle i arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Skru opp tempoet to hakk, så kommer det både ett og to mål. Men slik som det er nå, så ender dette nok med nok en uavgjort kamp. Tror nok Bendtner setter den i nota rett før slutt, men dette må vi få avgjort tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...