pekkiry Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Cardiff v Arsenal The FA Cup 4th round sponsored by E.ON, Ninian Park Sunday, January 25, 2009, 14:30 Dommer Martin Atkinson TV Kanaler/Streams Viasat Sport (Nor) Setanta Sports 1 Viasat Football (Swe) Kanal 5 (Den) ATDHE Goonernews (Kommer opp nyhetslinker med livestreams) ESPNS-Live Game Cast (Live tekst og statistikker) Spillere som er skadet/Utilgjengelig William Gallas Mikael Silvestre (usikker) Gael Clichy (Gule Kort) Thomas Rosicky Cesc Fabregas Theo Walcott Mer info om skadene her Cardiff Latest Matches 17.01.09 A Birmingham D 1-1 Championship 03.01.09 H Reading W 2-0 FA Cup 28.12.08 H Plymouth W 1-0 Championship 26.12.08 A Reading D 1-1 Championship 20.12.08 H Sheffield W W 2-0 Championship Arsenal Latest Matches 17.01.09 A Hull W 1-3 Premier League 10.01.09 H Bolton W 1-0 Premier League 03.01.09 H Plymouth W 3-1 FA Cup 28.12.08 H Portsmouth W 1-0 Premier League 26.12.08 A Aston Villa D 2-2 Premier League Head 2 Head 07.01.06 Arsenal 2-1 Cardiff FA Cup 2005/2006 Antatt Cardiff lag Enckelman McNaughton R.Johnson Geypes Kennedy Ledley Parry Rae Whittingham Bothroyd McCormack Antatt Arsenal lag Fabianski Sagna Toure Djouou Gibbs Eboue Diaby Denilson Nasri Van Persie Adebayor Arsenal før kamp : I og med at ikke Gibbs spilte reservelagskampen mot Stoke kan det tyde på at han skal spille mot Cardiff. Clichy er suspendert og Silvestre er meget usikker foran kampen. Arsenal har vist seg fra en meget god side etter at vi hoppet over til 2009. Bendtner har åpnet scoringskontoen, Adebayor har også scoret igjen, samt Eboue klarer faktisk å drible noen. Ingen av kampene kan man si har vært veldig overbevisende heller, men vi viser at vi kan avgjøre kampene når det gjelder som mest. Slik som mot Hull og Bolton. Selv om Cardiff kommer fra divisjonen under vet alle at de kan spille fotball. Ifjor var de i FA Cup finalen og drømmen om finale lever i år også. Mange er spente på om Eduardo vil være på benken. Han spilte 90 minutter mot Stoke for reservelaget og kunne ha kommet på scoringslista hvis venstrefoten hadde vært litt mer presis. En ting som er sikkert er at Fabianski skal stå imål. Dette er hans sjanse for å vise at han er noe å satse på. Vi får satse på at våre to formsterke nøkkelspillere Samir Nasri og Robin van Persie viser seg fra samme side som mot Hull. Da er jeg sikker på at vi får en flott søndag. Cardiff før kamp : Cardiff tar imot Arsenal med fullt hus. Det er ventet å være en fantastisk stemning på kampen, nå er det bare for hjemmelaget å vise fansen hva de kan gjøre. Joe Ledley og Mark McCormack er sett på som nøkkelspillerne til Cardiff. Hvis laget skal prestere maksimalt må disse to være i skikkelig slag. Hovedmålet til Cardiff er opprykk til Premier League i år, men når muligheten er å slå Arsenal i FA Cupen hjemme, så dempes vel ikke innsatsen av den grunn. Litt info om Cardiff City Manager: Jave Jones | Stadion : Ninian Park | Stiftet: 1889 | Hjemmeside : Trykk her Husk! TippekonkurransenSpillerbørsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Får håpe vi får se Dudu i denne kampen, han sier jo selv han er klar for 1. laget nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Kampen er på min bursdag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stige94 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Kampen er på min bursdag! Da har du bursdag samme dag som broren min Link to comment Share on other sites More sharing options...
bendik0407 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Får håpe vi får se Dudu i denne kampen, han sier jo selv han er klar for 1. laget nå! Han spillte jo hele gårsdagens kamp mot Stoke, så det kan hende de hviler han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Kampen er på min bursdag! Da har du bursdag samme dag som broren min Kjekt å vite! Men om kampen er jeg spent på hvilke lag vi stiller med. Særlig venstre backen. Håper også å få se Eboue på høyre back. Men da har vi nok ingen til å spille på høyre kant. Viss ikke Arshavin er på pass da At Bendtner bør få starte denne kampen synest jeg bør være en selvfølge med tanke på innhoppa han har gjort i det siste. Men går ikke denne kampen på noen norske kanaler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted January 22, 2009 Author Report Share Posted January 22, 2009 Men går ikke denne kampen på noen norske kanaler? Beklager. Sto ikke på liveonsat som jeg så, men den går likevel på: Viasat Sport 14.30 FA-cupen (16.30) Cardiff City - Arsenal, direkte fra Ninian Park og fjerde runde. Kommentator: Roar Stokke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Fabianski Sagna-Djourou-Toure-Gibbs/Clichy Eboue-Ramsey-Song-Vela V.Persie-Bendtner Tror dette laget kan vinne . Gallas burde ha tatt toure sin plass, skyvet Sagna ut på venstre ving og Toure på høger back. Tror Clichy har gått av lite vile. I tillegg så spiller Toure bedre som back en MS for tiden. Og Nasri til fordel Adebayor på benken. Med gode subs Mannone- Nasri - Wilshere- Eduardo - Bartley . De 3 siste + Mannone spilte jo 90 min mot Stoke så at de stiller fra start tviler jeg på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Fabianski Sagna-Djourou-Toure-Gibbs/Clichy Eboue-Ramsey-Song-Vela V.Persie-Bendtner Tror dette laget kan vinne . Gallas burde ha tatt toure sin plass, skyvet Sagna ut på venstre ving og Toure på høger back. Tror Clichy har gått av lite vile. I tillegg så spiller Toure bedre som back en MS for tiden. Og Nasri til fordel Adebayor på benken. Med gode subs Mannone- Nasri - Wilshere- Eduardo - Bartley . De 3 siste + Mannone spilte jo 90 min mot Stoke så at de stiller fra start tviler jeg på. Clichy må stå over for pga mange gule kort. Fin kamp og bli utesteng på Men helt enig med deg at han har godt av hvile. Skulle ønske vi hadde hatt Traore i tilgjengelig som backup. Clichy har ikke imponert den siste tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Fabianski Sagna-Djourou-Toure-Gibbs/Clichy Eboue-Ramsey-Song-Vela V.Persie-Bendtner Tror dette laget kan vinne . Gallas burde ha tatt toure sin plass, skyvet Sagna ut på venstre ving og Toure på høger back. Tror Clichy har gått av lite vile. I tillegg så spiller Toure bedre som back en MS for tiden. Og Nasri til fordel Adebayor på benken. Med gode subs Mannone- Nasri - Wilshere- Eduardo - Bartley . De 3 siste + Mannone spilte jo 90 min mot Stoke så at de stiller fra start tviler jeg på. Clichy må stå over for pga mange gule kort. Fin kamp og bli utesteng på Men helt enig med deg at han har godt av hvile. Skulle ønske vi hadde hatt Traore i tilgjengelig som backup. Clichy har ikke imponert den siste tiden. Åjaa, Jo det er jo hell i uhell i grunn. Enig me at vi skulle hatt traore. Men da ser det ut som det blir Gibbs på venstre back å da er det kanskje bedre at Vela og Eboue bytter plass so vi får litt mer muskler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagi Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Håper på dette laget: Fabianski Sagna - Djourou -Toure - Gibbs Eboue - Nasri - Diaby - Merida Van Persie - Vela Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Burde være grei kamp dette. Håper Ramsey, Vela og Gibbs får sjangsen fra start. Håper også at Eboue gjør en god kamp, som han er fint i stand til, slik at folk kan slutte å rope: "selg selg selg". Kanskje Eduardo får et par minutter på slutten? Håper: Fabianski Sagna Toure Djourou Gibbs Eboue Ramsey Nasri Vela Bendtner RvP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Håper på at dette laget skal slå Cardiff: Fabianski Sagna-Kolo-Djourou-Gallas/Gibbs Eboue-Song-Diaby-Nasri Bendtner-RvP Benk: Mannone, Gibbs/Gallas, Denilson, Ramsey, Wilshere, Vela, Ade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Hyggelig å se at 100% tipper arsenal Håper på samme laget som Simbad, men Nasri inn i midten og Wilshere eller Ramsey på en av vingene. Tipper 2-0. RvP dobbel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 En liten fråga. Går denne på ATVO? Eller er det live audio bare? Edit: Fant det ut.. Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Tror denne kampen skal gå greit, som alltid Håper Ramsey spiller fra start sammen med resten av førstevalgene. Fabianski i kasse selvsagt, og det hadde vært fett med Vela på kant fra start, som flere andre også mener i sine oppstillinger. Tror Ramsey scorer på et kjempe skudd og de 3 andre målene kommer fra div. Fabianski gjør noen redninger i super, super-klassen så vi akkurat holder nullen og stillingen blir o-4 Det var fra meg dere hørte det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Håper på dette: Fabianski Sagna - Toure - Djourou - Gibbs Eboue - Ramsey - Diaby - Nasri Vela - Van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Hadde vært gøy å se hva dette laget kunne gjort Fabianski Sagna - Djourou -Toure - Gibbs Eboue - Wilshere - Nasri - Merida Van Persie - Vela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Har sett pressekonferansen nå og "Arsenal Live" som går på Arsenal TV og der sier dem at Fabianski starter kampen, Clichy er suspendert, Gallas er tilgjenglig for spill og at Eduardo blir ikke med til Wales fordi Wenger mener han må ha en til to kamper mer på reservelaget og det kommer an på om han blir tatt ut til Kroatias neste landslagstropp, så desverre ingen Eduardo i denne omgang. Håper på dette laget: Fabianski Sagna-Djourou-Toure-Gibbs Eboue-Denilson-Diaby-Nasri van Persie-Bendtner Benk: Almunia, Gallas, Song, Wilshere, Ramsey, Adebayor, Vela Merida og Randall er vel også tilgjenglig, men vi får se hva professoren gjør senere i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot om han sparte litt spillere i dag, og "tester" ut litt nye ting. Lar spillere som har vert skadde få prøve seg igjen. Kunne tenkt meg å sett dette laget. Fabianski Sagna - Djourou - Toure - Gallas (event. Gibbs) Wilshere - Nasri - Song - Vela Van Persie - Bendtner. La Denilson, Eboue og Diaby få en liten pause. Men tror vel egentlig ikke at Ade blir spart, om det er en av spissene som Wenger sparer i dag, så er jeg redd det er Van Persie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Laget er: Fabianski Sagna-Toure-Djourou-Gibbs Eboue-Ramsey-Song-Nasri van Persie-Bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Laget er: Fabianski Sagna-Toure-Djourou-Gibbs Eboue-Ramsey-Song-Nasri van Persie-Bendtner Har du benken også? Er Gallas der? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Benk: Almunia-Diaby-Gallas-Vela-Denilson-Wilshere-Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Og her er laget i følge Arsenal.com Lukasz Fabianski Bacary Sagna Johan Djourou Kolo Toure Kieran Gibbs Emmanuel Eboue Alex Song Aaron Ramsey Samir Nasri Robin Van Persie Nicklas Bendtner Substitutes Manuel Almunia Jack Wilshere William Gallas Emmanuel Adebayor Carlos Vela Denilson Abou Diaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Benk: Almunia-Diaby-Gallas-Vela-Denilson-Wilshere-Adebayor Bra benk, eneste svake punkt på benken er keeperen :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.