Jump to content

2009.01.25 Cardiff B


pekkiry

Hvem vinner?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Flott at vi fortsetter å teste ut stopperparet Toure - Djourou, men jeg er litt skuffet av å ikke se hverken Vela eller Wilshere på banen. Trodde vi kunne prøve litt nye ting i dag. Spesielt førstenevnte burde fått en sjelden sjanse fra start. Flott at Ramsey er på laget, dog.

 

I tillegg liker jeg at Song starter foran Denilson. Desverre betyr dette at Denilson egentlig er førstevalget, og sikkert blir spart i dag, men jeg har langt større tro på Song som det defensive ankeret på vår midtbane, så det er godt at han får en sjanse til å vise seg frem.

 

Go gunners!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Ser på Setanta at Vela har måttet droppe kampen, uvisst av hvilken grunn foreløpig, og etterlater Arsenal med 6 mann på benken. Synd at meksikaneren ikke kan delta i dette oppgjøret, da jeg tror han kunne fått en del spilletid. Håper heller ikke at det skyldes en alvorlig skade eller lignende, som kan holde ham lenge ute.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er fryktelig latterlig at Cardiffansen hetser Ramsey. Litt realistisk må de se på saken, og skjønne at hvis en 18-åring i Cardiff får tilbud fra Arsenal og Man Utd, så vil han forlate dem. Nå må Ramsey, som fremdeles sikkert er Cardiffsupporter fra sin tid der, gå gjennom 90 minutter med hetsing fra "egne" fans. Utrolig tåpelig!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er fryktelig latterlig at Cardiffansen hetser Ramsey. Litt realistisk må de se på saken, og skjønne at hvis en 18-åring i Cardiff får tilbud fra Arsenal og Man Utd, så vil han forlate dem. Nå må Ramsey, som fremdeles sikkert er Cardiffsupporter fra sin tid der, gå gjennom 90 minutter med hetsing fra "egne" fans. Utrolig tåpelig!

 

Ikke så tåpelig egentlig. Hvis det kan prege han til å gjøre en dårligere kamp er det lettere smart. Vil tro at han får en fin applaus hvis han blir byttet ut senere i kampen

Link to comment
Share on other sites

Vi blir utspilt av et Championship-lag! De er ikke bare bedre enn oss, det er faktisk klasseforskjell i øyeblikket. Midtbanen har forduftet totalt, og midtforsvaret sliter fryktelig sammen. Problemet ligger tilsynelatende i Toure's sviktende form.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey/Song sliter og Toure er på gyngende grunn. Cardiff lar seg inspirere av slikt.

 

Legg til Sagna på denne listen.

 

Dette er dårlige greier

 

BE

 

Enig at det er på hue og pipe på han. Han gjekk for å utvikle sitt talent, og Cardiff fekk masse med penger for denne overgangen. Var aldri snakk om å ta en Flamoney. Da er det tåpelig å pipe på han.

Link to comment
Share on other sites

Regner med at Cardiff løper fra seg snart.

 

Dette er jo mye av sjarmen med FA Cupen at disse klubbene fra lavere divisjoner etc gir toppklubbene en skikkelig kamp.

 

Ett av de siste eksemplene på dette så vi jo i går kveld hvor untd slet i starten mot Tottenham :P

Link to comment
Share on other sites

Synes det er fryktelig latterlig at Cardiffansen hetser Ramsey. Litt realistisk må de se på saken, og skjønne at hvis en 18-åring i Cardiff får tilbud fra Arsenal og Man Utd, så vil han forlate dem. Nå må Ramsey, som fremdeles sikkert er Cardiffsupporter fra sin tid der, gå gjennom 90 minutter med hetsing fra "egne" fans. Utrolig tåpelig!

 

Ikke så tåpelig egentlig. Hvis det kan prege han til å gjøre en dårligere kamp er det lettere smart. Vil tro at han får en fin applaus hvis han blir byttet ut senere i kampen

 

Visst er det tåpelig. Kanke mene at en applaus ved utbytte eller liknende vil virke som noe annet en ekstra hånende? Nei.. ufint synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er fryktelig latterlig at Cardiffansen hetser Ramsey. Litt realistisk må de se på saken, og skjønne at hvis en 18-åring i Cardiff får tilbud fra Arsenal og Man Utd, så vil han forlate dem. Nå må Ramsey, som fremdeles sikkert er Cardiffsupporter fra sin tid der, gå gjennom 90 minutter med hetsing fra "egne" fans. Utrolig tåpelig!

 

Ikke så tåpelig egentlig. Hvis det kan prege han til å gjøre en dårligere kamp er det lettere smart. Vil tro at han får en fin applaus hvis han blir byttet ut senere i kampen

 

Visst er det tåpelig. Kanke mene at en applaus ved utbytte eller liknende vil virke som noe annet en ekstra hånende? Nei.. ufint synes jeg.

Som jeg sa, er jo smart å gjøre det.. Hvis det preger han, så blir det muligens lettere for Cardiff..

En stående er jo langt fra hånende?

Link to comment
Share on other sites

Herregud, dette er Ninian Park!! Dette måtte en forvente.

 

Hvilke stadioner og publikum som er røffere enn andre, vet dere eldre bedre enn meg, men jeg synes fremdeles at det er latterlig å hetse en 18-åring som kun har gjort Cardiff godt, i form av gleder på banen i tillegg til en god slump med penger. Han ville simpelthen til en større klubb for å kunne utfolde talentet sitt, det ville alle gjort. Å bli hetset for dette av "egne" fans synes jeg er tåpelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...