Jump to content

2009.01.25 Cardiff B


pekkiry

Hvem vinner?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

For ein kamp me speler. Sagna og Toure er i storform, og har full kontroll på Cardiffspelarane. Ramsey viser prov på fantastiske ferdighetar og Bendtner tryller ute på høgrekanten. Adebayor kommer nok ein gang inn og springer ræva av seg, kombinert med mange fantastiske løp i bakrom. Diaby er ein spelar med ein utruleg fotballhjerne. Nye Zidane? Dribler når han skal, slepper ballen på perfekte tidspunkt, og går seg aldri fast.

 

Håper for all del Wenger ikkje kjøper nokre spelarar i dette vinduet, eller til sommaren. Pengebruk er oppskrytt! Toure er bedre enn Adams og ruver i lufta. Diaby er bedre enn Vieira. Denilson og Song balanserer midtbanen vår på ein herlig måte, og framover bader me i kreativitet. I mål har me ein autoritær spanjol som plukker ned det eine innlegget etter det andre. Litt uflaks hindrer oss fra ein fantastisk sesong :)

Link to comment
Share on other sites

Cardiff - Arsenal

0 Goals 0

0 1st Half Goals 0

3 Shots on Target 6

7 Shots off Target 8

4 Blocked Shots 2

2 Corners 7

6 Fouls 9

5 Offsides 3

0 Yellow Cards 2

0 Red Cards 0

61.3 Passing Success 78.6

33 Tackles 17

54.5 Tackles Success 76.5

35 Possession 65

40.9 Territorial Advantage 59.1

 

Dette i følge Setanta Sports.

Link to comment
Share on other sites

For ein kamp me speler. Sagna og Toure er i storform, og har full kontroll på Cardiffspelarane. Ramsey viser prov på fantastiske ferdighetar og Bendtner tryller ute på høgrekanten. Adebayor kommer nok ein gang inn og springer ræva av seg, kombinert med mange fantastiske løp i bakrom. Diaby er ein spelar med ein utruleg fotballhjerne. Nye Zidane? Dribler når han skal, slepper ballen på perfekte tidspunkt, og går seg aldri fast.

 

Håper for all del Wenger ikkje kjøper nokre spelarar i dette vinduet, eller til sommaren. Pengebruk er oppskrytt! Toure er bedre enn Adams og ruver i lufta. Diaby er bedre enn Vieira. Denilson og Song balanserer midtbanen vår på ein herlig måte, og framover bader me i kreativitet. I mål har me ein autoritær spanjol som plukker ned det eine innlegget etter det andre. Litt uflaks hindrer oss fra ein fantastisk sesong :)

aner jeg en smule frustrasjon..? ;)

Link to comment
Share on other sites

For ein kamp me speler. Sagna og Toure er i storform, og har full kontroll på Cardiffspelarane. Ramsey viser prov på fantastiske ferdighetar og Bendtner tryller ute på høgrekanten. Adebayor kommer nok ein gang inn og springer ræva av seg, kombinert med mange fantastiske løp i bakrom. Diaby er ein spelar med ein utruleg fotballhjerne. Nye Zidane? Dribler når han skal, slepper ballen på perfekte tidspunkt, og går seg aldri fast.

 

Håper for all del Wenger ikkje kjøper nokre spelarar i dette vinduet, eller til sommaren. Pengebruk er oppskrytt! Toure er bedre enn Adams og ruver i lufta. Diaby er bedre enn Vieira. Denilson og Song balanserer midtbanen vår på ein herlig måte, og framover bader me i kreativitet. I mål har me ein autoritær spanjol som plukker ned det eine innlegget etter det andre. Litt uflaks hindrer oss fra ein fantastisk sesong :)

hahaha ;)

Link to comment
Share on other sites

dette var rett og slett tannløst. en mengde spillere som viser sitt sanne jeg. den som imponerer mest i dag, er wilshere. han skaper mer på 3 min enn alle de andre til sammen. enda er han bare innvilvert i ett angrep. ok av gibbs og fabianski, og nesten godkjent på det defansive fra song. tragisk av de fleste andre. innhoppene til diaby og adebayor, må vel være det sletteste vi noen gang har sett. nei, hvis dette ikke viste wenger at det må handles, ja da tror jeg at jeg skal begynne å følge med på en annen sport.

Link to comment
Share on other sites

Det som skuffer meg mest er to ting: At Adebayor ikke viser mer vilje når han kommer innpå, og at Wilshere ikke kommer inn tidligere når midtbanen vår skriker etter kreativitet!

 

Uenig i det gule kortet for filming på Eboue, og synes han gjør en ok kamp sammen med Gibbs, Djourou, Fabianski, Song og RvP. Bendtner sliter når han starter kamper men scorer ofte viktige mål når han kommer innpå. Lurer på hva grunnen til det kan være!

Link to comment
Share on other sites

Håper vi får WBA om vi går videre!

 

Nei, revansje mot Burnley hadde vært herlig, men det er egentlig likegyldig hvem vi møter av de to, for selv om det er 1 divisjon mellom det, vil eg si at nivået på lagene deres er ganske likt..

Link to comment
Share on other sites

Ikke mål på den cornern heller. Nå begynner eg å bli skeptisk til at vi får et enda hardere kampprogram :)

 

Vi TRENGER en spiller som Arshavin

 

Nei, Vi trenger en David Villa eller Samuel Eto'o som setter sjansene våre i mål.

 

Det som også trengs er en skikkelig evaluering etter sesongen, for det som Arsenal viser om dagen fører oss ingen steder, og om Wenger fortsatt virker handlingshemmet, vel da er tiden hans også ute.

Arshavin scorer da mange mål

 

Kommer vel litt på hvordan man definerer mange mål, han har vel 50 mål på 240 kamper, det er vel ikke det man kan kalle mange mål. Han har vel bare gjort 10 ligamål på en sesong en eneste gang i karrieren?

Mener uansett bestemt at Arshavin ikke er spilleren vi virkelig trenger. Vi trenger å styrke oss bakover på banen, fremover føler jeg vi har nok av spillere som kan boltre seg vilt og uhemmet, så snart den defensive tryggheten er på plass. Vi vinner ingenting uten en skikkelig defensiv enhet, og er det noe Wenger IKKE mestrer, så er det defensive komponenter. Det går ikke å spille naivt offensivt spill uten å bli straffet for det i 2009. Arsenal koden er blitt knekt og det for mange år siden, på tide Wenger og resten av Arsenal også finner det ut.

 

Det jeg mener med mye mål er en spiller som nesten garanterer 20 + en og annen assist pr sesong, og ikke en "one season wonder" som Adebayor virker å være. Bevares han kan sikkert klare det igjen, men ikke mye som tyder på det for øyeblikket. Men alt kan kanskje rette seg opp med en solid defensiv enhet. Tror nøkkelen for vår suksess ligger i, ja du gjettet riktig, et solid forsvar, eller en solid defensiv enhet. Når vi får det på plass, så kan vi begynne å spille "the Arsenal way" igjen. Men å forvente noe før det, hm skeptisk!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...