Jump to content

2009.01.25 Cardiff B


pekkiry

Hvem vinner?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er det noen som kan huske noe intervju eller en uttalelse eller noe hvor Wenger sie at han ikke liker Vela? Et under hvis han ikke har sagt det, for det er jo svært tydelig at det er tilfelle...

 

Vela måtte av en eller annen grunn trekke seg før kampen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Herregud, dette er Ninian Park!! Dette måtte en forvente.

 

Helt enig!

 

Gibbs synes jeg virker veldig positiv. Han kjører fremover, og viste akkurat en knall takling.

 

Herregud, dette er Cardiff, 6. plass i Championship. Argumentet hadde funka for bortekamper i CL fremover. Vi er Arsenal, 5. plass med tittelmuligheter.

Link to comment
Share on other sites

Å bli hetset for dette av "egne" fans synes jeg er tåpelig.

Helt enig, er helt tåpelig, hva har han gjort mot dem? blitt et stort talent og så vil de at han skal bli værende i en championship klubb? helt latterlig, men når de piper på han, så blir det enda verre. Han håper jo på at Cardiff skal gjøre det godt i Championship og har bare sagt godt om dem, og så motar de ham sånn

Link to comment
Share on other sites

Herregud, dette er Ninian Park!! Dette måtte en forvente.

 

Helt enig!

 

Gibbs synes jeg virker veldig positiv. Han kjører fremover, og viste akkurat en knall takling.

 

Herregud, dette er Cardiff, 6. plass i Championship. Argumentet hadde funka for bortekamper i CL fremover. Vi er Arsenal, 5. plass med tittelmuligheter.

 

championship er en rimelig hard liga. Der spiller de fortsatt ENGELSK fotball. kraft, innsats, guts og rene muskler. Det kan ta knekken på etthvert lag.

Link to comment
Share on other sites

Herregud, dette er Ninian Park!! Dette måtte en forvente.

 

Hvilke stadioner og publikum som er røffere enn andre, vet dere eldre bedre enn meg, men jeg synes fremdeles at det er latterlig å hetse en 18-åring som kun har gjort Cardiff godt, i form av gleder på banen i tillegg til en god slump med penger. Han ville simpelthen til en større klubb for å kunne utfolde talentet sitt, det ville alle gjort. Å bli hetset for dette av "egne" fans synes jeg er tåpelig.

Hvis Spurs-fans buer mot Berbatov, er det en ting, men QPR-fans har rett og slett ikke lov til å bue på Les Ferdinand. Det jeg vil frem til er at det er store forskjeller på overganger, og jeg mener Ramsey ikke oppførte seg uhederlig overfor Cardiff, slik som Hleb mot Arsenal, Berbatoc mot Tottenham osv. Altså er det teit av Cardiff å bue mot Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som kan huske noe intervju eller en uttalelse eller noe hvor Wenger sie at han ikke liker Vela? Et under hvis han ikke har sagt det, for det er jo svært tydelig at det er tilfelle...

 

Har sett Wenger si Vela er den beste "finishern" han noen gang har sett, men om man mente det blir en annen sak! Regner med han kommer inn tidlig i 2. for RVP!

 

Hva i all verden legger du deg ned for der Eboue?

Link to comment
Share on other sites

Herregud, dette er Ninian Park!! Dette måtte en forvente.

 

Helt enig!

 

Gibbs synes jeg virker veldig positiv. Han kjører fremover, og viste akkurat en knall takling.

 

Herregud, dette er Cardiff, 6. plass i Championship. Argumentet hadde funka for bortekamper i CL fremover. Vi er Arsenal, 5. plass med tittelmuligheter.

 

championship er en rimelig hard liga. Der spiller de fortsatt ENGELSK fotball. kraft, innsats, guts og rene muskler. Det kan ta knekken på etthvert lag.

Joda, men føler ambisjonsnivået vårt burde ligge litt høyere. Å ryke ut mot Cardiff vil rett og slett være horribelt! Men selvfølglelig må ingenting tas forgitt...

Link to comment
Share on other sites

Herregud, dette er Cardiff, 6. plass i Championship.

 

Nettopp, og da vet vi at Cardiff er like gode som de fleste lag på nedre halvdel av PL.

 

Ja og vi ser at det er mange jevne kamper mellom divisjonene i cupen.

Litt tullete å tro det skal være lett match for oss,mens alle andre skal slite.

 

Ta Burnley som slo ute en hel haug lag.

Link to comment
Share on other sites

Herregud, dette er Ninian Park!! Dette måtte en forvente.

 

Hvilke stadioner og publikum som er røffere enn andre, vet dere eldre bedre enn meg, men jeg synes fremdeles at det er latterlig å hetse en 18-åring som kun har gjort Cardiff godt, i form av gleder på banen i tillegg til en god slump med penger. Han ville simpelthen til en større klubb for å kunne utfolde talentet sitt, det ville alle gjort. Å bli hetset for dette av "egne" fans synes jeg er tåpelig.

Hvis Spurs-fans buer mot Berbatov, er det en ting, men QPR-fans har rett og slett ikke lov til å bue på Les Ferdinand. Det jeg vil frem til er at det er store forskjeller på overganger, og jeg mener Ramsey ikke oppførte seg uhederlig overfor Cardiff, slik som Hleb mot Arsenal, Berbatoc mot Tottenham osv. Altså er det teit av Cardiff å bue mot Ramsey

 

Amen.

 

Når det gjelder det du sier om Vela, så er jeg helt enig. Nå er det kanskje litt feil å ta det opp i denne sammenhengen, da han ikke kunne delta, av en eller annen uviss grunn, men det er åpenbart at han vegrer seg for å gi meksikaneren sjansen. Synes det er utrolig dumt, for Vela kan bli bortimot så god som han bare vil, men hvis han ikke får sjansen i Arsenal, vil han nok begynne å lete etter nye beiter.

 

Det hadde vært utrolig bittert å mistet Carlos uten at han hadde fått en skikkelig sjanse.

 

Edit: Enig med dere som sier at et Championshiplag slett ikke er noen lett motstand. Allikevel synes jeg det er noe drøyt at Arsenal skal bli utspilt av et lag i divisjonen under, uansett arena. Dette er for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som kan huske noe intervju eller en uttalelse eller noe hvor Wenger sie at han ikke liker Vela? Et under hvis han ikke har sagt det, for det er jo svært tydelig at det er tilfelle...

 

Vela måtte av en eller annen grunn trekke seg før kampen.

 

BE

 

Vela var i startoppstillingen, men ble syk under oppvarming, i følge kommentator Stokke.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig start, meget positivt etterhvert.

Ramsey har vel spilt sin svakeste kamp noen sinne. Kanskje litt for mye tenning mot gamle venner? Bør få 10 min i 2. og deretter erstattes av Denilson.

Song, Gibbs og Eboue de mest positive så langt.

Song gjør akkurat som han vil og har tatt over midte helt de siste 20. Vanvittig fysikk.

Eboue viser styrke, hurtighet og gode dragninger. Skulle absolutt scoret minst et, må bli mer beslutsom innenfor 16. Greit at det ikke er straffe, men det er helt klart kontakt og definitivt ikke gult kort. Dommere skjønner tydligvis ikke at det går an å dette innenfor 16 uten at det er filming.

Gibbs er en blåkopi av Cole og Clichy. Begynner å få orden på det defensive og er helt rå i kontringer. Litt mer beslutsomhet og han går hele veien.

Link to comment
Share on other sites

Bendtener klarer jo KUN å skore når han får ballen på gullfat og åpent mål(nå klarte han ikke det heller..), han er som regel der det skjer som en spiss skal være, men når du spiller i en klubb som arsenal MÅ du ha andre kvaliteter å! han er rett og slett ikke god nok for oss!

 

hadde ade eller vela vert på banen er jeg sikker på det hadde stått minst 1-0 til oss! men for all del.. det skal sies at vi har vert heldige i at vi ikke ligger under med 2-3 mål

Link to comment
Share on other sites

Etter en særdelses svak første omgang får følgende godkjendt. Fabianski, Gibbs, Eboue, Nasri, Bendtner og Van Persie. Resten har vært skremmende svake.

Fabianski hadde en dårlig klarering med feil fot og to gode inngrepner i feltet, alt i alt oppløftende spill av han. Gibbs spiller helt greit, resten av forsvaret er skandaledårlig.

På midten så er det litt for mye "hæpping" hos Nasri, men han spiller helt greit, i midten har vi vært forferdelige, Eboue har klart seg bra og viser mye offensiv vilje, på topp spiller guttene klokt men får svært lite å jobbe med.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Etter en særdelses svak første omgang får følgende godkjendt. Fabianski, Gibbs, Eboue, Nasri, Bendtner og Van Persie. Resten har vært skremmende svake.

Fabianski hadde en dårlig klarering med feil fot og to gode inngrepner i feltet, alt i alt oppløftende spill av han. Gibbs spiller helt greit, resten av forsvaret er skandaledårlig.

På midten så er det litt for mye "hæpping" hos Nasri, men han spiller helt greit, i midten har vi vært forferdelige, Eboue har klart seg bra og viser mye offensiv vilje, på topp spiller guttene klokt men får svært lite å jobbe med.

 

BE

 

Bendtner fikk vel alt servert på seg på slutten der, og viser jo hvor fantastisk han er med ballen. De gangene han starter så er han mildt sagt dårlig. merkelig igrunn...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...