Jump to content

2009.01.25 Cardiff B


pekkiry

Hvem vinner?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Nesten som jeg heller vil ta imot et baklengsmål her, enn å få omkamp. Å få enda en midtukekamp i et allerede tøft kampprogram er utrolig dumt nå. Denne sesongen bør kun fokuseres på å ta fjerdeplassen og få Champions Leaguespill neste år. Alt annet ville vært en skandale, både sportslig og spesielt finansielt. Om vi kommer langt i FA Cupen eller ikke er jeg likegyldig til, om vi ikke tar oss til CL.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det holder med 2 dager...

 

griseflaks!

 

Nei det der var ikke griseflaks. Fabianski hadde full kontroll på den.

 

BE

Ja det tror jeg faktisk han hadde gjort. Kjempe rekkevidde og spenst han viser der.

Almunia hadde jo også hatt kontroll på den. Han står jo alltid bak muren på frispark.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ikke mål på den cornern heller. Nå begynner eg å bli skeptisk til at vi får et enda hardere kampprogram :)

 

Vi TRENGER en spiller som Arshavin

 

Nei, Vi trenger en David Villa eller Samuel Eto'o som setter sjansene våre i mål.

 

Det som også trengs er en skikkelig evaluering etter sesongen, for det som Arsenal viser om dagen fører oss ingen steder, og om Wenger fortsatt virker handlingshemmet, vel da er tiden hans også ute.

Link to comment
Share on other sites

Nesten som jeg heller vil ta imot et baklengsmål her, enn å få omkamp. Å få enda en midtukekamp i et allerede tøft kampprogram er utrolig dumt nå. Denne sesongen bør kun fokuseres på å ta fjerdeplassen og få Champions Leaguespill neste år. Alt annet ville vært en skandale, både sportslig og spesielt finansielt. Om vi kommer langt i FA Cupen eller ikke er jeg likegyldig til, om vi ikke tar oss til CL.

 

Vi får se det positive i det. Større sannsynlighet for å slå dem hjemme, pluss at vi får noen ekstra inntekter ved omkamp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg står for at jeg ikke synes det er en kjedelig kamp. Høy intensitet og en god del sjanser begge veier. Cup er alltid mye kjedeligere enn PL, desverre.

 

Jeg er også litt overrasket over de som forventer at dette er en enkel kamp. Cardiff gjør det bra i Championship og har en fryktet hjemmebane.

 

Det som skuffer og irriterer endel er at Wenger gjør det samme år etter år. Han sparer 3-4 spillere i tidlige FA Cup kamper og det ender med omkamp gang etter gang. At han aldri lærer.....

Link to comment
Share on other sites

Ikke mål på den cornern heller. Nå begynner eg å bli skeptisk til at vi får et enda hardere kampprogram :)

 

Vi TRENGER en spiller som Arshavin

 

Nei, Vi trenger en David Villa eller Samuel Eto'o som setter sjansene våre i mål.

 

Det som også trengs er en skikkelig evaluering etter sesongen, for det som Arsenal viser om dagen fører oss ingen steder, og om Wenger fortsatt virker handlingshemmet, vel da er tiden hans også ute.

Arshavin scorer da mange mål

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...