Jump to content

Mathieu Flamini


ben lakris

Recommended Posts

Vi ville ha deg vi, Flamini. Du dro. Vi aksepterte det.

 

Men for min egen del vil jeg ikke ha noen Flamini tilbake. Jeg har begynt å se videre nå, og har ikke tenkt mye på Flamini. Vi bør sette et eksempel her ved å ikke ta ham tilbake. Man skal ikke bare kunne forlate Arsenal for å prøve seg et annet sted for så å komme tilbake igjen helt uten videre.

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg husker så var vel Flamini og Cesc gode venner, så det kunne vel vært et sjakktrekk av Wenger å hente han tilbake.. men tviler på at han blir billig med tanke på at han signerte en 4-5 års avtale i sommer.

 

Men Wenger ville nok aldri hentet han tilbake uansett hva som skjer..

Link to comment
Share on other sites

Flamini er sabla god, men når han forlater oss pga pengene, så kan han ikke bare komme å fri til oss etter å ikke få spille i Milan. Jeg synes vi heller skal se etter andre alternativer.

 

Han er en av de som passer best inn sammen med Fabregas, men etter i sommer mista jeg mye av respekten jeg hadde til han. Tviler uansett på at Wenger punger ut for han. :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger har ikke akkurat en historie for å hente hjem bortkomne lam....

 

Kom til å tenke på at dette først og fremst er spillere han selv har solgt, som Henry og Vieira, og ikke spillere som har gått uten at han nærmest har kunnet gjøre noe med det. Det kunne han ikke med Mathieu, og han blir nok fort tilgitt om han kommer tilbake og fortsetter å spille som han slapp i Arsenal.

 

Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen. Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur. Ikke vet jeg, men en god spiller er han ihvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Wenger har ikke akkurat en historie for å hente hjem bortkomne lam....

 

Kom til å tenke på at dette først og fremst er spillere han selv har solgt, som Henry og Vieira, og ikke spillere som har gått uten at han nærmest har kunnet gjøre noe med det. Det kunne han ikke med Mathieu, og han blir nok fort tilgitt om han kommer tilbake og fortsetter å spille som han slapp i Arsenal.

 

Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen. Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur. Ikke vet jeg, men en god spiller er han ihvertfall...

 

Et innlegg med mange klare og entydige poenger....... :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger har ikke akkurat en historie for å hente hjem bortkomne lam....

 

Kom til å tenke på at dette først og fremst er spillere han selv har solgt, som Henry og Vieira, og ikke spillere som har gått uten at han nærmest har kunnet gjøre noe med det. Det kunne han ikke med Mathieu, og han blir nok fort tilgitt om han kommer tilbake og fortsetter å spille som han slapp i Arsenal.

 

Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen. Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur. Ikke vet jeg, men en god spiller er han ihvertfall...

 

Et innlegg med mange klare og entydige poenger....... :P

 

Forklar gjerne hva du stusser på......

Link to comment
Share on other sites

Wenger har ikke akkurat en historie for å hente hjem bortkomne lam....

 

Kom til å tenke på at dette først og fremst er spillere han selv har solgt, som Henry og Vieira, og ikke spillere som har gått uten at han nærmest har kunnet gjøre noe med det. Det kunne han ikke med Mathieu, og han blir nok fort tilgitt om han kommer tilbake og fortsetter å spille som han slapp i Arsenal.

 

Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen. Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur. Ikke vet jeg, men en god spiller er han ihvertfall...

 

Et innlegg med mange klare og entydige poenger....... :D

 

Forklar gjerne hva du stusser på......

 

Hva jeg stusser på????

 

Kom til å tenke på at dette først og fremst er spillere han selv har solgt, som Henry og Vieira, og ikke spillere som har gått uten at han nærmest har kunnet gjøre noe med det.

 

Hvor mange spillere som har forlatt Arsenal mot Wengers vilje har han hentet tilbake?

 

Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen.

 

Det er helt greit å mene det, men i neste setning skriver du:

 

Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur.

 

Logikken din er altså, ikke forvent at Wenger vil ha deg igjen, men du er er åpen for at Wenger er positiv til en Flamini retur ;)

Link to comment
Share on other sites

Kom til å tenke på at dette først og fremst er spillere han selv har solgt, som Henry og Vieira, og ikke spillere som har gått uten at han nærmest har kunnet gjøre noe med det.

 

Hvor mange spillere som har forlatt Arsenal mot Wengers vilje har han hentet tilbake?

 

Helmik'n: Hvor mange har forlatt Arsenal på free transfer, i Flamini's alder?

 

Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen.

 

Det er helt greit å mene det, men i neste setning skriver du:

 

Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur.

 

Logikken din er altså, ikke forvent at Wenger vil ha deg igjen, men du er er åpen for at Wenger er positiv til en Flamini retur :D

 

Helmik'n: Logikken min er at få eller ingen spillere har forlatt klubben gratis under Wengers tid i klubben, mens de ennå har flere år igjen av karrieren. De fleste andre som har blitt solgt har vært over the top, eller hatt trøbbel med noe i klubben eller London/England. Flamini har mange år igjen av karrieren, og vi trenger en spillertype som ham. Med spillere som Henry og Vieira så ble de jo solgt med Wengers samtykke. Flamini gikk uten at han kunne gjøre noe. Det er her forskjellen kommer inn. Derfor er det nok ikke helt usannsynlig at Wenger vil ha ham tilbake, selv om han selvsagt ikke kan forvente det...

 

Bedre..?

 

Edit: EXACTLY, Orakelet!

Link to comment
Share on other sites

Var vel ikke vanskelig å skjønne det Helmik skrev...

 

"Dog står jeg fortsatt på det jeg sa tidligere i tråden. Det går ikke an å bare endre mening etter å ha sviktet og forlatt klubben, og forvente at de vil ha deg igjen." - Hans personlige mening.

 

*"Poenget mitt var bare at det slett ikke er sikkert at Wenger er negativ til en Flamini-retur." - At han ikke tror det er utenkelig at WENGER ikke er negativ til returen.

 

 

En normal tolkning... men mulig jeg uansett er på sletta i ingenmannsland.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Flamini så er han kanskje spilleren vi mangler. Og jeg vil heller ha han sammen med Fabregas istedet for Denilson. Aller helst så hadde kanskje sett en skadefri Diaby få vokse seg inn i rollen som makker til Fabregas. Siden Flamini faktisk er Milan-spiller i skrivende stund. Og med tanke på skadehistorikken til enkelte spillere, så er vel kanskje Flamini et sikkert kort å satse på??

 

Ingen kan vel egentlig klandre Flamini så veldig for at han stakk til Milan, Arsenal var jo veldig avventende med å tilby han kontraktforlengelse. Og Arsenals\Wengers ekstreme sparsommelighet kostet oss vistnok C.Ronaldo i sin tid. Tror faktisk vår famlende og nølende transferpolitikk har kostet oss flere "Store" talenter enn de vi faktisk har klart å hente.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle likt å vite om C. Ronaldo hadde vært den samme dersom han hadde kommet til Arsenal. Uansett ser vi hva hans sanne jeg er, så jeg er evig glad vi ikke kjøpte ham. Vi sparte pengene da vi kunne kjøpe Ronaldo og jeg håper (og tror selvfølgelig) at vi gjør det samme vedr. Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle likt å vite om C. Ronaldo hadde vært den samme dersom han hadde kommet til Arsenal. Uansett ser vi hva hans sanne jeg er, så jeg er evig glad vi ikke kjøpte ham. Vi sparte pengene da vi kunne kjøpe Ronaldo og jeg håper (og tror selvfølgelig) at vi gjør det samme vedr. Flamini.

 

Haha, hadde C.Ronaldo vært like god i Arsenal som i ManU så hadde vi elsket ham. Flamini tilbake? Hvorfor ikke? Jeg unner ham ikke noe godt i Milan, men tar ham gjerne tilbake. Det er dessverre slutt på tiden hvor spillerne bryr seg om klubben og fansen, så vi får bare leve med at han er en grisking.

Link to comment
Share on other sites

Wenger kommer ALDRI til å betale penger for en spiller vi måtte gi bort gratis! Vi skal nok også se langt bort fra noen topp signeinger i Januar da han ønsker å tjene mer penger i arsenal`s navn. Noe som betyr flere unggutter med masse potensiale, og salg av de store spillerne vi har klubben for å sørge for videre overskudd i transfermarkedet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...