Jump to content

FIFA 09


ArsenalThomas

Recommended Posts

Eduardo er faktisk veldig god på FIFA. Er så utrolig enkelt å avslutte med han i forhold til andre spisser (utenom Henry, Torres o.l.). Absolutt ingen skuffelse, men han hadde nok vært hakket bedre om han ikke hadde blitt overfalt av Taylor. En ting som irriterer meg er at han ikke ligner i det hele tatt, det samme med Nasri :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Mange ansikt på FIFA som er horribelt dårlig...

 

En ting FIFA burde lære av PES, er editor-mulighetene, i PES er alt åpent for editering.

 

En vesentlig stor forskjell på ansiktene på FIFA og PES er at FIFA sine ansikter er lagd gjennom 3D og bygd fra scratch, mens PES bruker en gammel teknologi som gjør at de scanner inn et bilde for så å gjøre det om til et datafjes, resultatet av det blir av spillerne ser litt rare ut når det gjelder kropp og hode, samtidig som når de åpner munnen ser det også litt rart ut. Dette er samme teknologi som brukes på PS2 o.l.

 

Ellers er jeg enig i at det skulle gått ann å edite mer på spillerne, en ting som irriterer grenseløst er at man ikke kan endre statsa til spillerne, slik at man må vente helt til en squad update, som forøvrig kommer i februar, og deretter må vi vente helt til oktober og kjøpe et nytt spill, fordi de kun legger ut en ny roster en gang i løpet av en sesong :P

 

Mange forbedringer som fortsatt kan gjøres, men helt klart et kjempespill :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Selv om mange her var uenige synes jeg fortsatt at Eduardo er for dårlig her, det at RvP og Adebayor er overvurderte og Vela et kjempetalent gjør det ikke lettere for han, jeg mener han mangler den posisjoneringsevnen og evnen til å starte riktig som er noe av det han er sterkest på på ekte

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 10 2009, 02:15 PM) 168000[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

 

Pent ;) har også et par mål men liker dette best :P

Meget pent, her er min version B)

 

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5413769

 

Får vise frem mitt mål mot Man United også, ditt var forresten veldig veldig pent også! B)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan får dere så utrolig realistisk (eller ihvertfall bortimot realistisk) grafikk? Er det fordi dere spiller på på PS3, og har mer "softe" bevegelser? Føler det blir så kantete på PC, noe som irriterer meg når jeg ser hvor bra det faktisk kan se ut...

 

Er det forøvrig noen som spiller på PC som kan fortelle meg hvordan jeg aktiverer "mus-kontrollen"? Synes det ser spennende ut, men når jeg går på Controls og velger "Mouse and Keyboard" så skjer det ingenting...

Link to comment
Share on other sites

Hvordan får dere så utrolig realistisk (eller ihvertfall bortimot realistisk) grafikk? Er det fordi dere spiller på på PS3, og har mer "softe" bevegelser? Føler det blir så kantete på PC, noe som irriterer meg når jeg ser hvor bra det faktisk kan se ut...

 

Er det forøvrig noen som spiller på PC som kan fortelle meg hvordan jeg aktiverer "mus-kontrollen"? Synes det ser spennende ut, men når jeg går på Controls og velger "Mouse and Keyboard" så skjer det ingenting...

 

Stemmer. Jeg spiller iallfall på PS3, har prøvd demoen på PC også, og føler det ikke henger helt med grafikken til 360 og PS3'en, men mest av alt klarer jeg ikke å spille FIFA med mus og tastatur B)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan får dere så utrolig realistisk (eller ihvertfall bortimot realistisk) grafikk? Er det fordi dere spiller på på PS3, og har mer "softe" bevegelser? Føler det blir så kantete på PC, noe som irriterer meg når jeg ser hvor bra det faktisk kan se ut...

 

Det er rett og slett det at FIFA på Xbox og PS3 er langt bedre enn på PC. Gigantisk forskjell.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser målene deres, så kommer jeg på en ting jeg har lagt merke til. Hver gang man tar brassespark eller hiver seg rundt på en volley så scorer man. Jeg har aldri bommet når spilleren prøver på det.

 

Er det tilfelle hos dere også?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan lager dere brasse? Klarer ikke jeg :(

 

(Spiller PS3 på pro-nivå)

Det skjer automatisk jeg trykker runding så tar de brasse men de pleier å gjøre det når de er helt alene inni feltet da og vist er bra høyder men du kan og ta brasse innlegg vist du trykker på firkantant fort 2 ganger så legger han inn et volley/brasse innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Spelte ei stund mykje FIFA09 med ein kompis, der vi "lagde" 16-årige utgåver av oss sjølve og spelte managermode. Men etter eit par sesongar låste plutselig savegamet seg under loading (56%). Vi prøvde på alle måtar å kome rundt dette, med forfeit`ing osv, men ingenting funka.. Blei så sure at vi la vekk heile spelet..

 

Nokon som har opplevd det samme?

Link to comment
Share on other sites

Spelte ei stund mykje FIFA09 med ein kompis, der vi "lagde" 16-årige utgåver av oss sjølve og spelte managermode. Men etter eit par sesongar låste plutselig savegamet seg under loading (56%). Vi prøvde på alle måtar å kome rundt dette, med forfeit`ing osv, men ingenting funka.. Blei så sure at vi la vekk heile spelet..

 

Nokon som har opplevd det samme?

 

Poor you.

Har ikke heldigvis ikke vært ute for det samme på PS3, men har skjedd minst etpar ganger på CM/FM.

Har kommet meg langt fram i tid, og har et godt game på gang, og vips skjedde det en feil.

Som eg kan huske, og dessverre ikkje har fortrengt er eit kanongame med vålerenga, (fm06 eller 07)

Der eg hadde bygd opp eit kjempelag og var med i kampen og cl. Ikkje so veldig realistisk, men hadde det veldig gøy med den.

 

Og så hadde eg eit spelt meg eit L1 eller L2-lag som eg hadde sikra plass i PL med etter ein god del sesongar med jobbing. Kvar gong slikt skjer, blir det automatisk pause FM.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er det noen av dere som har problemer med å laste ned den nyeste oppdateringa på Fifa 09 på PS3? Har prøvd flere ganger siden den kom, men allt låser seg etter 3%, også detter jeg ut av nettet. Jeg trodde først at det var fordi nettet var ustabilt, men det kan ikke være siden jeg kan laste ned fra Playstation store uten problemer. Noen som har noen tips?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...