Jazze Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Bildene/info om til FIFIA 2010 (eller FIFA 10) er kommet! Link 1 Link 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shellshock Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 så riktig så bra ut det der, men fikk intrykket av at det nok engang blir Rooney/Ronaldinho på coveret.. lenge leve variasjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Noen som vet hvordan man kan legge videone man har lastet opp til youtube? Edit: fant det ut:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Jeg har Fifa 09 på PSP, men når jeg skal lage meg en bruker sånn at jeg kan spille online spør de etter en POSTAL/ZIP CODE, det har jo ikke vi i Norge så hva skal jeg gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Jeg har Fifa 09 på PSP, men når jeg skal lage meg en bruker sånn at jeg kan spille online spør de etter en POSTAL/ZIP CODE, det har jo ikke vi i Norge så hva skal jeg gjøre? Vi har Postal code jo, det er postnummeret ditt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Det er nødt til å være minst fem tegn, det har bare fire. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.