Jump to content

FIFA 09


ArsenalThomas

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

PS3

 

Du har den koblet til internett regner jeg med? Hvis ikke må du koble den til internett før du får lastet ned den siste oppdateringen fra Adidas Live Season.

 

Først går du inn på menyen, deretter velger du Adidas Live Season, så tar du "Last ned siste oppdatering" så vil den automatisk laste ned siste oppdatering for deg, hvor Arshavin vil være inkludert :)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 13 2009, 04:44 PM) 159416[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

PS3

 

Du har den koblet til internett regner jeg med? Hvis ikke må du koble den til internett før du får lastet ned den siste oppdateringen fra Adidas Live Season.

 

Først går du inn på menyen, deretter velger du Adidas Live Season, så tar du "Last ned siste oppdatering" så vil den automatisk laste ned siste oppdatering for deg, hvor Arshavin vil være inkludert B)

 

Ok, takk. Skal prøve etterpå

 

EDIT: Sånn da var det gjort :). Har Arsjavin. Det som var veldig dumt er att brodern er Liverpool supporter og Liverpool laget har blit mye bedre, særlig Torres som er 95 nå

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 13 2009, 04:44 PM) 159416[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

PS3

 

Du har den koblet til internett regner jeg med? Hvis ikke må du koble den til internett før du får lastet ned den siste oppdateringen fra Adidas Live Season.

 

Først går du inn på menyen, deretter velger du Adidas Live Season, så tar du "Last ned siste oppdatering" så vil den automatisk laste ned siste oppdatering for deg, hvor Arshavin vil være inkludert B)

 

Ok, takk. Skal prøve etterpå

 

EDIT: Sånn da var det gjort :). Har Arsjavin. Det som var veldig dumt er att brodern er Liverpool supporter og Liverpool laget har blit mye bedre, særlig Torres som er 95 nå

 

Hehe, joda. Live Season gjør at spillerne går opp i form, men de blir generelt ikke særlig mye bedre, selv pleier jeg å skru dette av siden jeg syntes formen til spillerne er helt feil uansett B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg oppdaget for noen uker siden at man kan bestemme hvordan spilleren skal feire etter den har scort.

Ganske morsomt når du oppdager nye feiringer :)

 

Jeg fikk til en "robotdans" engang men jeg er ikke sikker på hvordan jeg fikk det til. Noen som veit hva jeg må trykke?

Link to comment
Share on other sites

Jeg oppdaget for noen uker siden at man kan bestemme hvordan spilleren skal feire etter den har scort.

Ganske morsomt når du oppdager nye feiringer :)

 

Jeg fikk til en "robotdans" engang men jeg er ikke sikker på hvordan jeg fikk det til. Noen som veit hva jeg må trykke?

Dette er morsomt :) har alltid en standard feiring, løper med hennende rett ut for så å gjøre ett eller annert jeg ikke kan forklare :P

 

Men for å gjøre en robotdans, tror jeg du må holde inne L1 og trykke på R3

Link to comment
Share on other sites

Karriere på FIFA med topplag er ubeskrivelig kjedelig. Når man har skaffet fult på alle trenerne så blir alle spillerne minst 90 uansett. Man skal stille med samme laget til hver eneste kamp uten at man må tenke på fitness. Skader og suspensjoner er jo en selvfølge da.

 

Jeg har nå det beste laget som jeg klarer å se for meg med Arsenal. Samtidig som jeg har over £120,000,000 i budsjett. Spiller selvsagt på legendarisk, men det er evig kjedelig.

 

Så, spørsmålet er; er det like lett om man starter lengere ned i divisjonene?

 

Her er forresten laget mitt. Skillene er satt inn sånn ca som jeg husker de;

Nkici* (89)

Sagna(93)-Chiellini(95)-Ramos(96)-Clichy(93)

Walcott(93)-Fabregas(97)-Mascherano(95)-Messi(96)

Aguero(94)-Adebayor(98)

 

* = Speiderfunn.

Link to comment
Share on other sites

Nei, jeg syns det blir vanskeligere og morsommmere når man starter i f. eks Football League Two.

 

- Du starter med drittspillere

- Du har dårlig økonomi

- Kan dermed ikke utvikle trenerne så fort

 

Men etter hvert blir det bedre og enda artigere å spille.

 

Så ta over Bradford eller Leyton Orient (eksempler)! Litt kjedelig i starten men blir mye bedre etter et par sesonger!

Link to comment
Share on other sites

Karriere på FIFA med topplag er ubeskrivelig kjedelig. Når man har skaffet fult på alle trenerne så blir alle spillerne minst 90 uansett. Man skal stille med samme laget til hver eneste kamp uten at man må tenke på fitness. Skader og suspensjoner er jo en selvfølge da.

 

Jeg har nå det beste laget som jeg klarer å se for meg med Arsenal. Samtidig som jeg har over £120,000,000 i budsjett. Spiller selvsagt på legendarisk, men det er evig kjedelig.

 

Så, spørsmålet er; er det like lett om man starter lengere ned i divisjonene?

 

Her er forresten laget mitt. Skillene er satt inn sånn ca som jeg husker de;

Nkici* (89)

Sagna(93)-Chiellini(95)-Ramos(96)-Clichy(93)

Walcott(93)-Fabregas(97)-Mascherano(95)-Messi(96)

Aguero(94)-Adebayor(98)

 

* = Speiderfunn.

 

Enig med deg på den her, personlig likte jeg systemet som ble brukt på Fifa 07. Der kunne man selv ikke velge hvordan spilleren skulle utvikle seg, men de ble utviklet av seg selv, samtidig ble ikke spillere som allerede på topp noe betydelig bedre på fart, spenst o.l., mens talenter som Walcott, Messi osv. plutselig eksploderte i løpet av et par sesonger.

 

Selv har jeg spilt litt i det siste med autogrowth på, da blir ikke spillerne like syke som det de blir hvis man skrur det av, men fortsatt kan man stille med samme laget hele tida (siden skader ikke eksisterer f.eks.), det er derfor jeg vanligvis spiller FM over Fifa manager uansett :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter jeg måtte laste ned oppdateringa sånn at jeg fikk trofeer så har spillet "fryst" innimelom. Dette skjer når jeg er ferdig med å spille kamper.

Alt er "fryst", men ikke musikken.

 

Noen andre som har opplevd det samme?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

å starte med et lag fra League 2 er faktisk veldig gøy(men det er ekstremt frustrerende i starten, da ingen av spillerne skorer alene med keeper nesten..), startet med Leeds og fikk et konge lag etter mange sesonger(husker ikke hvor mange, 4-5 kanskje..)

eneste spilleren fra original 11`eren var dog Michalik, resten ble byttet ut ;)

selvfølgelig fikk arsenal`s ungutter bein å gå på, da jeg kjøpte mange derfra!

 

uheldigvis måtte jeg sende inn PS3`en min, og når den kom tilbake var alt slettet "/

men her er hvertfall laget jeg endte opp med:

 

................................Fabianski (94)

 

 

....................Reginiussen(95).....Michalic(94)

 

Morais(93)*....................................................Bale(90)

 

 

.........................................Iniesta(93)

........................Mikel(96)

..............................................................Ribery(97)

Messi(96)

 

 

..........................Vela(95)

..........................................K.Arnesen(96)"

 

Benk:

Simao

E.Arnesen"

Lisandro

Walcott

Djourou

Hutton

J. Navas (hadde også Ramsey og A.Traore fra arsenal)

 

*-Speider

"-egen laga (meg selv og brodern)

 

I hele stallen hadde jeg ingen spillere dårligere enn 70 i kvalitet.. Savner den manageren føler jeg nå som jeg skriver om den :rolleyes:

 

 

Nå har jeg startet en med Arsenal derrimot, noe som jeg ikke synes er noe mindre gøy!

har valgt å satse på de unge, for å sette meg noen mål.. for de som vil ha noen tips for ungutter som vokser fort så vokser Vela enormt fort!

 

her er hvertfall 11`eren etter en og en halv sesong:

 

..................................Fabianski(81).

 

 

.....................Toure(95).........Gallas(93)

 

Sagna(86).................................................Clichy(88)

 

 

.............................................Diaby(81)

 

.........................Fabregas(94)

.................................................................Arshavin(91)

Walcott(84)

 

 

.............................Vela(85)

...............................................Eduardo(91)

 

Benk:

Fusaini* (79)

Nasri (86)

V.Persie (89)

Adebayor (90)

Wilshere (78)

Rosicky (88)

Tshualulalalala(mannen som senket Norge, klarer ikke navnet enda ;) ) (74)

 

Tips: Sett Clichy høyere opp på bana, han er egentlig VVB(elno) og får mer kvalitet der, for de som bruker Walcott på høyre ving kan dere også sette han høyere i bana slik at han blir HS(elno), han får også mer kvalitet der

 

Dette var mine beste lag fra manager mode, elsker fifa og kommer til å spille det resten av livet mitt uansett alder! vant nettopp en turnering her i Elverum hvor det var 32 påmeldte, så mange timer forran skjermen har vist seg ikke helt bortkastet alikevel ;)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal flytte spillerne på andre plasser for å få høyere score på "hvorgodpoenga". For spilleren innehar AKKURAT lik score på alle delene av kvaliteter uansett om den spiller høyreback eller spiss.

 

Jeg har eks. spilt med Arsenal, og brukt Kolo Toure på midtbaneankeret, han får mindre score men han har de kvalitetene jeg ønsker på midtbanen. Og da bryr jeg meg ikke noe om at han har 78 i score? Tåpelig å flytte spillerne på den måten, det er rett og slett ingen vits; I og med at spillern ikke blir noe bedre!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal flytte spillerne på andre plasser for å få høyere score på "hvorgodpoenga". For spilleren innehar AKKURAT lik score på alle delene av kvaliteter uansett om den spiller høyreback eller spiss.

 

Jeg har eks. spilt med Arsenal, og brukt Kolo Toure på midtbaneankeret, han får mindre score men han har de kvalitetene jeg ønsker på midtbanen. Og da bryr jeg meg ikke noe om at han har 78 i score? Tåpelig å flytte spillerne på den måten, det er rett og slett ingen vits; I og med at spillern ikke blir noe bedre!

sant det du sier, ser også på kvalitetene jeg ønsker da jeg setter spillere i forskjellige posisjoner, og ikke "hvorgodpoenga" som du kaller det..

 

men tror, og har merket det på Walcott, at spillerne vokser fortere hvis de spiller i posisjonene hvor de er best.. også er det alltid et fint syn når spillerne har 86 istedetfor 84 f. eks :)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal flytte spillerne på andre plasser for å få høyere score på "hvorgodpoenga". For spilleren innehar AKKURAT lik score på alle delene av kvaliteter uansett om den spiller høyreback eller spiss.

 

Jeg har eks. spilt med Arsenal, og brukt Kolo Toure på midtbaneankeret, han får mindre score men han har de kvalitetene jeg ønsker på midtbanen. Og da bryr jeg meg ikke noe om at han har 78 i score? Tåpelig å flytte spillerne på den måten, det er rett og slett ingen vits; I og med at spillern ikke blir noe bedre!

sant det du sier, ser også på kvalitetene jeg ønsker da jeg setter spillere i forskjellige posisjoner, og ikke "hvorgodpoenga" som du kaller det..

 

men tror, og har merket det på Walcott, at spillerne vokser fortere hvis de spiller i posisjonene hvor de er best.. også er det alltid et fint syn når spillerne har 86 istedetfor 84 f. eks :)

 

Eneste som teller inn på utviklingen er hvor godt du spiller i enkelte kamper, grunnen til at han får en bedre utviklings prosent i sin beste posisjon kan være at du spiller best med han der! :)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal flytte spillerne på andre plasser for å få høyere score på "hvorgodpoenga". For spilleren innehar AKKURAT lik score på alle delene av kvaliteter uansett om den spiller høyreback eller spiss.

 

Jeg har eks. spilt med Arsenal, og brukt Kolo Toure på midtbaneankeret, han får mindre score men han har de kvalitetene jeg ønsker på midtbanen. Og da bryr jeg meg ikke noe om at han har 78 i score? Tåpelig å flytte spillerne på den måten, det er rett og slett ingen vits; I og med at spillern ikke blir noe bedre!

sant det du sier, ser også på kvalitetene jeg ønsker da jeg setter spillere i forskjellige posisjoner, og ikke "hvorgodpoenga" som du kaller det..

 

men tror, og har merket det på Walcott, at spillerne vokser fortere hvis de spiller i posisjonene hvor de er best.. også er det alltid et fint syn når spillerne har 86 istedetfor 84 f. eks :)

 

Eneste som teller inn på utviklingen er hvor godt du spiller i enkelte kamper, grunnen til at han får en bedre utviklings prosent i sin beste posisjon kan være at du spiller best med han der! :)

ok skjønner.. men var nå godt å få han over 80 bare ved å flytte litt på han :P

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal flytte spillerne på andre plasser for å få høyere score på "hvorgodpoenga". For spilleren innehar AKKURAT lik score på alle delene av kvaliteter uansett om den spiller høyreback eller spiss.

 

Jeg har eks. spilt med Arsenal, og brukt Kolo Toure på midtbaneankeret, han får mindre score men han har de kvalitetene jeg ønsker på midtbanen. Og da bryr jeg meg ikke noe om at han har 78 i score? Tåpelig å flytte spillerne på den måten, det er rett og slett ingen vits; I og med at spillern ikke blir noe bedre!

sant det du sier, ser også på kvalitetene jeg ønsker da jeg setter spillere i forskjellige posisjoner, og ikke "hvorgodpoenga" som du kaller det..

 

men tror, og har merket det på Walcott, at spillerne vokser fortere hvis de spiller i posisjonene hvor de er best.. også er det alltid et fint syn når spillerne har 86 istedetfor 84 f. eks :D

 

Eneste som teller inn på utviklingen er hvor godt du spiller i enkelte kamper, grunnen til at han får en bedre utviklings prosent i sin beste posisjon kan være at du spiller best med han der! :)

ok skjønner.. men var nå godt å få han over 80 bare ved å flytte litt på han :)

Enig i det, møtte broren min i en Argentina(han)-Arsenal kamp i går og han insisterte på å bruke messi som offensiv midtbanespiller der han hadde 90 isteden for 89. Selv om Messi er en verdensklasse spiller uansett hvor mener jeg en spiller med den farta og den teknikk hører hjemme på kanten. Walcott bruker jeg som spiss fordi han er så rask og starter bra.

 

Eduardo var en skuffelse på spillet -.-

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal flytte spillerne på andre plasser for å få høyere score på "hvorgodpoenga". For spilleren innehar AKKURAT lik score på alle delene av kvaliteter uansett om den spiller høyreback eller spiss.

 

Jeg har eks. spilt med Arsenal, og brukt Kolo Toure på midtbaneankeret, han får mindre score men han har de kvalitetene jeg ønsker på midtbanen. Og da bryr jeg meg ikke noe om at han har 78 i score? Tåpelig å flytte spillerne på den måten, det er rett og slett ingen vits; I og med at spillern ikke blir noe bedre!

sant det du sier, ser også på kvalitetene jeg ønsker da jeg setter spillere i forskjellige posisjoner, og ikke "hvorgodpoenga" som du kaller det..

 

men tror, og har merket det på Walcott, at spillerne vokser fortere hvis de spiller i posisjonene hvor de er best.. også er det alltid et fint syn når spillerne har 86 istedetfor 84 f. eks :)

 

Eneste som teller inn på utviklingen er hvor godt du spiller i enkelte kamper, grunnen til at han får en bedre utviklings prosent i sin beste posisjon kan være at du spiller best med han der! :P

ok skjønner.. men var nå godt å få han over 80 bare ved å flytte litt på han :)

Enig i det, møtte broren min i en Argentina(han)-Arsenal kamp i går og han insisterte på å bruke messi som offensiv midtbanespiller der han hadde 90 isteden for 89. Selv om Messi er en verdensklasse spiller uansett hvor mener jeg en spiller med den farta og den teknikk hører hjemme på kanten. Walcott bruker jeg som spiss fordi han er så rask og starter bra.

 

Eduardo var en skuffelse på spillet -.-

synes du?

 

har brukt han som spiss ved siden av Vela hele karrieren min, og han er nå i 91 etter en og en halv sesong.. akserlasjon og fart er på 99, er overlegent toppskorer, skyter med begge ben og skorer i så godt som hver kamp!

 

så for meg er han slettes ingen skuffelse ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...