Jump to content

FIFA 09


ArsenalThomas

Recommended Posts

Er det noen her som spiller manager mode på FIFA (09) ?

 

Jeg har en "save" med Arsenal hvor jeg har kommet til min femte sosong nå, har kjøpt Dernis som er 19 år og har 84 prosent!

Ellers ser laget mitt slik ut:

 

...........................................Almunia (90)

Sagna(88)...........Toure(95)..................Gallas(93).......Clichy(88)

................................................Rosicky(93)......................

..........................Fabregas(98)....................Nasri(92)

.Walcott(90)

....................Van Persie(95)/Vela(88)..........................

.............................................Adebayor(97)............

 

Jeg har ogsp kjøpt Messi(93), Hamsik(90) og en som speideren min fant Piccolo er faktisk ganske god har blitt (90).

 

Er det noen andre som også har et godt lag så legg det gjerne ut i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Er det noen her som spiller manager mode på FIFA (09) ?

 

Jeg har en "save" med Arsenal hvor jeg har kommet til min femte sosong nå, har kjøpt Dernis som er 19 år og har 84 prosent!

Ellers ser laget mitt slik ut:

 

...........................................Almunia (90)

Sagna(88)...........Toure(95)..................Gallas(93).......Clichy(88)

................................................Rosicky(93)......................

..........................Fabregas(98)....................Nasri(92)

.Walcott(90)

....................Van Persie(95)/Vela(88)..........................

.............................................Adebayor(97)............

 

Jeg har ogsp kjøpt Messi(93), Hamsik(90) og en som speideren min fant Piccolo er faktisk ganske god har blitt (90).

 

Er det noen andre som også har et godt lag så legg det gjerne ut i denne tråden.

Hvordan kan egentlig Gallas som har blitt veldig gammel etter 5 sesonger være 93. Jeg spiller PS2 og der er Gallas 84 og går ned vær sesong.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som spiller manager mode på FIFA (09) ?

 

Jeg har en "save" med Arsenal hvor jeg har kommet til min femte sosong nå, har kjøpt Dernis som er 19 år og har 84 prosent!

Ellers ser laget mitt slik ut:

 

...........................................Almunia (90)

Sagna(88)...........Toure(95)..................Gallas(93).......Clichy(88)

................................................Rosicky(93)......................

..........................Fabregas(98)....................Nasri(92)

.Walcott(90)

....................Van Persie(95)/Vela(88)..........................

.............................................Adebayor(97)............

 

Jeg har ogsp kjøpt Messi(93), Hamsik(90) og en som speideren min fant Piccolo er faktisk ganske god har blitt (90).

 

Er det noen andre som også har et godt lag så legg det gjerne ut i denne tråden.

Hvordan kan egentlig Gallas som har blitt veldig gammel etter 5 sesonger være 93. Jeg spiller PS2 og der er Gallas 84 og går ned vær sesong.

 

Jeg har oppgradert defence manager til 10 det meste som går an og kan hende det er annerledels på xbox.

Link to comment
Share on other sites

Manager mode er alltid artig, først starter jeg med en vanlig save, og deretter lager jeg en annen hvor jeg endrer alle spillerne slik at de er født i 92 :P

 

Blir litt artig etterhvert som sesongene går da, f.eks. så er jo hele laget bare 20 år gamle etter bare 4 sesonger, og de fleste har allerede 92 osv :P

 

Men syntes growth systemet på nextgen (ps3, xbox 360) er altfor overdrevent. Har man fullt på alle trenerne (noe som er det første jeg kjøper) så ender alltid de spillerne som har over 84 på rundt 90 bare etter 2 sesonger, mens keepere alltid har 92. På saven jeg spiller nå har blant annet Gallas 90, Toure 92 og Almunia 96 (!).

 

Men er fortsatt artig da med å kjøpe og scoute etter nye spillere :P

Link to comment
Share on other sites

Starter ofte en Manager Mode-save med Arsenal. Akkurat nå holder jeg på med en virkelig morsom save.

 

Har laget "The Untouchables"-laget fra 2004! Noen spillere fra 2005-stallen er også med. Først fjernet jeg alle spillerne som var kommet fra 05/06 og oppover, det vil si Adebayor, Rosicky, Nasri, Gallas, Diaby osv. Så hentet jeg inn Lehmann, Lauren, Campbell, Ashley Cole, Pires, Vieira, Henry, Kanu osv. Jeg laget Dennis Bergkamp, Ray Parlour og Martin Keown selv. Så endret jeg fødselsdato tilbake på alle spillerne til det de var i 2004. Eller slik at de ble så og så gammel, dere skjønner sikkert.

 

Da all editeringen var ferdig sto man igjen med denne stallen: Lehmann, Stack, Lauren, Hoyte, Campbell, Toure, Keown, Cole, Clichy, Ljungberg, Wiltord, Fabregas, Vieira, Parlour, Gilberto, Edu, Flamini, Pires, Reyes, Bergkamp, van Persie, Kanu, Henry og Aliadiere.

 

Da ble A-laget slik:

 

Lehmann

Lauren - Campbell - Toure - Cole

Ljungberg - Fabregas - Vieira - Pires

Bergkamp - Henry

 

Varierer veldig mye på laget, og spillere som Gilberto, Edu, Reyes, Kanu, van Persie får naturligvis ganske mye spilletid de også. Dette laget fungerer godt, og man knuser alt av motstand på World Class, og av og til på legendary.

 

`Those good old times`

Link to comment
Share on other sites

Starter ofte en Manager Mode-save med Arsenal. Akkurat nå holder jeg på med en virkelig morsom save.

 

Har laget "The Untouchables"-laget fra 2004! Noen spillere fra 2005-stallen er også med. Først fjernet jeg alle spillerne som var kommet fra 05/06 og oppover, det vil si Adebayor, Rosicky, Nasri, Gallas, Diaby osv. Så hentet jeg inn Lehmann, Lauren, Campbell, Ashley Cole, Pires, Vieira, Henry, Kanu osv. Jeg laget Dennis Bergkamp, Ray Parlour og Martin Keown selv. Så endret jeg fødselsdato tilbake på alle spillerne til det de var i 2004. Eller slik at de ble så og så gammel, dere skjønner sikkert.

 

Da all editeringen var ferdig sto man igjen med denne stallen: Lehmann, Stack, Lauren, Hoyte, Campbell, Toure, Keown, Cole, Clichy, Ljungberg, Wiltord, Fabregas, Vieira, Parlour, Gilberto, Edu, Flamini, Pires, Reyes, Bergkamp, van Persie, Kanu, Henry og Aliadiere.

 

Da ble A-laget slik:

 

Lehmann

Lauren - Campbell - Toure - Cole

Ljungberg - Fabregas - Vieira - Pires

Bergkamp - Henry

 

Varierer veldig mye på laget, og spillere som Gilberto, Edu, Reyes, Kanu, van Persie får naturligvis ganske mye spilletid de også. Dette laget fungerer godt, og man knuser alt av motstand på World Class, og av og til på legendary.

 

`Those good old times`

 

Spiller du på PS2 eller på PS3/360?

 

En ting som irriterer meg GRENSELØST er at man ikke får så mye experience points som man vil når man lager en ny spiller, f.eks. hvis jeg skulle lagd Bergkamp (siden han ikke er med i Classic XI), så ville han sikkert endt opp på 67. På FIFA 07 så kunne jeg iallfall lage spillerne så gode som jeg ville, no strings attached, men så følte de for å endre systemet gitt.. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er det noen som har noen tips om noen unge spillere som blir over 90.

 

Johannes Djourou blant annet husker jeg.

 

Hvis du får 10 stjerner på angepstreneren, så kan du enkelt få f. eks Bendtner opp over 90. Funker med hvem som helst.

 

Jepp, har til og med fått Eboue opp i over 90. Dog er det best å ta av auto growth, så kan man sette poengene der det lønner seg mest.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har noen tips om noen unge spillere som blir over 90.

En venn av meg klarte og få Pato opp i 90 ;)

 

 

Det er jo null problem. Få alle trenerne dine opp til 10 så blir alle over 90 etter to sesonger.

På mitt spill så er alle over 95 i fente sesong.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med PS2 er at konsollen ikke har mere å gå på enn de allerede har presset ut av den. Derfor blir det naturligvis ikke noe bedre grafikk på spillene heller. Altså spillprodusentene har nådd toppen av grafikk som er mulig på PS2....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Går det ann å opptdatere spillet sånn at jeg får Arsjavin på spillet, og hvordan gjør jeg det.

Er bare å gå på transfers og så velge søk og så søker du på Arshavin :-)

 

Btw, noen som vet hvordan man kan endre draktnummer?(om det går da)

Link to comment
Share on other sites

Går det ann å opptdatere spillet sånn at jeg får Arsjavin på spillet, og hvordan gjør jeg det.

Er bare å gå på transfers og så velge søk og så søker du på Arshavin :-)

 

Btw, noen som vet hvordan man kan endre draktnummer?(om det går da)

Lurer på det samme, hos meg ble han nr 13 :S

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2009, 09:29 PM) 159389[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Nå har Winter Roster updaten kommet, så det er egentlig bare å laste ned nyeste Adidas Live Season så har du alle oppdateringene :)

 

 

 

Hvordan gjør jeg det?

 

Hvilken plattform spiller du på? PS3, Xbox 360?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...