Jump to content

Spillerbørs 08/09


Guest mei.

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Almunia - 9 BB

Sagna - 7

Gallas - 8

Silvestre - 8

Clichy - 9

Walcott - 7

Denilson - 9

Fabregas - 8

Nasri - 9

Diaby - 8

Bendtner -8

 

Ingen av inbytterne kom inn før det 70ende minutt det vil si at deres poeng ikke vil telle.

Link to comment
Share on other sites

Spillerbørs Arsenal - Manchester United!

Almunia - 8,00

Sagna - 6,88

Gallas - 8,04

Silvestre - 7,17

Clichy - 7,96

Walcott - 6,83

Denilson - 7,88

Fabregas - 7,92

Nasri - 9,00

Diaby - 8,05

Bendtner - 6,92

 

Arsenal Norways forumtroll har kåret Samir Nasri til beste spiller mot Manure! Ikke overaskende, når han satt to mål og spilte en hærlig kamp. Og et lite pluss fra min side at han fikk Gary Neville til å gå av som en syndebukk! For forrige gang vi spilte med en liten utenlandsk unggutt på den sida ble han ødelagt totalt, nemlig Reyes! Godt å se at Nasri takler det bedre!!

 

Spillerbørsen 2008/2009

8 - Almunia - 6,27

5- Sagna - 5,46

5- Toure - 5,87

5 - Gallas - 6,86

9 - Clichy - 6,96

6 - Walcott - 6,87

8 - Denilson - 6,16

9 - Fabregas - 6,43

8 - Nasri - 6,25

6 - Adebayor - 6,34

7 - Van Persie - 6,24

5 - Song - 5,41

6 - Silvestre - 5,98

3 - Eboue - 6,25

5 - Diaby - 5,80

4 - Bendtner - 5,27

1 - Fabianski - 6,61

1 - Djourou - 7,22

1 - Ramsey - 6,17

1 - Vela - 4,88

Clichy er etter United kampen den beste Arsenal spilleren denne sesongen, tett fulgt av Gallas og Walcott!

 

Gjelder dette bare PL, forresten, eller har folk bare glemt å legge ut børs mot Wigan?

 

Synes forøvrig listen over hvem som leder sammenlagt er litt rotete. Skjønner ikke helt logikken. Spør du meg burde lederen vært plassert på toppen, andremann under ham og tredjemann under der igjen osv.

 

Men du gjør en strålende jobb, mei. Stå på!

 

Jeg har utelatt Carling Cup av den enkle grunnen at det blir veldig mange spillere som blir stående med 3-4-5-6 kamper og ikke blir tellende iløpet av sesongen. Det gir mer arbeid til liten nytte om du skjønner, har skrevet om dette i åpningsposten. Men FA Cup og Champions League er tellende.

 

Den eneste grunnen til at jeg ikke har lagt Spillerbørsen etter best-dårligst prinsippet er at det er endel jobb. Ja jeg veit, elendig begrunnelse. Men jeg kan sette i rekkefølge fra neste Spillerbørsrunde!

 

Takk for tilbakemeldingen!

Link to comment
Share on other sites

Gjelder dette bare PL, forresten, eller har folk bare glemt å legge ut børs mot Wigan?

 

Synes forøvrig listen over hvem som leder sammenlagt er litt rotete. Skjønner ikke helt logikken. Spør du meg burde lederen vært plassert på toppen, andremann under ham og tredjemann under der igjen osv.

 

Men du gjør en strålende jobb, mei. Stå på!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...