Jump to content

Arsenal - Porto Champions League Tirsdag 20:45


ArsenalThomas

Recommended Posts

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Bra startet kamptråd, Enkel og grei! hehe:P

 

Jeg håper gutta går ut på banen og viser at de er et klasselag tross den unge alderen!

 

Vi tapte kanskje 2-1 mot hull, MEN vi pleier å vinne mot de beste lagene og tape mot de dårligste:P

Jeg håper fabianski får prøve seg i mål i morgen, SELVOM jeg mener at Almunia har stått godt for oss, ikke noe galt med almunia..

 

 

Tipper 2-1 seier til oss:)

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

-:Manuel Almunia:-

 

-:Bacary Sagna:-:Johann Djourou:-:William Gallas:-:Mikael Silvestre:-

 

-:Denilson Nevès:-:Samir Nasri:-:Alexandre Song:-:Emmanuel Ebouè:-

 

-:Carlos Vela:-:Nicklas Bendtner:-

 

Denilson og Ebouè kan gi bedre støtte defensivt fra kantene. Trenger absolutt bytte på topp, og Vela og Bendtner har vist seg som det beste parret i det siste. Djourou fortjener sjansen etter bra kamper mot WBA og Bolton(?). Clichy har hatt en formsvikt og jeg synes derfor at Silvestre burde få sjansen på venstreback. Hvis Nasri er skadefri vil jeg gjerne se denne spilleren istedenfor Fabregas. Det er viktig å presisere at han ikke har fast plass på laget. Spiller han dårlig burde han benkes. Ikke for å ike gi han sjansen, men som sagt for å vise at han ikke har klippkort på laget :)

 

Tipper forøvrig på 3-1 seier idag. Mål av Nasri, Gallas og Vela

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Fabregas bør få spille seg i form.

 

Samme lag som mot Hull, tror jeg Wenger kjører.

 

JEG håper Gallas, Adebayor og van Persie benkes til denne. Rett og slett fordi andre spillere fortjener sjansen. Presterer man ikke, bør andre få sjansen (dette gjelder da særlig de to på topp).

 

For øvrig ville det vært morsomt å se Silvestre i Arsenal-drakta.

Link to comment
Share on other sites

Litt usikker på laget, men håper på noe sånt:

 

Almunia

Sagna - Djourou - Gallas - Silvestre

Walcott - Ramsey - Denilson - Eboue

van Persie - Vela

 

Gruer meg til denne kampen. Porto er utrolig sterk egentlig. Tror vi taper 2-0. (Har tippet 3-1 H i CL-tippekonken, men det var før superkampen mot Hull)

Link to comment
Share on other sites

Viasat slår på stortromma ser jeg å sender kampen på sportN!

 

Almunia

 

Sagna Kolo Djorou Clichy

 

 

Theo Fab Song Eboue/Nasri

 

 

 

Bendtner Vela

 

 

 

Ingen i arsenal har klippekort, derfor synes jeg at Gallas V.persie å Ade har godt av en hvil.

Spesielt førsnevnte

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen store forventinger foran denne kampen, etter Hull kampen er det mye som må forbedres om vi i det hele tatt skal ta poeng. Ja, jeg virker litt negativ, men etter kampen mot Hull må det gjøres noe. Jeg forventer full innsats av gutta, og jeg tror vi kan reise oss. Men tipper på uavgjort, 1-1. Jeg satser på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor* (Vela) - Bendtner

 

Har ikke gitt opp Adebayor riktig enda.

 

EDIT: Herlig, har nemlig SportN gratis i en måned. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen store forventinger foran denne kampen, etter Hull kampen er det mye som må forbedres om vi i det hele tatt skal ta poeng. Ja, jeg virker litt negativ, men etter kampen mot Hull må det gjøres noe. Jeg forventer full innsats av gutta, og jeg tror vi kan reise oss. Men tipper på uavgjort, 1-1. Jeg satser på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor* (Vela) - Bendtner

 

Har ikke gitt opp Adebayor riktig enda.

 

EDIT: Herlig, har nemlig SportN gratis i en måned. :(

 

jeg har den vanlige pakken med Canl plus og Premier league tror du at jeg også har den gratis?

 

Kunne selvfølgelig sjekket selv, men TV`en er ødelagt. :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han kommer til å rotere litt. tipper dette laget fra start;

 

Almunia

Sagna-Djourou-Gallas-Silvestre

Eboue-Song-Cesc-Theo

Bendtner-van Persie

 

Du er ikke langt unna med dette forslaget. Ser greit ut. Mulig det må gjøres plass til Nasri. Han er med i troppen. Tror dog at stopperparet blir det samme som mot Hull. :) Clichy tar neppe skade av å få en pause. Hadde vært spennende å se Silvestre.

 

Etter Hull-kampen kan dette bare gå en vei. Tror og håper at spillerne og Wenger har fått en solid lærepenge.

 

1-0 holder mer enn nok!

 

Edit: Ser at Song ikke er med. Da blir det Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Er vi et topplag reiser vi oss etter nedturen sist lørdag. Trolig var det et lavmål, kan vel ikke bli verre. Vi ville vel slått Hull hjemme i 20 av 21 kamper eller noe sånt. Og den ene kampen var lørdag.

Mot Porto er vi sikkert tilbake på det jevne og da skal vi vel vinne hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Johan Djourou - William Gallas - Mikael Silvestre

Manu Eboue -- Cesc Fabregas -- Denilson Neves -- Samir Nasri

Nicklas Bendtner - Carlos Vela

 

Benk: Fabianski, Toure, Clichy, Ramsey, Walcott, Van Persie, Adebayor

 

Jeg har ikke "ballene" til å sette Cesc ut av laget i en så viktig kamp, og det tror jeg ikke Arsene har heller, men spanjolen hadde hatt godt av et par kamper på sidelinja. Ellers må Adebayor fjerne den arrogante holdningen ved å vise ham at han ikke har klippekort. Rockin' Robin trenger også en uke i tenkeboksen. Vela og Nicklas er de ultimate erstatterne. Har virkelig tro på de to sammen. I forsvaret har Kolo og hjulvispen alvorlige formsvikter, og DJ og Silvestre er simpelthen bedre valg på dette tidspunktet.

 

Ellers ser jo benken ganske heftig ut, på papiret ihvertfall.

 

Når det gjelder Porto, så må de absolutt ikke undervurderes. Jeg fulgte Bwin Liga forrige sesonng, der de var overlegne, selv mot lag som Sporting Lisboa og Benfica. Synd at midtbanegeneralen Lucho Gonzalez sannsynligvis blir klar, da han er en svært viktig brikke i dette Porto-laget. Ellers må vi se opp for bl.a den gode midtbanespilleren Raul Meireles, dødelige Lisandro Lopez - deres viktigste angrepsvåpen, og nyinnkjøpte 'Hulk' som har en fryktinngytende scoringsstatistikk.

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Johan Djourou - William Gallas - Mikael Silvestre

Manu Eboue -- Cesc Fabregas -- Denilson Neves -- Samir Nasri

Nicklas Bendtner - Carlos Vela

 

Benk: Fabianski, Toure, Clichy, Ramsey, Walcott, Van Persie, Adebayor

 

Jeg har ikke "ballene" til å sette Cesc ut av laget i en så viktig kamp, og det tror jeg ikke Arsene har heller, men spanjolen hadde hatt godt av et par kamper på sidelinja. Ellers må Adebayor fjerne den arrogante holdningen ved å vise ham at han ikke har klippekort. Rockin' Robin trenger også en uke i tenkeboksen. Vela og Nicklas er de ultimate erstatterne. Har virkelig tro på de to sammen. I forsvaret har Kolo og hjulvispen alvorlige formsvikter, og DJ og Silvestre er simpelthen bedre valg på dette tidspunktet.

 

Ellers ser jo benken ganske heftig ut, på papiret ihvertfall.

 

Når det gjelder Porto, så må de absolutt ikke undervurderes. Jeg fulgte Bwin Liga forrige sesonng, der de var overlegne, selv mot lag som Sporting Lisboa og Benfica. Synd at midtbanegeneralen Lucho Gonzalez sannsynligvis blir klar, da han er en svært viktig brikke i dette Porto-laget. Ellers må vi se opp for bl.a den gode midtbanespilleren Raul Meireles, dødelige Lisandro Lopez - deres viktigste angrepsvåpen, og nyinnkjøpte 'Hulk' som har en fryktinngytende scoringsstatistikk.

 

 

Må jo ikke glemme at Porto har mistet fjorårssessongens beste spillere Bosingwa og Quaresma.

 

Men håper på dette laget:

 

Almunia

Sagna Toure Djourou Clichy

Eboue Fabregas Denilson Nasri

Bendtner/Vela Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Johan Djourou - William Gallas - Mikael Silvestre

Manu Eboue -- Cesc Fabregas -- Denilson Neves -- Samir Nasri

Nicklas Bendtner - Carlos Vela

 

Benk: Fabianski, Toure, Clichy, Ramsey, Walcott, Van Persie, Adebayor

 

Jeg har ikke "ballene" til å sette Cesc ut av laget i en så viktig kamp, og det tror jeg ikke Arsene har heller, men spanjolen hadde hatt godt av et par kamper på sidelinja. Ellers må Adebayor fjerne den arrogante holdningen ved å vise ham at han ikke har klippekort. Rockin' Robin trenger også en uke i tenkeboksen. Vela og Nicklas er de ultimate erstatterne. Har virkelig tro på de to sammen. I forsvaret har Kolo og hjulvispen alvorlige formsvikter, og DJ og Silvestre er simpelthen bedre valg på dette tidspunktet.

 

Ellers ser jo benken ganske heftig ut, på papiret ihvertfall.

 

Når det gjelder Porto, så må de absolutt ikke undervurderes. Jeg fulgte Bwin Liga forrige sesonng, der de var overlegne, selv mot lag som Sporting Lisboa og Benfica. Synd at midtbanegeneralen Lucho Gonzalez sannsynligvis blir klar, da han er en svært viktig brikke i dette Porto-laget. Ellers må vi se opp for bl.a den gode midtbanespilleren Raul Meireles, dødelige Lisandro Lopez - deres viktigste angrepsvåpen, og nyinnkjøpte 'Hulk' som har en fryktinngytende scoringsstatistikk.

 

 

Må jo ikke glemme at Porto har mistet fjorårssessongens beste spillere Bosingwa og Quaresma.

 

Selvfølgelig, men Porto har fremdeles et meget sterkt lag. De har ikke lenger noen leken Quaresma i laget, men det tror jeg kan ha en aldri så liten "Henry-effekt", og slå ut positivt. Bosingwa-salget derimot, tror jeg er et litt større tap. Allikevel er Porto et meget, meget sterkt lag som fremdeles er soleklar favoritt til serietittelen i Portugal.

Link to comment
Share on other sites

Angånde laguttak så har jeg egentlig bare 2 store forhåpninger. Adebayor blir benka, og gjerne satt på tribuna - og at Vela får starte. Resten blir nok ganske likt som det har vært i det siste. Tipper Nasri også får spille. Djourou for Toure, kanskje silvestre for clichy.

 

Men Adebayor må virkelig få tenke litt.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han kommer til å rotere litt. tipper dette laget fra start;.....

...Etter Hull-kampen kan dette bare gå en vei. Tror og håper at spillerne og Wenger har fått en solid lærepenge.

 

1-0 holder mer enn nok!

 

Edit: Ser at Song ikke er med. Da blir det Denilson.

 

Så ikke kampen mot Hull, men etter det jeg forstår var Denilson en av våre beste?

Evt starter Wenger med han og Cesc på midten, eller får vi se Cesc Eboue og Theo Nasri på hver sin kant?

 

Håper guttene har lært nå, og skjønner at vi må være på uansett hvem vi møter, og ikke bare mot "gode" lag.

Gallas må skjerpe seg!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Thomas: Nei, jeg tror ikke du har den. Jeg har også den Canal Plus pakken, men den er kun på et TV. På det andre TV'et er det bare en prøve periode på Riks TV, slik at jeg har SportN i 30 dager. Håper du ble litt klokere, hehe. Håper på dette laget i og med at Song ikke spiller.

 

Almunia

Sagna - Gallas - Djourou - Silvestre

Walcott - Denilson - Fabregas - Nasri

Bendtner - Vela/Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Denilson - Fabregas - Nasri

Adebayor - van Perise

 

Håper på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Djorou - Gallas - Clichy

Walcott - Eboue - Fabregas - Nasri

Vela - Bendtner

 

Men det blir vel med drømmen.

 

Noen som vet om man får offside-spill på Adebayor på noen bookmakere? trenger penger.

Link to comment
Share on other sites

Er jo ganske typisk av Wenger og fortsette med de samme spillerne som spilte mot Hull.

Han har klokketro på "elevene" sine.

Han har jo sakt at han skal forandre på laget, men tro ikke det blir så mange som de fleste av oss håper på.

 

Hadde vært morro og se Silvestre få sin første kamp i riktig rød trøye!l

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Thomas: Nei, jeg tror ikke du har den. Jeg har også den Canal Plus pakken, men den er kun på et TV. På det andre TV'et er det bare en prøve periode på Riks TV, slik at jeg har SportN i 30 dager. Håper du ble litt klokere, hehe. Håper på dette laget i og med at Song ikke spiller.

 

Almunia

Sagna - Gallas - Djourou - Silvestre

Walcott - Denilson - Fabregas - Nasri

Bendtner - Vela/Adebayor

 

 

 

Er helt med på dette laget, men jeg tror ikke Silvestre starter. Blir nok Clichy som spiller frem til 70-80min.

Tror også at Toure starter, fremfor Djourou.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...