Jump to content

Arsenal - Porto Champions League Tirsdag 20:45


ArsenalThomas

Recommended Posts

Vi har ingen sjanser, de har hatt tre!!! Hva feiler det Arsenal?

Ikke mye annet enn deg! :D

Du ser tydeligvis ikke kampen! Idiotkommentar!!!! Porto har vært minst på høyde og hadde fortjent uavgjort nå. Det holder ikke, og hvis du ikke ser at ting ikke er som det skal, så er det deg det feiler noe!

 

Kva med sjansen til RvP? Tvinga fram ei kjemperedning av Helton.. Og sjansen til Walcott? Lurer litt på kva slags briller du ser kampen med.. Takk og lov for at alle ikkje er like dommedagsprofetiske og negative som deg..

Spesiell diskusjon.

Vil tro vi har godt over 60% ballinnehav (heter det virkelig det) og syntes jeg så 6-1 i kårner en gang i kampen.

Bevare meg vel. Sier nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Walcott har flere irrasjonelle valg på banen og han er ingen god avslutter.

 

Walcott er etter sigande av folk som har meir peiling på fotball enn meg og deg ein fantastisk avsluttar.. Når det gjeld dei såkalte "irrasjonelle" vala, så er gutten framleis ung..

 

Syns du han har hatt gode avslutninger i dag?

Link to comment
Share on other sites

Vi har ingen sjanser, de har hatt tre!!! Hva feiler det Arsenal?

Ikke mye annet enn deg! ;)

Du ser tydeligvis ikke kampen! Idiotkommentar!!!! Porto har vært minst på høyde og hadde fortjent uavgjort nå. Det holder ikke, og hvis du ikke ser at ting ikke er som det skal, så er det deg det feiler noe!

 

Kva med sjansen til RvP? Tvinga fram ei kjemperedning av Helton.. Og sjansen til Walcott? Lurer litt på kva slags briller du ser kampen med.. Takk og lov for at alle ikkje er like dommedagsprofetiske og negative som deg..

Spesiell diskusjon.

Vil tro vi har godt over 60% ballinnehav (heter det virkelig det) og syntes jeg så 6-1 i kårner en gang i kampen.

Bevare meg vel. Sier nå jeg.

60? Tipper nærmere 80. :D Eneste Porto har hatt er 3-4 overganger. Farlig et par ganger, men likevel.

Link to comment
Share on other sites

Nasri har vært ganske usynlig i første omgang. Synes Arsene bør sette inn Eboue og flytte Walcott over på venstre i løpet av de første 20 av 2. Omgangen. Tror nok at Arsenal drar dette i land ganske greit. Men takker ikke nei til flere mål nå. Bra at Fabregas beveger seg såpass mye på høyre sida. Gir flere pasningsalternativer til Walcott som fort kan trenge det hvis han ikke er vellykket i dribblingene sine, Noe jeg er ganske sikker på at Theo er. Tror han kan få en STOR kamp her i kveld.

 

GUNNERS !

 

Nasri er en intelligent spiller som passer perfekt inn i vår spillestil. Kan ikke fatte og begripe hvorfor han skulle byttes ut med mindre det er for å hvile han etter skadeavbrekket.

Link to comment
Share on other sites

Walcott har flere irrasjonelle valg på banen og han er ingen god avslutter.

 

Walcott er etter sigande av folk som har meir peiling på fotball enn meg og deg ein fantastisk avsluttar.. Når det gjeld dei såkalte "irrasjonelle" vala, så er gutten framleis ung..

 

Jeg regner med at disse folkene som har så mye mer peiling på fotball enn oss to ble veldig imponerte over den siste avslutningen hans også. Men bevares, gutten har gjort mye fint i dag. Han har et flott driv og en sterk vilje til å gå på løp i lengderetningen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...