oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tar jeg feil, eller har Ade kun én offside hittil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tar jeg feil, eller har Ade kun én offside hittil? Tror det kan stemme ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tar jeg feil, eller har Ade kun én offside hittil? Vet ikke, men det er vel noe han og Wenger har snakket om og jobbet med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tar jeg feil, eller har Ade kun én offside hittil? Det kan virke som om antall offside på Ade og tap går hånd i hånd. (?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tar jeg feil, eller har Ade kun én offside hittil? Vet ikke, men det er vel noe han og Wenger har snakket om og jobbet med. Tydeligvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Huff og huff. Nå har berbatov åpnet kontoen i man u trøya. To må til nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Det eneste som er litt dumt nå er at Fabregas ikke har vært så veldig god... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Huff og huff. Nå har berbatov åpnet kontoen i man u trøya. To må til nå. Hvem bryr seg? Vi leder 4-0!! Aalborg er ingenting i forhold til Porto!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Huff og huff. Nå har berbatov åpnet kontoen i man u trøya. To må til nå. Ikke ødelegg en ellers lystig kamptråd med slike dårlige nyheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Stolpen fra Eboue! Synd vi ikke leder mer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Burde vært mulig å score der.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Keeperen til Porto er en kjempetype. Veldig hygglig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Jeg finner det merkelig og ytterst utrolig at vi ikke leder med kanskje 2-3 mål mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bretsen Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Bare meg eller virker Bendtner som en veldig smart spiller. Ikke første kampen jeg har sett hvor han har mange fine gjennomspill Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Jeg finner det merkelig og ytterst utrolig at vi ikke leder med kanskje 2-3 mål mer. Er det ikke alltid sånn når vi stor spiller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tar jeg feil, eller har Ade kun én offside hittil? Vet ikke, men det er vel noe han og Wenger har snakket om og jobbet med. Tydeligvis Han ordnet noen raske på slutten, sånn bare for å holde statistikken sin vedlike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 FINITO!!!!!!!!!! 3 poeng til gruppespillet mens dynamo og Fenerbache og Dynamo Kiev måtte dele Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Jeg finner det merkelig og ytterst utrolig at vi ikke leder med kanskje 2-3 mål mer. Er det ikke alltid sånn når vi stor spiller? Jo, og jeg tror ikke det er første gangen jeg sier det heller. Merkelig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Fantastisk kamp, gjør meg ingenting om vi ikke putter på alle mulighetene idag. Bedre å gjøre det når vi virkelig trenger det Bendtner hadde et veldig bra innhopp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Strålende gjennomført kamp kunne fort blitt mer en 4 mål. Nok en gang viser både RvP og Ade at de kan score mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Syns du han har hatt gode avslutninger i dag? Han hadde vel omtrent like gode avslutningar som Nasri.. skal vi slå fast at Nasri òg er ein dårleg avsluttar når vi først er i gong? Fantastisk kamp av gutta!! Kosa meg samtlege 90 minutt! Berre synd at seieren ikkje blei større.. Litt meir konsentrasjon i avslutningsaugeblikket, så kunne vi fort vunne med 6-7 mål.. Benitez på venstrebacken kjem til å vere svimmel langt inn i neste veke.. Walcott utvilsamt MoM! Fantastisk kjekt også at det "utskjelte" spissparet vårt viser musklar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 FINITO!!!!!!!!!! 3 poeng til gruppespillet mens dynamo og Fenerbache og Dynamo Kiev måtte dele wow, sist jeg sjekket spilte kun to lag Men en hærlig kamp av gutta og vi viser at vi kan spille fotball, nydelig fotball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Mye mer glød i laget i dag, og det betyr en mye bedre kamp enn den vi så på lørdag. Veldig solid seier mot en veldig sterk motstander, og gledelig at både RVP og Adebayor scoret to mål hver. Forhåpentligvis kommer formkurven til Fabregas å peke oppover snart - han er ikke seg selv om dagen. Mye slurv til tider, men etterhvert våkner vel han skikkelig også. Nasri spilte heller ikke noen veldig stor kamp, men han er jo nettopp kommet tilbake fra skade, så tar vel litt tid før han setter sitt preg igjen. Vela kommer innpå og skaper hodebry for Porto med en gang, og det er positivt. Da fikk vi litt selvtillit igjen til helgens kamp, og det trengs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Joda. Bedre i dag. Litt flaks kanskje som ikke havner bakpå på stillingen 0-0, men derfra og inn er det god kontroll. Frustrerende med alle sjansene som brennes. Morro å se på Walcott i dag. En annen som også gav mye mer gass i dag var van Persie. En helt annen besluttsomhet enn i helga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Jeg synes vi har kommet godt ut i CL til nå. Uavgjort borte bot Kiev og storseier hjemme mot Porto. Det betyr at vi kun trenger 6 poeng til for å være garantert å gå videre. Vi har to hjemmekamper igjen også. Dette blir så bra, så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.