hermz Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 ruyuyuyuyuyuyuyu Det betyr? EDIT: Endret nå.. Noen som vet om Nasri er 100 % klar til denne kampen? Han kan fort bli en nøkkelspiller i denne kampen. Kan åpne Porto forsvaret aleine. Håper vi får se vår franske juvel i aksjon. Er helt med på dette laget, men jeg tror ikke Silvestre starter. Blir nok Clichy som spiller frem til 70-80min.Tror også at Toure starter, fremfor Djourou. Det er tror jeg også, men jeg satt opp det laget jeg håpet på, først og fremst. Kun noen timer igjen til en ny nervepirrende kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Håper på dette laget: Almunia, Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Walcott, Fabregas, Eboue, Nasri, Vela, Bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 noen som vet om denne kampen streames? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Regner med det, du får følge med her: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=19769&part=sports Jeg for min del fant akkurat ut at vi hadde SportN allikevell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 noen som vet om denne kampen streames? Prøv setanta og VEETLE, et stykke ned på lista på myp2p.eu. Har vært veldig bra i det siste. Fullskjerm også. EDIT: VEETLE LINK her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Laget: Almunia Sagna, Toure, Gallas, Clichy Walcott, Denilson, Cesc, Nasri Ade og Van P Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Laget: Almunia Sagna, Toure, Gallas, Clichy Walcott, Denilson, Cesc, Nasri Ade og Van P Nå håper jeg virkelig Ade og RVP ordner opp på topp. Gallas og Cesc spiller som guder, og Nasri leker seg med høyrebacken GO GO, The Gunners, GO GO! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Laget: Almunia Sagna, Toure, Gallas, Clichy Walcott, Denilson, Cesc, Nasri Ade og Van P Wenger snakket om bytte av spillere. Hadde da forventet noe annet enn dette, men skitt au. Dette bør holde. Gøy at Nasri er tilbake. Måtte han holde seg skadefri nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Laget: Almunia Sagna, Toure, Gallas, Clichy Walcott, Denilson, Cesc, Nasri Ade og Van P Wenger snakket om bytte av spillere. Hadde da forventet noe annet enn dette, men skitt au. Dette bør holde. Gøy at Nasri er tilbake. Måtte han holde seg skadefri nå. Får håpe det holdt med et oppvaskmøte med samtlige, pluss advarsel om siste sjangse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vårt beste lag pr.dags dato... Wenger sa at han skulle "make changes" til denne kampen.. Men ble ikkje så veldig overrasket over at det bare var Nasri som kom inn i start ellverene igjen.. Regner me gutta er lysten på revansj etter sist helg flause... Å at spillere som Gallas, cesc, van persie, ade tar et tak i sæ sjøl. Hvis dette skjer...så tror jeg vi skal ta Porto ganske lett.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 # Manuel Almunia # Bacary Sagna # Kolo Toure # William Gallas # Gael Clichy # Samir Nasri # Cesc Fabregas # Denilson # Theo Walcott # Emmanuel Adebayor # Robin Van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Synes det er utrolig pinglete aWenger å gå ut i media og si at det skal komme store utskiftninger fra kampen mot Hull, for så å bare gjøre én. Da burde han heller sagt det som det er!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Nydelig opprulling hvor Walcott desverre skyter bare for å få avsluttet. Jeg klarer desverre ikke å tru at han hadde det minste håp om å score der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Porto med heading i tverliggeren.. :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
king-bergkamp Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Noen som har en stream som går ganske smooth og ikke hakker hele tiden? http://www.justin.tv/mustanggt99 varierer litt, men er den eneste som funka hos meg på myp2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vi har ingen sjanser, de har hatt tre!!! Hva feiler det Arsenal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Herlig! 1-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Van Persie sender Arsenal i ledelsen, nydelig av Fabregas og Adebayor i forkant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vi har ingen sjanser, de har hatt tre!!! Hva feiler det Arsenal? Walcott har hatt en, V.Persie har hatt en, og Ade har hatt en halvsjangse.. Komentatorene på ATVO synes at vi har startet bra, så tror ikke det feiler oss så mye.. Og der kom målet gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 VAN PERSIE!!!!!!!! Nydelig spill av Adebayor og Fabregas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 JADA!! VAN PERSIE!!! HERLIG AV ADE Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 HERLIG PERSIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vi har ingen sjanser, de har hatt tre!!! Hva feiler det Arsenal? Vi har ett mål, Porto har null. Det feiler ikke Arsenal noe. Hyggelig at vår utskjelte duo samarbeider flott på scoringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vi har ingen sjanser, de har hatt tre!!! Hva feiler det Arsenal? Walcott har hatt en, V.Persie har hatt en, og Ade har hatt en halvsjangse.. Komentatorene på ATVO synes at vi har startet bra, så tror ikke det feiler oss så mye.. Tror de på ATVO tar litt hardt i ang. sjanser til Arsenal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 F*** at jeg ikke får sett det her.. Holdt ikke ut de linkene jeg fant, og nå får jeg dem ikke inn en gang Noen som har en god link her?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.