LordTerm Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vi må og huske at Nasri har vært skadet litt. Tar et par kamper før han tar helt av igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tungt skudd fra nasri.. Hadde vært digg å fått et mål dedikert på fransmannen i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tungt skudd fra nasri.. Hadde vært digg å fått et mål dedikert på fransmannen i dag Han fikk muligheten servert på et gullfat 5 m foran mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Nasri-Eboue RvP-Bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Tungt skudd fra nasri.. Hadde vært digg å fått et mål dedikert på fransmannen i dag Han fikk muligheten servert på et gullfat 5 m foran mål Ja, Men det jeg snakket om var langskuddet hans som førte til et corner 3 min etter kjempemissen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted September 30, 2008 Author Report Share Posted September 30, 2008 Bendtner inn for Van Persie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Nasri-Eboue RvP-Bendtner Da får vi sikkert se Vela rundt 80 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Nasri-Eboue RvP-Bendtner Da får vi sikkert se Vela rundt 80 min Eller kanskje Silvestre om han er på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Nasri-Eboue RvP-Bendtner Da får vi sikkert se Vela rundt 80 min Eller kanskje Silvestre om han er på benken. Ja, det hadde vært fint egentlig. Heller det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Synes det er litt trist med alle de monstersjansene vi misser nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 STRAFFE!!!!.. trodde den var utafor jeg.. ADEx2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Straffe!!!! ADE SCORER Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 4-0 på straffe! Adebayor Liker dette! Walcott-Vela Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted September 30, 2008 Author Report Share Posted September 30, 2008 Mål Adebayor!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Gleder meg grenseløst over at Ade og RvP har scoret to hver :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Straffe!! ADe Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vela kommer inn for Walcott, litt synd at vi ikke fikk sett Silvestre, men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Walcott ut, Vela inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Gleder meg grenseløst over at Ade og RvP har scoret to hver :-) Det støtter jeg deg 100% på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Gleder meg grenseløst over at Ade og RvP har scoret to hver :-) Det støtter jeg deg 100% på. Støttes herfra også Endelig har vi 2 målkåte spisser!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vela kommer inn for Walcott, litt synd at vi ikke fikk sett Silvestre, men... Så ut som om han kan dribble minst like mye som Walcott.. bare synd han aldri fikk avslutta den selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Hadde vært fantastisk om Walcott hadde fått et i dag og, han har vært stor. Får heller satse på at Vela tar et Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Wenger har ALL grunn til å smile på sidelinja nå. Kan vel med trygghet si at vi har svart på tiltale etter Hull-kampen - for denne gang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Herlig å se Wenger og Rice le Likte også kommentaren til kommentatoren "Og det var Carlos Vela på 19 år dere! Bendtner er jo eldgammel, er hele 20 år"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Fest fotball idag Varmer og se noe slik en sur høstkveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.