Jump to content

Patrick Vieira


RockyRocastle

Recommended Posts

Var han på Emirates igår?????

 

Han var på Emirates. Han er ute i kulden i Inter. Det går rykter om en ett-års låneavtale med Arsenal. Det hadde gjort meg til en meeeeget glad mann.

 

Søk på google med søkeordene "Patrick Vieira" og se på den første linken som kommer opp...Ikke akkurat Arsenal.com, men morsomt likevel.

Link to comment
Share on other sites

Var han på Emirates igår?????

 

Han var på Emirates. Han er ute i kulden i Inter. Det går rykter om en ett-års låneavtale med Arsenal. Det hadde gjort meg til en meeeeget glad mann.

 

Søk på google med søkeordene "Patrick Vieira" og se på den første linken som kommer opp...Ikke akkurat Arsenal.com, men morsomt likevel.

 

Dette vil i så fall bli en kjempestor overraskelse. Selv om Vieira begynner å synge på siste verset, så vet vi alle hva denne mannen står for.

 

Kortsiktig så vil nok dette fungere. Men aller helst vi jeg ha et kjøp som klinger litt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier ja takk til han nå. Ville vært en solid forsterkning som kunne hjulpet oss både på og utenfor banen. Kunne vært til stor hjelp for de yngre spillerne og gitt dem enda litt mer tid på seg til å kunne ta over plassen ved siden av Cesc. Hadde det f.eks også vært en leieavtale på ett år så ville det vært perfekt. Kanskje sluppet unna en del utgifter på han i tillegg. :P

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er et rykte vi har skapt selv her. Ser ingen andre plasser som er innom dette. Når det er sagt skulle jeg gjerne sett Vieira tilbake. Han er min favorittspiller gjennom tidene, og jeg ville elsket å ha ham tilbake om han så satt i rullestol.

Link to comment
Share on other sites

Om vi tenker på at han ble sett sammens med Silvestre på Emirates dagen før Inter serieåpner i Italia tyder på at noe kanskje er på gang nå. Er han helt utelatt av Mourinho? Tror nok ikke han kan farte mellom Italia og England dagen før en serieåpning eller en kamp for Inter.

 

Men en Vieira i Arsenal er noe man bare ikke takker nei til. En leder på og utenfor banen!

Link to comment
Share on other sites

Om vi tenker på at han ble sett sammens med Silvestre på Emirates dagen før Inter serieåpner i Italia tyder på at noe kanskje er på gang nå. Er han helt utelatt av Mourinho? Tror nok ikke han kan farte mellom Italia og England dagen før en serieåpning eller en kamp for Inter.

 

Men en Vieira i Arsenal er noe man bare ikke takker nei til. En leder på og utenfor banen!

 

En ting er iallfall sikkert, det er en veldig rar situasjon at Vieira er på Emirates og at han tidligere på dagen har uttalt seg at Arsenal trenger en leder. Kanskje han var der for å signere en kontrakt til Arsenal? Kan også hende han er helt utelatt av Mourinho som Skorpey sier, og at han rett og slett har fått lov til å dra for å se Arsenal.

 

En ting jeg vet, er at jeg gladelig ville ønsket Vieira velkommen tilbake til Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 31 2008, 02:54 PM) 140206[/snapback]

Om vi tenker på at han ble sett sammens med Silvestre på Emirates dagen før Inter serieåpner i Italia tyder på at noe kanskje er på gang nå. Er han helt utelatt av Mourinho? Tror nok ikke han kan farte mellom Italia og England dagen før en serieåpning eller en kamp for Inter.

 

Men en Vieira i Arsenal er noe man bare ikke takker nei til. En leder på og utenfor banen!

 

En ting er iallfall sikkert, det er en veldig rar situasjon at Vieira er på Emirates og at han tidligere på dagen har uttalt seg at Arsenal trenger en leder. Kanskje han var der for å signere en kontrakt til Arsenal? Kan også hende han er helt utelatt av Mourinho som Skorpey sier, og at han rett og slett har fått lov til å dra for å se Arsenal.

 

En ting jeg vet, er at jeg gladelig ville ønsket Vieira velkommen tilbake til Arsenal :D

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor Vieira, om han hadde fått fri, skulle bruke dagen til å fly til London for å se på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 31 2008, 02:54 PM) 140206[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Om vi tenker på at han ble sett sammens med Silvestre på Emirates dagen før Inter serieåpner i Italia tyder på at noe kanskje er på gang nå. Er han helt utelatt av Mourinho? Tror nok ikke han kan farte mellom Italia og England dagen før en serieåpning eller en kamp for Inter.

 

Men en Vieira i Arsenal er noe man bare ikke takker nei til. En leder på og utenfor banen!

 

En ting er iallfall sikkert, det er en veldig rar situasjon at Vieira er på Emirates og at han tidligere på dagen har uttalt seg at Arsenal trenger en leder. Kanskje han var der for å signere en kontrakt til Arsenal? Kan også hende han er helt utelatt av Mourinho som Skorpey sier, og at han rett og slett har fått lov til å dra for å se Arsenal.

 

En ting jeg vet, er at jeg gladelig ville ønsket Vieira velkommen tilbake til Arsenal :D

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor Vieira, om han hadde fått fri, skulle bruke dagen til å fly til London for å se på Arsenal.

 

Si det, kan hende han har blitt Arsenal fan på sine eldre dager som Henry..

Link to comment
Share on other sites

Paddy er skadet og spilte derfor ikke serieåpningen i Italia mot Sampdoria

 

ser egentlig ikke noen stor grunn til at hans nærvær på Emirates skulle bety noe spes. Han kan fortsatt ha vært på plass i Milano i dag.

 

han er ikke sitt samme gamle. han er mye skadet og derfor er han heller ingen første kandidat for meg. håper Wenger drar fram en en litt yngre friskus i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Paddy er skadet og spilte derfor ikke serieåpningen i Italia mot Sampdoria

 

ser egentlig ikke noen stor grunn til at hans nærvær på Emirates skulle bety noe spes. Han kan fortsatt ha vært på plass i Milano i dag.

 

han er ikke sitt samme gamle. han er mye skadet og derfor er han heller ingen første kandidat for meg. håper Wenger drar fram en en litt yngre friskus i stedet.

 

Inter spilte jo kamp i går, derfor er det litt spesielt at han er og ser Arsenal i stedet for at han er i Italia og ser på sine lagkamerater, men ettersom han er skadet så har han vel kanskje lov til å gjøre det. Selv om jeg syns det er litt spesielt at en spiller får reise rundt og se på andre kamper, i stedet for å være tilstede og støtte sine egne lagkamerater. Ikke rart det blir spekulasjoner, men allikevel tviler jeg på at Vieira kommer - ettersom Wenger tidligere har sagt at det ikke er spesielt aktuelt å hente tilbake gamle Arsenal spillere.

Link to comment
Share on other sites

Paddy er skadet og spilte derfor ikke serieåpningen i Italia mot Sampdoria

 

ser egentlig ikke noen stor grunn til at hans nærvær på Emirates skulle bety noe spes. Han kan fortsatt ha vært på plass i Milano i dag.

 

han er ikke sitt samme gamle. han er mye skadet og derfor er han heller ingen første kandidat for meg. håper Wenger drar fram en en litt yngre friskus i stedet.

 

Hva snakker du om? Inter spilte da vitterlig 1-1 i går og jeg tror at vi ville syns det var rart om en av våre skadede spillere satt på tribunen til en storklubb i Europa, mens Arsenal hadde serieåpning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...