Jump to content

Goekhan Inler


hermz

Recommended Posts

Arsenal ligger best an i løypa for å sikre seg Udineses midtbanamann Goekhan Inier, etter å ha lagt et bud på 5 millioner pund på bordet. (Daily Mail)

 

Fant ingen tråd om denne karen. Positivt at han er midtbane, men vet ellers ingenting om denne karen. Setter både Veloso, Barry og Yaya foran han. Men han er sikkert ingen dårlig spiller.

 

Nettavisen.no

Link to comment
Share on other sites

Han imponerte for Sveits i EM og spilte alle kampene for Sveits. Han virket taklingsterk , men jeg tviler på at han er rett mann til å fylle skoene etter Flamini. Han viste mangel på offensiv kvaliteter i EM syns jeg.

 

Ønsker Veloso og Yaya Toure for han, men prisen var jo ikke avskrekkende. Han har vist en klausul i kontrakten på maks overgangssumm på 5 mill pund. Så budet må jo godtas av Udinese.

 

Men han er mer et typisk Wenger kjøp. Ikke for dyr og ikke alt for kjent, men sansynligvis knallgod ;)

Link to comment
Share on other sites

http://community.footballpools.com/blog/20...rsenal-rumours/

 

Er vel ikke så sannsynelig at det blir noe av den overgangen?

 

Nei.. sant ;)

Det er nok mer sansynlig med Barry.

Men jeg syntes det begynner å haste litt med å få kjøpt en sentral mitbanespiller. Det hadde jo vært greit at han fikk spilt seg inn i laget før seriestarten. Jeg begynner og tro at kanskje Wenger har planer om å erstatte Flamini med en som allerede er i klubben. Tenker spesielt på Denilson eller å flytte Rosicky inn sentralt.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal ligger best an i løypa for å sikre seg Udineses midtbanamann Goekhan Inier, etter å ha lagt et bud på 5 millioner pund på bordet. (Daily Mail)

 

Fant ingen tråd om denne karen. Positivt at han er midtbane, men vet ellers ingenting om denne karen. Setter både Veloso, Barry og Yaya foran han. Men han er sikkert ingen dårlig spiller.

 

Nettavisen.no

 

 

Tviler på at denne overgangen skjer jeg også, men sier ikke nei takk!

Link to comment
Share on other sites

Vel siden alle andre retter navn i disse trådene kan jeg også :lol: Han heter Inler, ikke Inier :D

 

Men uansett - Dette er nok ett typisk Wenger kjøp. Minner mye om kjøpet av Eduardo. En spiller som ikke er så veldig kjent, men som leverer bra for landslag og klubblag. Lav pris - og kan fort være en uslepen diamant som kan skinne ved siden av Fabregas.

 

Men.. Jeg håper nå på Barry da...

Link to comment
Share on other sites

Ja skjønte det når jeg leste "artikkelen" til nettavisen. Sier litt om kravet for å bli journalist der.. skamfult!

 

Men det endrer ikke det faktum at det fort kan bli ett wengerkjøp :D uansett hva som står bakpå drakta hans. hehe. Men la oss alle be og håpe på Barry...

Link to comment
Share on other sites

http://community.footballpools.com/blog/20...rsenal-rumours/

 

Er vel ikke så sannsynelig at det blir noe av den overgangen?

 

Nei.. sant :-|

Det er nok mer sansynlig med Barry.

Men jeg syntes det begynner å haste litt med å få kjøpt en sentral mitbanespiller. Det hadde jo vært greit at han fikk spilt seg inn i laget før seriestarten. Jeg begynner og tro at kanskje Wenger har planer om å erstatte Flamini med en som allerede er i klubben. Tenker spesielt på Denilson eller å flytte Rosicky inn sentralt.

Rosicky inn sentralt er vel høyst usannsynlig i og med at han er en svært offensiv spiller og at vi ikke har alt for mange kantspillere å ta av. Da tror jeg heller på denilson/bischoff

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett mye til denne karen, men etter det jeg har hørt og det lille jeg har sett så er han veldig god. Dog om han passer sammen med Fabregas vet jeg ikke. Jeg forestiller meg at denne karen er litt for offensiv til å passe sammen med Fabregas. Da må i så fall Fabregas ta på seg mer defensive oppgaver.

 

Jeg sier ja takk til Inler men aller helst vil jeg se Cana i denne "Flamini-rollen" når overgangsvinduet starter.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett mye til denne karen, men etter det jeg har hørt og det lille jeg har sett så er han veldig god. Dog om han passer sammen med Fabregas vet jeg ikke. Jeg forestiller meg at denne karen er litt for offensiv til å passe sammen med Fabregas. Da må i så fall Fabregas ta på seg mer defensive oppgaver.

 

Jeg sier ja takk til Inler men aller helst vil jeg se Cana i denne "Flamini-rollen" når overgangsvinduet starter.

Høres fornuftig ut, men er ikke overgangsvinduet åpent da?

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett mye til denne karen, men etter det jeg har hørt og det lille jeg har sett så er han veldig god. Dog om han passer sammen med Fabregas vet jeg ikke. Jeg forestiller meg at denne karen er litt for offensiv til å passe sammen med Fabregas. Da må i så fall Fabregas ta på seg mer defensive oppgaver.

 

Jeg sier ja takk til Inler men aller helst vil jeg se Cana i denne "Flamini-rollen" når overgangsvinduet starter.

Høres fornuftig ut, men er ikke overgangsvinduet åpent da?

 

Det er åpent, men det har ikke startet ;)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett mye til denne karen, men etter det jeg har hørt og det lille jeg har sett så er han veldig god. Dog om han passer sammen med Fabregas vet jeg ikke. Jeg forestiller meg at denne karen er litt for offensiv til å passe sammen med Fabregas. Da må i så fall Fabregas ta på seg mer defensive oppgaver.

 

Jeg sier ja takk til Inler men aller helst vil jeg se Cana i denne "Flamini-rollen" når overgangsvinduet starter.

Høres fornuftig ut, men er ikke overgangsvinduet åpent da?

 

Det er åpent, men det har ikke startet ;)

Hva er forskjellen på at det er åpent og at det har startet?

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett mye til denne karen, men etter det jeg har hørt og det lille jeg har sett så er han veldig god. Dog om han passer sammen med Fabregas vet jeg ikke. Jeg forestiller meg at denne karen er litt for offensiv til å passe sammen med Fabregas. Da må i så fall Fabregas ta på seg mer defensive oppgaver.

 

Jeg sier ja takk til Inler men aller helst vil jeg se Cana i denne "Flamini-rollen" når overgangsvinduet starter.

Høres fornuftig ut, men er ikke overgangsvinduet åpent da?

 

Det er åpent, men det har ikke startet :P

Hva er forskjellen på at det er åpent og at det har startet?

En feil av meg. Mener selvsagt når overgangsvinduet stenger ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett litt av denne Inler, og til å være så villig ville han ha vært et flott kjøp. Han skal visstnok ha en bra skuddfot, og det vil komme godt med i vårt lag da han tør å fyre av fra litt langt hold.

 

Men det jeg har sett er at han er litt av den offensive typen også, så vi må stille oss et spørsmål om han er den rette til å ta Flamoney-rollen? Det er jo klart at han ville ha spilt bra i den rollen, men like bra som blandt annet Flamini, Barry, Cana osv osv vet jeg ikke.

 

Vi får la Wenger ta valget, og jeg tror vi vil se denne mannen i Arsenal-trøya innen en rimelig kort tid. :) Det meste tyder på at det er han som kommer om vi skal signere en ny midtbanespiller. Men folkens, Wenger har sjokkert før!

 

---

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...targeting-inler

Link to comment
Share on other sites

Han imponerte for Sveits i EM og spilte alle kampene for Sveits. Han virket taklingsterk , men jeg tviler på at han er rett mann til å fylle skoene etter Flamini. Han viste mangel på offensiv kvaliteter i EM syns jeg.

 

Ønsker Veloso og Yaya Toure for han, men prisen var jo ikke avskrekkende. Han har vist en klausul i kontrakten på maks overgangssumm på 5 mill pund. Så budet må jo godtas av Udinese.

 

Men han er mer et typisk Wenger kjøp. Ikke for dyr og ikke alt for kjent, men sansynligvis knallgod :)

Du sier altså at du syns han imponerte i EM, mangler offensive kvaliteter, men sansynligvis er knallgod?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vurderer å kjøpe Gökhan Inler fra Udinese og Ruben de la Red fra Real Madrid. Begge to har forlatt tenårene, så vi er usikre på om Arsene Wenger virkelig er interessert.

 

idiotiske nettavisen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...