Jump to content

Goekhan Inler


hermz

Recommended Posts

Hmm.. hadde ikke gjort noe... Men blir mer og mer klar for en ny spiss også ;)

Vi skulle henta David Villa og en ny Def. midt (Har en følelse av av Inler hadde kommet for lenge siden, hvis det skulle blitt ham.)

Det er ikke for sent, men Wenger bør få ut fingeren.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nå begynner jeg virkelig å tro på en bra signering, kanskje to også. Jeg synes jeg har hørt slike uttalelser før, men jeg føler virkelig at Wenger kommer til å handle når vinduet åpner. Inler kan være den perfekte defensive spilleren ved siden av Fabergas, eventuelt Arshavin. Dette lover bra! Gleder meg faktisk litt til januar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 24 2008, 01:14 PM) 152427[/snapback]

Artig rykte, hvis Wenger kjøper Inler og en annen kantspiller tror jeg virkelig vi kan begynne å hevde oss igjen. Særlig når Eduardo, Walcott, Rosicky og Fabregas er tilbake!

 

Ser ikke slik ut nå :/

 

Wenger - I am not interested in Inler

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 24 2008, 01:14 PM) 152427[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Artig rykte, hvis Wenger kjøper Inler og en annen kantspiller tror jeg virkelig vi kan begynne å hevde oss igjen. Særlig når Eduardo, Walcott, Rosicky og Fabregas er tilbake!

 

Ser ikke slik ut nå :/

 

Wenger - I am not interested in Inler

Ble litt nervøs da jeg leste denne uttalelsen. Skal vi tolke det dit hen at han har latt seg imponere av Song/Denilson og ikke vil forsterke, eller at han mener å ha funnet et bedre alternativ?

Link to comment
Share on other sites

Bare vent.. vi blir like skuffet som vi har blitt de siste overgangsvinduene... Kommer det noen er det noen vi aldri har hørt om, og som er "a comming star".

Dette kan fort skje ja , og det er mest sansynlig. Wenger kjøper sjelden stjernespillere og han er ikke kjent for å bruke penger i januarvinduet.. Men jeg sitter å håper på en storsignering helt til Januar er slutt jeg, men sjansen er ikke så veldig stor.. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...