Jump to content

2008.08.06 Huddersfield Town B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Hvilken av linkene der inne bruker du/dere? Her virker kun den tredje nederste og den har ekstremt hakkete bilde (stort sett bare stillbilder som beveger seg) og jeg får hele tiden opp meldingen: "Kan ikke spille av filen fordi serveren er opptatt. Prøv på nytt senere." før jeg detter ut avsendingen. Noen som kan hjelpe?

 

 

PS. Det funket helt perfekt under hele sendingen før kamstart, men da kampen startet ble alt veldig dårlg.

 

 

 

EDIT: Får nå bare opp "Kan ikke spille av filen fordi serveren ikke svarer. Hvis du skrev inn en URL-adresse eller bane for å spille av filen, må du kontrollere at denne er riktig. Hvis du klikket på en kobling for å spille av filen, kan det være koblingen er ugyldig."

Link to comment
Share on other sites

Hvilken av linkene der inne bruker du/dere? Her virker kun den tredje nederste og den har ekstremt hakkete bilde (stort sett bare stillbilder som beveger seg) og jeg får hele tiden opp meldingen: "Kan ikke spille av filen fordi serveren er opptatt. Prøv på nytt senere." før jeg detter ut avsendingen. Noen som kan hjelpe?

 

 

PS. Det funket helt perfekt under hele sendingen før kamstart, men da kampen startet ble alt veldig dårlg.

Bruker samme, men spiller av med VLC, helt grei kvalitet egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Unormalt dødt her under en kamp.. men det sier vel litt om kampen.. kjeeedeeeliiiiig.

 

I andre omgang kjører vi over dem. Huddersfield stiller vel med det sterkeste laget i første?

 

Kjedelig..vel vel..Huddersfield har vært en positiv overaskelse og gir guttene kamp.

Kampen har vekslet litt fram og tilbake med målsjanser til begge lag.

Djorou og Walcott har vært bra.

Link to comment
Share on other sites

Huddersfielt starter sesongen til helgen, og has spilt bra med tanke på deres nivå. Arsenalguttene klarer også å skape en del sjanser, men mangler målet.

 

Synes Walcott viser at han har lite å spille på, annet enn fart. Det bekymrer meg litt. Skulle gjerne sett litt bedre driblinger, forskyvninger og avslutninger. Men for alt i verden. Det kan komme med selvtilliten.

Jeg glemmer ikke Liverpool-kampen... B)

 

Ramsey synes jeg har skuffet noe etter å ha ankommet klubben. Heller ikke i dag står han frem med tanke på det han kostet.

 

Vela arbeider, men mangler målene som vi ville hatt med Eduardo på hans sted i dag.

 

Men vi må ikke glemme at dette er unge gutter. Masse av potensiale!

Link to comment
Share on other sites

Mye feilpasninger. Vanskelig å omstille seg tilbake til skikkelig engelsk standard etter en del kamper utenlands. Huddersfield spiller veldig fysisk og er kjapt opp i ryggen på unggutta. Ser stor forskjell i muskelmasse!

 

En prat med Wenger ordner nok opp i dette.

Barazite inn for vela?

Simpson inn for gavin?

Link to comment
Share on other sites

Sitter og hører på Stewart Robson. Han sier at Wenger nok nærmer seg startoppstillingen til mesterligakvalifiseringskampen neste uke. Det store spørsmålet sier han er den sentrale midtbaneposisjonen ved siden av Fabregas.

 

Han sier at Diaby ikke har spilt så mye i pre-season, og at han ikke spilte så veldig bra i siste kamp. Han holder frem Denilson som den av midtbanespillerne våre som har imponert mest i den rollen i pre-season. Så selv om han for noen måneder siden holdt Diaby som sin favoritt til den rollen, mener han nå at Denilson er favoritt.

 

Dette er spennende saker. Og iallefall det jeg lurer mest på med tanke på turneringen til helgen og kvalik-kampen neste uke.

Link to comment
Share on other sites

noen som vet hvem som kom inn etter pause, og hvem som gikk ut?

Jay simpson inn for gavin og barazite inn for walcott tror jeg

 

EDIT

og mannone for fab

 

Nacer Barazite kom også på for Vela, Jay-Emmanuel Thomas inn for Ramsey også

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...