Jump to content

2008.08.06 Huddersfield Town B


Andain

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Ikke lenge til kamp nå, regner med det blir en lett match selv om vi sparer noen av de største stjernene. Håper faktisk vi får se Fabregas i en omgang, lenge siden sist jeg så ham spille. Han trenger jo å komme i kampform, men jeg tviler på om vi får se han i denne kampen. Tror på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Senderos - Song - Clichy [C]

Walcott - Ramsey - Denilson - Wilshere

Bendtner - Vela

 

Vi vinner 2-0! :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke lenge til kamp nå, regner med det blir en lett match selv om vi sparer noen av de største stjernene.....

Er da fortsatt godt over 24 timer igjen til kampen..

 

Blir spennende å se Nordtveit igjen. Håper han starter.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Nordtveit-Hoyte

Wilshere-Randall-Ramsey-Walcott

Simpson-Vela

Link to comment
Share on other sites

Ikke lenge til kamp nå, regner med det blir en lett match selv om vi sparer noen av de største stjernene.....

Er da fortsatt godt over 24 timer igjen til kampen..

 

Blir spennende å se Nordtveit igjen. Håper han starter.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Nordtveit-Hoyte

Wilshere-Randall-Ramsey-Walcott

Simpson-Vela

Hehe, 24 timer er ikke så lenge! :) :P

 

Håper også at vi får se Nordtveit igjen. Hadde vært ekstra gøy siden jeg ikke fikk sett Barnet kampen. Ikke umlig at han får en startplass.

Link to comment
Share on other sites

Troppen mot Huddersfield:

 

Nacer BARAZITE

Kyle BARTLEY

Johan DJOUROU

Jay EMMANUEL-THOMAS

Lukasz FABIANSKI (GK)

Rui FONTE

Emmanuel FRIMPONG

Kieran GIBBS

Gavin HOYTE

Justin HOYTE

Henri LANSBURY

Vito MANNONE (GK)

Havard NORDTVEIT

Aaron RAMSEY

Mark RANDALL

Jay SIMPSON

Theo WALCOTT

Sanchez WATT

Carlos VELA

Jack WILSHERE

 

 

Mange fra reservelaget + noen fra førstelagstroppen. Så og si en u-20 tropp..hehe.

 

Får håpe vi får se Nordtveit i aksjon da.

Link to comment
Share on other sites

Den forbaskede PC'en min er klikk om dagen, så av en eller annen grunn har jeg ikke fått tilgang til Gunners.no forumet. Mange andre forum kom jeg fint inn på, men akkurat dette har det rett og slett ikke vært mulig å kommet inn på. Veldig rart, men jeg har opplevd det flere ganger de siste ukene, så det er herlig å få komme inn og lese litt meninger om Arsenal igjen. Det har vært vemodig og ha måttet følge Emirates Cup uten å lese andre Gooners' synspunkter.

 

Må si at jeg ble veldig overrasket da jeg så troppen på Arsenal.com tidligere i dag. Ekstremt ung tropp, som samtlige er under 20 år, bortsett fra Djourou (21) og Fabianski (23). Skuffende å ikke se Cesc i troppen. Han har vært i trening en stund nå, men trenger kamptrening for å bli klar for sesongen. Rart han ikke bare er med og får et par minutter i det minste, så han får litt fart i beina. Regner med at Wenger har kontroll, men om Cesc ikke er med i en av de to neste kampene, vil jeg for alvor bli bekymret for seriestarten for hans del.

 

Blir spennende å se laget. At Almunia ikke er med betyr at vi sannsynligvis får se Mannone i en hel omgang, noe som er spennende. Han er en keeper jeg har veldig stor tro på, og som jeg muligens ville satt foran Fabianski om jeg hadde fått velge.

 

Ellers ser vi nok Theo, Vela, Jack, Lansbury, Barazite, Gibbs, Ramsey og Gavin Hoyte blandt annet, av de unge talentene fra start. Skal bli gøy å se hva de kan utrette.

 

Lukasz Fabianski

Justin Hoyte - Gavin Hoyte - Håvard Nordtveit - Kieran Gibbs

Theo Walcott - Aaron Ramsey - Henri Lansbury - Jack Wilshere

Nacer Barazite - Carlos Vela

Link to comment
Share on other sites

Wenger stiller med en meget ung tropp til dagens kamp. Greit nok, dette tror jeg blir skikkelig feriefotball. Dette er en kamp for å markere Huddersfield sitt 100 års jubileum. Så først i går at man kaller kampen The Herbert Chapman Trophy. Chapman var jo først i Huddersfield før han kom til Arsenal.

 

"Pokalen" som det er avbildet her, mener jeg å ha sett før på Highbury. Noen som vet noe?

 

Blir en fin gjennomkjøring for unggutta. Regner med at alvoret først starter når vi reiser over kanalen.

Link to comment
Share on other sites

Den forbaskede PC'en min er klikk om dagen, så av en eller annen grunn har jeg ikke fått tilgang til Gunners.no forumet. Mange andre forum kom jeg fint inn på, men akkurat dette har det rett og slett ikke vært mulig å kommet inn på. Veldig rart, men jeg har opplevd det flere ganger de siste ukene, så det er herlig å få komme inn og lese litt meninger om Arsenal igjen. Det har vært vemodig og ha måttet følge Emirates Cup uten å lese andre Gooners' synspunkter.

 

Må si at jeg ble veldig overrasket da jeg så troppen på Arsenal.com tidligere i dag. Ekstremt ung tropp, som samtlige er under 20 år, bortsett fra Djourou (21) og Fabianski (23). Skuffende å ikke se Cesc i troppen. Han har vært i trening en stund nå, men trenger kamptrening for å bli klar for sesongen. Rart han ikke bare er med og får et par minutter i det minste, så han får litt fart i beina. Regner med at Wenger har kontroll, men om Cesc ikke er med i en av de to neste kampene, vil jeg for alvor bli bekymret for seriestarten for hans del.

 

Blir spennende å se laget. At Almunia ikke er med betyr at vi sannsynligvis får se Mannone i en hel omgang, noe som er spennende. Han er en keeper jeg har veldig stor tro på, og som jeg muligens ville satt foran Fabianski om jeg hadde fått velge.

 

Ellers ser vi nok Theo, Vela, Jack, Lansbury, Barazite, Gibbs, Ramsey og Gavin Hoyte blandt annet, av de unge talentene fra start. Skal bli gøy å se hva de kan utrette.

 

Lukasz Fabianski

Justin Hoyte - Gavin Hoyte - Håvard Nordtveit - Kieran Gibbs

Theo Walcott - Aaron Ramsey - Henri Lansbury - Jack Wilshere

Nacer Barazite - Carlos Vela

 

hadde blitt veldig glad hvis det laget ditt hadde startet.. ser meget spennende ut

Link to comment
Share on other sites

Wenger stiller med en meget ung tropp til dagens kamp. Greit nok, dette tror jeg blir skikkelig feriefotball. Dette er en kamp for å markere Huddersfield sitt 100 års jubileum. Så først i går at man kaller kampen The Herbert Chapman Trophy. Chapman var jo først i Huddersfield før han kom til Arsenal.

 

"Pokalen" som det er avbildet her, mener jeg å ha sett før på Highbury. Noen som vet noe?

 

Blir en fin gjennomkjøring for unggutta. Regner med at alvoret først starter når vi reiser over kanalen.

Det jeg vet er at man finner noe lignende på et par av disse bildene:

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+photos+gallery

 

Ellers morsomt å spille kamp for '30-tallets Wenger, Herbert Chapman. Han fortjener all hyllest han kan få. Blir også moro å få sett et mer komplett ungdoms-lag med Vela, Walcott, Ramsey, Wilshere, Barazite, Nordtveit osv. 4-0! ;)

Link to comment
Share on other sites

Spør her da jeg regner med at det blir litt aktivitet her utover:

 

Prøver å registrere meg på Arsenal TV online. I en av rubrikkene spør de etter "contact number". Hva er dette og hvordan får jeg et contakt number??

 

Håper noen kan svare

 

-Fant svaret etter noen sekunders grubling..

Link to comment
Share on other sites

Har noen et tips om hvordan jeg kan få lyd på Arsenal TVonline. Har veldig bra bilde, men får ikke lyd på noen clip.

Har lastet media player pånytt uten at det hjelper.

 

Har aldri hatt noen problemer med å få lyd på ATVO eller noe, men fungerer lyden på f.eks. youtube eller lignende sider? Har hatt et problem med at linker på forums osv til youtube o.l. sider klikker, slik at man ikke får lyd.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2008, 07:56 PM) 137339[/snapback]

Har noen et tips om hvordan jeg kan få lyd på Arsenal TVonline. Har veldig bra bilde, men får ikke lyd på noen clip.

Har lastet media player pånytt uten at det hjelper.

 

Har aldri hatt noen problemer med å få lyd på ATVO eller noe, men fungerer lyden på f.eks. youtube eller lignende sider? Har hatt et problem med at linker på forums osv til youtube o.l. sider klikker, slik at man ikke får lyd.

 

Youtube osv virker helt normalt. Kun VG tv og her jeg ikke får lyd

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2008, 07:56 PM) 137339[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Har noen et tips om hvordan jeg kan få lyd på Arsenal TVonline. Har veldig bra bilde, men får ikke lyd på noen clip.

Har lastet media player pånytt uten at det hjelper.

 

Har aldri hatt noen problemer med å få lyd på ATVO eller noe, men fungerer lyden på f.eks. youtube eller lignende sider? Har hatt et problem med at linker på forums osv til youtube o.l. sider klikker, slik at man ikke får lyd.

 

Youtube osv virker helt normalt. Kun VG tv og her jeg ikke får lyd

 

Jeg har samme problem (hvis det er noen trøst). Desverre har jeg ingen løsning på vårt problem.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har noen et tips om hvordan jeg kan få lyd på Arsenal TVonline. Har veldig bra bilde, men får ikke lyd på noen clip.

Har lastet media player pånytt uten at det hjelper.

 

 

 

Kanskje på tide å bytte nettleser da? Har Du prøvd Firefox, Opera eller Safari?

Link to comment
Share on other sites

Har noen et tips om hvordan jeg kan få lyd på Arsenal TVonline. Har veldig bra bilde, men får ikke lyd på noen clip.

Har lastet media player pånytt uten at det hjelper.

 

 

 

Kanskje på tide å bytte nettleser da? Har Du prøvd Firefox, Opera eller Safari?

 

Jeg med samme problem har prøvd IE og Opera uten hell.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...