Jump to content

2008.08.06 Huddersfield Town B


Andain

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2008, 09:17 PM) 137366[/snapback]

noen som vet hvem som kom inn etter pause, og hvem som gikk ut?

Jay simpson inn for gavin og barazite inn for walcott tror jeg

 

EDIT

og mannone for fab

 

Nacer Barazite kom også på for Vela, Jay-Emmanuel Thomas inn for Ramsey også

 

Samt Frimpong og Watt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Virker som om Wenger har mista litt sansen for Nordtveit. Hvis han ikke får spille i kamper som dette, hvorfor skulle han da få spille Carling Cup...

 

En annen ting er hvor mye spillere som ble skrytt opp i skyene for et par år siden, virkelig skuffer. Da tenker jeg særlig på Lansbury og Randall

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Nordtveit spiller DM?

 

Det stemmer! Jay og Gavin i midtforsvaret!

Nei det er jo Randall, han spiller høyre beck

 

Du har rett! Ellers sier kommentatorene at 4 av disse spillerne sikkert går ut på lån.

Det er vel ikke vanskelig å plukke ut de mest aktuelle. Ser vel heller ikke bort fra at noen blir solgt.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange av dagnes Arsenalspillere under 20, tror dere vil være en del av troppen om 5 år? Hvor mange tror dere, hvis dere legger vekk supporterøynene og bare ser objektivt på det, er gode nok til å være i troppen om 5 år. Jeg tror ikke spillere som Randall, G.Hoyte, Lansbury, Barazite og en del andre er med. Da har jeg mer tro på Gibbs og kanskje Simpson.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange av dagnes Arsenalspillere under 20, tror dere vil være en del av troppen om 5 år? Hvor mange tror dere, hvis dere legger vekk supporterøynene og bare ser objektivt på det, er gode nok til å være i troppen om 5 år. Jeg tror ikke spillere som Randall, G.Hoyte, Lansbury, Barazite og en del andre er med. Da har jeg mer tro på Gibbs og kanskje Simpson.

 

Simpson, Vela, Gibbs, Wilshere og forhåpentligvis Nordtveit. Har også litt tro på Lansbury - han har en enorm arbeidskapasistet.

Link to comment
Share on other sites

må innrømme at det er mange som har gjort et dårlig inntrykk på meg i denne kampen. gibbs, wilshere, simpson og watt har gjort det bra. randall har skuffet, det har også frimpong. jeg må si jeg ikke har særlig tro på at djorou kommer til å bli noen stor arsenalspiller. heller ikke brødrene hoyte imponerer i sesongoppkjøringen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...