Jump to content

2008.05.11 Sunderland B


Mr Chapman

Hvem vinner årets siste seriekamp?  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bra avslutning idag;) Teller allerede ned til neste sesong, hvor pausen HELDIGVIS ikke er like lang som her i Norge!!! I tillegg skal det spilles EM, så her kommer tiden til å gå fort :)

 

Hvor lang tid er det til neste sesong? :)

 

3 Måneder, starter i midten av August. Men med EM og Silly season i mellontiden, kommer vi nok ikke til å kjede oss ihjel heller :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Bra vi klarer å holde nullen. Fabianski var vistnok meget god i mål! Randall virket som om hadde et godt innhopp: 1 annulert mål og et fantastisk skudd som ble reddet. Ellers er det vankselig å si noe om kampen. En kjedelig kamp med ådrlig tempo utifra det jeg har lest. Clichy var vistnok nok en gang god. Eboue lite med. Walcott, Ade og Bendtner prøvde seg på flere kombinasjoner. BRa mål av Walcott og fin åasning av Gil!

Link to comment
Share on other sites

Godt at vi avslutter sesongen med stil. Morsomt at Traore og Randall får komme innpå. Synd Barazite eller Nordtveit ikke fikk sjansen, men de fikk i alle fall en plass på benken. :)

 

Da endte vi to poeng bak Chelsea og 4 poeng bak United. Syns vi har gjort en strålende sesong! Synd at vi ikke klarte å nå helt opp, men dette har vært en sesong mye bedre enn hva jeg forventet foran sesongen. Neste år blir det gull!! :)

Link to comment
Share on other sites

Fint med 1-0 seier, men jeg hadde nesten "glemt" bort kampen vår (Var klar over at vi skulle spille idag kl. 16), fordi jeg var mer opptatt av de mer "viktige" kampene. Tenker da på P'mouth - Fulham, Wigan - Manu og Chelski - Bolton.

 

Zappet meg nesten ihjæl mellom alle Canal+ Sport kanalene.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Håvard fikk et draktnummer i dag?

 

Det har han fått for flere måneder siden. 35.

ok. Takk for info. Hadde ikke fått med meg det. Når fikk han det? Var det i sammenheng med en kamp eller i en annen spesiell sammenheng?

Link to comment
Share on other sites

Bra avslutning idag;) Teller allerede ned til neste sesong, hvor pausen HELDIGVIS ikke er like lang som her i Norge!!! I tillegg skal det spilles EM, så her kommer tiden til å gå fort :o

Nesten litt galt å glede seg til sommerferien er over også. :o

Jeg tenker heller at det er noe positivt som skjer når høsten kommer. :o

 

Takk for et år med en vanvittig framgang, nesten år holder det hele sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Står på Arsenal.com at match highlights er kommet, men finner den ikke på Arsenal TV. Noen som vet noe?

 

Bra jobb av gutta av i dag, selv om jeg ikke fikk sett kampen. Walcott tar det store steget neste sesong, det er jeg ikke i tvil om. Song høres stødig ut, håper han klarer å fylle Flamini's sko. Så for første gang det store talentet Traore har iløpet av de 15 siste minuttene av Everton kampen, vår neste venstre ving dersom R7 er skada? Bendter bli år neste Bergkamp, 1 sesong med oppvarming i PL og han skal være klar:)

Carlos Vela, trenger jeg si mer?

Dersom Hleb klager over lønna får han gå, vi har mer enn nok backup:)

 

Dette lover bra for neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Snipp snapp snute, så var denne sesongen over!

 

Det sluttet med en 1-0 seier til Arsenal. Mange spillere ble spart og unggutta fikk muligheten. Utrolig artig at Nordtveit var plassert på benken. Må være ganske spesielt å være en del av a-laget i den PL-kamp. Regner med at han er finne der langt hyppigere neste sesong.

 

Har ikke sett kampen, men det virker som dette var en etappe mot sommerferien. Fint at Walcott putter og at de "nye" fjesene får spille.

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne fra kampen i dag;

according to Yahoo stats Song made 76 passes (the highest out of both teams) and didn't make one bad pass!

Imponerende. SOng har hevet seg stort dette året :o

 

Mange høye karakterer i denne kampen:

http://www.skysports.com/football/user_rat...2849482,00.html

 

Ja, men jeg vil ikke ha Song på høyrebacken :o !

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det er jo lov å håpe det! Akkurat som jeg håper at Walcott, RvP, Adebayor og Fabregas alle slår Ronaldo i antall mål neste sesong.

Hehe ;) Drømme tenking ;) Men viss Ronaldo får en dårlig sesong neste år, så sliter man altså. Håper egentlig aldri at spillere blir skadet, men må nesten gjøre et unntak med Ronaldo. Håper vertfall på en skikkelig formsvikt og et kraftig knekk i egoet hans. Hadde vore nydelig ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...