zaY- Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Tilbakespill, ja: "Whitehead flikker ballen inn til keeper Fulop og dommeren dømmer tilbakespill. Arsenal ruller ballen til Gilberto Silva som får skutt, men forsøket går utenfor." Hva? Skyter han utenfor fra 5 meter? Det er bra gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Nå er det på tide at unggutta får sjansen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Sjangsen til Ade etter 6 min Ade sjangse Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Hehe, ifølge kommentatorene på ATVO så har Arsenal hatt en Gokart konkurranse nå i det siste. Hleb vant visst, så da får vi bare håpe det får han til å bli på Emirates i sommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Nå er det på tide at unggutta får sjansen! Få Nordtveit innpå! Så kjipt at ikke kampen går på tv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Høres ut som Randall er på vei inn. Får håpe Nordtveit kommer innpå etterhvert og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Høres ut som Randall er på vei inn. Får håpe Nordtveit kommer innpå etterhvert og. Ja, hadde vært gøy! S'land har gjort alle byttene sine, mens vi ikke har gjort noe enda... Grattis United! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Nå har gigges øket til 2-0 Da er alt håp ute, dritt også Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 80 Bytte Arsenal: Randall erstatter Eboue 80 Bytte Arsenal: Traore erstatter Bendtner. Boro leder 7-0 mot City! Savner våre årlige 7-0 seire jeg! Aliadiere scorte det 7ende, etter han kom inn som innbytter ! Edit: 7-1 Edit2: 8-1. Aliadiere med målgivende. Edit3: En annen ex-arsenalspiller, Muamba scorte nå mot Blackburn (4-1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebowski Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Randall og Traore inn, Bendtner og Eboue ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Randall og Traore inn, Bendtner og Eboue ut. Dumt ikke vatsbuen fekk sin debut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Randall og Traore inn, Bendtner og Eboue ut. Dumt ikke vatsbuen fekk sin debut. Det er ett bytte igjen. (ps Norge skåret mot Latvia 1-1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Hvorfor ikke bytte inn Nordtveit!??? Noen som kan gi meg enn grunn til det? Forøvrig utrolig morro at Fulham klarte seg :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Randall har hatt et par store muligheter nå. Den første var visst offside, mens en bra redning stoppet den andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Hvorfor ikke bytte inn Nordtveit!??? Noen som kan gi meg enn grunn til det? Forøvrig utrolig morro at Fulham klarte seg :) Men Portsmouth kan vel enda skåre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Hvorfor ikke bytte inn Nordtveit!??? Noen som kan gi meg enn grunn til det? Forøvrig utrolig morro at Fulham klarte seg :) Men Portsmouth kan vel enda skåre. Kampen er slutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Ler når jeg ser man city idag. Dem sliter. 8-1 nå. Nå Skåringsrekord i PL? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Ler når jeg ser man city idag. Dem sliter. 8-1 nå. Nå Skåringsrekord i PL? Rekorden er Portsmouth - Reading: 7-4 tidligere denne sessongen. 3 mål til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Ler når jeg ser man city idag. Dem sliter. 8-1 nå. Nå Skåringsrekord i PL? Spurs vant vel 6-4 over Reading tidligere i sesongen, så det må nok et par mål til for å tangere den, ihvertfall. Kanskje det er skåret enda flere i en annen kamp, ikke vet jeg, men Spurs 6-4 Reading er den jeg vet om med flest skårede mål i PL. Edit: Stemmer det, Hermes. Glemte dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Ler når jeg ser man city idag. Dem sliter. 8-1 nå. Nå Skåringsrekord i PL? Perfekt avslutning på sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Hvorfor ikke bytte inn Nordtveit!??? Noen som kan gi meg enn grunn til det? Forøvrig utrolig morro at Fulham klarte seg :) Men Portsmouth kan vel enda skåre. Kampen er slutt Man u vinner på poeng også. Bolton utlignet nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Jaja, seier igjen og en sterk sesongavslutning med et reservepreget lag i dag. Bare synd vi ikke var med i kampen om ligagullet til slutt, noe vi med litt mer uttelling tidligere i år hadde vunnet greit faktisk. Manure ligamester....jaja....jeg er ikke veldig imponert. Syns de har hatt tur i år. Tror vi gruser alle neste år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Bra avslutning idag;) Teller allerede ned til neste sesong, hvor pausen HELDIGVIS ikke er like lang som her i Norge!!! I tillegg skal det spilles EM, så her kommer tiden til å gå fort Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Bra avslutning idag;) Teller allerede ned til neste sesong, hvor pausen HELDIGVIS ikke er like lang som her i Norge!!! I tillegg skal det spilles EM, så her kommer tiden til å gå fort Hvor lang tid er det til neste sesong? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebowski Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Fin sesongavslutning: 1-0 med reservepreget (juniorpreget) mannskap på Stadium of Lights er et solid resultat. Herlig at Walcott puttet igjen, la oss håpe at han får sitt definitive gjennombrudd neste sesong. Synd at Nordtveit ikke fikk sin PL-debut, men da har vi dog noe å glede oss til foran neste sesong! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.