Jump to content

2008.05.11 Sunderland B


Mr Chapman

Hvem vinner årets siste seriekamp?  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Javel, så var enda en sesong over. Merker at jeg blir mer og mer oppslukt for hver sesong som går nå. Vi har noe på gang!

 

Virket som en bra kamp for unggutta. Song fremsto som glimrende bakover, Walcott var frisk fremover og Randall hadde et godt innhopp. Dette melder ihvertfall de fleste avisene, og jeg velger å stole på dette.

 

Ser frem til neste sesong nå, og en silly season med ups and downs.

 

COME ON YOU GOONERS!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Sjekket ut programoversikten på Arsenal TV via nettet.

 

Står at de viser "FAPL Action Replay Weekend's Match V SUNDERLAND" kl. 17.45-19.30 (engelsk tid)

Betyr dette av de viser hele kampen?

 

Noen som har sett mye på Arsenal TV?

Har ikke lagt merke til at det var tilgjengelig via streaming for ATVO-brukere.. :(

Link to comment
Share on other sites

Her er i alle fall noen høydepunkter:

http://101greatgoals.magnify.net/item/BGNKW5YV2TXX52BZ

ut i fra de situasjonene vi får se her, imponerer ikke song særlig. sliter med å treffe ballen en par ganger, og markeringene er særdeles dårlige...

Det er AKKURAT den følelsen jeg også satt igjen med etter å ha sett disse episodene. Han er for sent oppi duellene, og klarer ikke helt å rydde unna, ikke bestemt nok, men skal ikke sitte her å gjøre opp status etter å ha sett 2min av kampen, hvor jeg ellers hørte han gjorde en god kamp :(

Link to comment
Share on other sites

Her er i alle fall noen høydepunkter:

http://101greatgoals.magnify.net/item/BGNKW5YV2TXX52BZ

ut i fra de situasjonene vi får se her, imponerer ikke song særlig. sliter med å treffe ballen en par ganger, og markeringene er særdeles dårlige...

Det er AKKURAT den følelsen jeg også satt igjen med etter å ha sett disse episodene. Han er for sent oppi duellene, og klarer ikke helt å rydde unna, ikke bestemt nok, men skal ikke sitte her å gjøre opp status etter å ha sett 2min av kampen, hvor jeg ellers hørte han gjorde en god kamp :(

 

Det er derfor han bør spille midtbane rollen til Flamini! :)

Link to comment
Share on other sites

Tilbake fra bortetur til Sunderland. Til tross for at kampen var betydningsløs for begge lag

var det flott stemning på Stadium of Light blandt både hjemme og borte supportere. Sunderland

fansen tok bølgen rundt hele stadion en 4-5 ganger, og danset jenka på tribunen. Etter kampen stod de alle

igjen for å hylle laget sitt.

 

Bortesuporterne stod bak målet på South Stand. Vi stod ganske langt fremme på rad 7. Noen rader foran oss

stod damen som alltid kan høres rope "Come on you gunners!" på hjemmekampene. Var ikke klar over at hun

var på bortekampene også :-)

 

De syngende hjemme suporterne stod i svingen ved siden av oss, så det var mye morsom sang frem og tilbake

mellom. Bla.a "We pay your benefits!" fra oss :-)

 

Vi sang gjennom hele kampen. Det gikk mye i "We love you arsenal" og "and it's arsenal...", og gael clichy sangen:

 

“Gael Clichy Clichy! He’s better than Ash-er-ley! He should have been number three! Gael Clichy Clichy”

 

De siste 20 minuttene sang vi "we love you arsenal" kontinuerlig.

 

Vi håpte vi skulle få se Håvard på banen når vi hørte han var på benken, men selv om han varmet opp mot slutten kom han dessverre ikke innpå.

 

Spillemessig var det ikke noen stor kamp.

Song gjorde en bra kamp. Bentner og Adebayor var håpløse. Theo og Clichy var veldig bra.

 

Vi bodde i Newcastle, hvor vi ble godt mottatt siden vi skulle spille mot Sunderland ;-)

 

Alt i alt var det en flott opplevelse, og vi var enige om at vi må reise på flere borteturer!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...