Jump to content

2008.05.11 Sunderland B


Mr Chapman

Hvem vinner årets siste seriekamp?  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sunderland - Arsenal FC

Premier League

Fra Stadium of Light, Kl. 14:30 Norsk tid

 

Litt om kampen:

 

 

Tabellplasseringer:

15. Sunderland (39p)

3. Arsenal (80p)

 

 

Dommer:

 

 

Siste seks kamper for lagene:

Sunderland: S S T T S T

Arsenal: U T T S S S

 

 

Offisielle hjemmesider:

Sunderland

Arsenal

 

 

CREDS:

www.arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Huff! Arsenal er nedprioritert igjen på tv, men men kan sikkert få sett den i redigert opptak.

Tror Wenger går for denne:

 

Fabianski

 

Toure Gallas Song Clichy

 

 

Eboue Gilberto Denilson Gibbs/Walcott?

 

 

Bendtner Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Lukasz Fabianski

Kolo Toure :: William Gallas :: Alexandre Song :: Gael Clichy

Kieran Gibbs :: Gilberto da Silva :: Neves Denilson :: Armand Traore

Theo Walcott :: Nicklas Bendtner

 

Benk: Vito Mannone :: Phillipe Senderos :: Mark Randall :: Manu Eboue :: Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Det er så åpenbart at vi ikke taklet presset. Vi spilte uavgjort og tapte på rekke og rad og vi skyldte på skader. Nå er vi ute av tittelkampen og vi vinner hver kamp, selv om vi stiller uten 6 A-lags spillere(Spillere som Hleb, Flamini, Fabregas, Sagna, Rosicky, RvP). Hadde vi manglet så mange spillere tidligere i sesongen så hadde vi ikke vunnet en eneste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Huff! Arsenal er nedprioritert igjen på tv, men men kan sikkert få sett den i redigert opptak.

 

Denne gangen er det faktisk forståelig. Arsenal er sikret tredjeplassen både den ene og den andre veien, altså at de verken kan komme på 2. eller 4. I tillegg er Sunderland sikret PL-plassen. Det er nok mer interessante oppgjør den siste PL-runden, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Huff! Arsenal er nedprioritert igjen på tv, men men kan sikkert få sett den i redigert opptak.

 

Denne gangen er det faktisk forståelig. Arsenal er sikret tredjeplassen både den ene og den andre veien, altså at de verken kan komme på 2. eller 4. I tillegg er Sunderland sikret PL-plassen. Det er nok mer interessante oppgjør den siste PL-runden, dessverre.

 

Enig. Og dette må være den eneste serierunden jeg kan huske, der jeg har mer lyst å se noen andre kamper en Arsenal sin. For dette kan bli spennende, får bare håpe at manu avgir poeng.

Link to comment
Share on other sites

Huff! Arsenal er nedprioritert igjen på tv, men men kan sikkert få sett den i redigert opptak.

Tror Wenger går for denne:

 

Fabianski

 

Toure Gallas Song Clichy

 

 

Eboue Gilberto Denilson Gibbs/Walcott?

 

 

Bendtner Adebayor

Vi Arsenalsupportere har INGEN grunn til å klage. Så og si alle kampene våre har blitt vist i år, og denne gangen er det faktisk 8 kamper som er viktigere (har noen betydning) enn vår kamp. Bare Tottenham - Liverpool er like ubetydelig som vår...

Link to comment
Share on other sites

håper dette laget stiller:

::::::::Fabianski:::::::::::::

 

Toure::Gallas::Gilberto::Traore

 

Gibbs::Denilson::Song::Clichy

 

::::::Walcott::Bendtner:::::::::

 

lite sannsynlig men...

Ønsker indelig den samme oppstillingen hvis Clichy og Traore bytter plass! ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper dette blir laget som entrer Stadium of Light i morgen:

 

Fabianski

Toure-Gallas-Song-Clichy

Walcott-Denilson-Gilberto-Gibbs/Traore

Ade-Bendtner

 

Benk: Jens, Hoyte, Gibbs/Traore, Eboue, Randall

 

Håper at både Gibbs og Randall får spilletid. Traore også, for den saks skyld, men ikke på backen...

 

Walcott-Traore på hver sin ving fra start ville vært gøy.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget håper jeg på i sesongens siste kamp.

 

------------Fabianski---------

 

--Eboue------Gallas---Nordtveit----Clichy---

 

--Walcott----Fabregas/Denilson----Gilberto---Randall

 

-------Ade---Bendtner-----

 

 

Men tviler veldig på at dette blir fasiten, men hadde vore kjekt. Men frykter at Wenger har vel brukt Eboue på høyre back for siste gang.

Link to comment
Share on other sites

Tror det kan bli vanskelig å finne stream til denne kampen :(. Jaja, så lenge jeg får sett MOTD, er jeg fornøyd. Det kan jo også hende at jeg drar sammen med noen venner og ser på Man U forhåpentligvis drite seg ut :D.

 

Denne kampen har ingenting å si for tabellplasseringen. Flere av våre faste førstelagsspillere vil vel egentlig bare bli ferdig med sesongen og er dessuten slitne. Det gir våre unge spillere en unik mulighet til å vise seg fram. Traore imponerte mye sist kamp og jeg ønsker å se han starte. Ellers unner jeg både Gilberto og Denilson spilletid, men ikke begge samtidig i midten. Det går ikke. Et mål der Ade og Bendtner viser at de kan samarbeide hadde også varmet. Jeg tror Eboue eller Clichy scorer i morgen. De siste årene har det løsnet for spillerne med måltørke helt på slutten. I år hadde det vært gøy med Eboue eller Clichy :D. Kanskje en av dem får lov til å prøve seg på en straffe ;) ?

 

Selv om ikke jeg forventer en brakseier, ønsker jeg en fin avslutning på en herlig sesong som desverre ble satt i skyggen av en stygg skade og noen uheldige dommeravgjørelser. Jeg er uansett stolt, og går med hodet hevet! Forhåpentligvis får flere unggutter sjansen. Får håpe de viser hvorfor Wenger er så opptatt av å dyrke egne spillere framfor å kjøpe dyre, nesten-ferdige produkter. Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skulle jeg likt og sett!

Digg med Håvard :)

Skulle bare likt og sett Barazite eller Randall fra start.. Typisk Wenger og ikke sette de innpå før 89 minutter..

 

Nå mangler det bare en stream :)

 

Laget blir vel noe slik:

 

Fabianski

Djourou-Senderos-Song-Clichy

Eboue-Denilson(<-dårlig komb->)-Gilberto-Walcott

Adebayor-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

kun to "faste" spillere idag. Synes det er tøft gjort av Wenger å ta med så mange unggutter på en gang, håper veldig på at Nordtveit kommer innpå, men er desverre ikke så ofte man bytter innpå stoppere med mindre det kommer skader. Lykke til gutter :)

Link to comment
Share on other sites

Æsj, liker ikke Gilberto og Denilson i midten! Vi får satse på at Randall kommer innpå og leverer varene. Vi må nok få en skade i forsvaret for at Nordtveit skal få spille....

 

EDIT: Diskuter streams i stream-tråden. Ingen vits i å gjøre visse personer irriterte :)

Link to comment
Share on other sites

Hva velger man der inne? Første gang for min del

 

Hvis du tenker på stream, så ser det ikke ut som noen fungerer.

Men til neste gang så er det og finne kampen, feks. Sunderland-Arsenal og trykke på TVen helt til høyre på den linjen.. Så må du velge en av de kommende alternativene.. Du må ha det programmet som kreves på det valget du velger. (Sopcast, Windows Media player, TVU player etc.)

 

Du kan lese mer i Radio/Streams tråden hvis du ikke skjønte det helt..

Link to comment
Share on other sites

Æsj, liker ikke Gilberto og Denilson i midten! Vi får satse på at Randall kommer innpå og leverer varene. Vi må nok få en skade i forsvaret for at Nordtveit skal få spille....

 

EDIT: Diskuter streams i stream-tråden. Ingen vits i å gjøre visse personer irriterte :)

Ikke nødvendigvis. Kan være lurt å bytte ut en mer etablert spiller mot Nordtveit i andre omgang. Slik at han får prøvd seg. Skal ikke se bort ifra at Wenger velger det mtp. uansett 3. plass og slikt. Men det gjenstår og se selvsagt, og tror selv det er liten sjangse i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Æsj, liker ikke Gilberto og Denilson i midten! Vi får satse på at Randall kommer innpå og leverer varene. Vi må nok få en skade i forsvaret for at Nordtveit skal få spille....

 

EDIT: Diskuter streams i stream-tråden. Ingen vits i å gjøre visse personer irriterte :)

Ikke nødvendigvis. Kan være lurt å bytte ut en mer etablert spiller mot Nordtveit i andre omgang. Slik at han får prøvd seg. Skal ikke se bort ifra at Wenger velger det mtp. uansett 3. plass og slikt. Men det gjenstår og se selvsagt, og tror selv det er liten sjangse i dag :)

Vi får håpe det. Men jeg vil tro at Wenger heller vil prøve ut offensive talenter siden det ikke er like kritisk for kampen hvis de gjør en dårlig kamp. Hverken Song, Djourou eller Senderos er faste vanligvis, så jeg vil tro de vil få hele kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...