Jump to content

Red Membership


Guest melkå

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Jeg har var medlem i Red Membership forrige sesong, og har nå fornyet det. Et såkalt "Red Membership Full". Men jeg vil også skaffe meg et til. Og da lurer jeg på, hva er "Red Membership Lite", og hva er forskjellen på det og Red Membership Lite DD?

Link to comment
Share on other sites

DD betyr Direct Debit, at du betaler med kort der og da når du bestiller, tror jeg.

 

"Lite" vet jeg ikke hva er.

 

Direct Debit betyr at de trekker automatisk fra din konto, slik som avtalegiro i norge. Det funker sikkert bare

om du har konto i england. Lite er som vanlig medlemskap men du får ikke medlemspakken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fikk brev fra Arsenal i dag angående fornyelse av Red Membership. Der ble det opplyst om at det fra neste sesong vil bli minst 1500 billetter tilgjengelig for Red Members til alle hjemmekamper.

 

Da blir det altså en (liten) mulighet til å skaffe seg billetter til de store kampene for Red Members!

Link to comment
Share on other sites

Fikk brev fra Arsenal i dag angående fornyelse av Red Membership. Der ble det opplyst om at det fra neste sesong vil bli minst 1500 billetter tilgjengelig for Red Members til alle hjemmekamper.

 

Da blir det altså en (liten) mulighet til å skaffe seg billetter til de store kampene for Red Members!

 

Jepp.. Det jeg mente å huske å. :D Sjansene er minimale, men det er de vel for alle som prøver så alle har vel lik sjanse.. ;) Har nettop ordnet tur til Spudz hjemme i Oktober men får prøve å få til Manu hjemme også. Bør gå greit det hvis jeg får til red member pris så ikke turen blir så alt for dyr! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Noen som har erfaringer med kjøp av billetter til bortekamper med Red Membership? Pleier det å være mulig å få tak i billett?

 

Du skal slite med å få tak i billetter til bortekamper mot de største lagene og de argeste rivalene, og generelt bortekamper mot lag i London. Arsenal har bygd opp ett lojalitetssystem, der man samler opp poeng for hver kjøpte billett. Før billettene til bortekamper legges ut for salg, ser man an hvor populær bortekampen er, sett ut ifra tidligere års erfaring, og så settes det en grense på hvor mange lojalitetspoeng du minimum må ha for å kunne kjøpe billett. Dersom de ikke får solgt ut billettene utifra denne grensen, senkes grensen sakte men sikker til alle billettene er solgt.

 

I noen bortekamper, er det ikke noe grense i det hele tatt, da erfaringen tilsier at kampen sjelden blir utsolgt.

 

Så noen kamper vil det være null problem å kjøpe billetter til, mens i noen kamper, vil det være komplett umulig å få kjøpt billetter.

 

Det som utgjør det største problemet, er at en god del supportere har såkalt away scheme, som er som ett slags sesongkort for bortekamper. Har du ett slikt, er du sikret billetter til alle bortekamper og cupfinaler (dette er noe som er bortimot umulig få tak i pr. dags dato). Dette gjør jo at det er færre billetter som blir lagt ut for vanlig salg

Link to comment
Share on other sites

Takk for godt og utfyllende svar Kim. Har tenkt meg på Newcastle borte i februar, ser for meg ut fra det du skriver at dette bør være en kamp det kan være mulig å få billett til!

 

Newcastle bør det være en mulighet til å få tak i billetter til. Selv om dette ofte er en populær kamp for Arsenalfansen å reise til, er vel dette en av de bortekampene hvor man får tildelt flest billetter. Borteseksjonen på St. James Park er en av de største i PL faktisk utifra det jeg har blitt fortalt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heyhey

 

Jeg drar sammen med 3 andre til London i Mars for å se Sunderland hjemme, og fikser for første gang billetter gjennom red membership, så har noen spm.

 

Kan jeg på min account bestille billetter til alle 4, de andre er også members, og hva trenger jeg eventuelt av info om dem?

Må jeg oppgi et kontonr. hvor alt blir trukket fra? Ellers noe jeg bør vite før jeg bestiller?

 

Billettene blir lagt ut på Mandag, så tenkte å være kjapt ute.

 

Skal dog innrømme at i minuttene etter dagens fadese var lysten til å dra over heller lav..

Link to comment
Share on other sites

Heyhey

 

Jeg drar sammen med 3 andre til London i Mars for å se Sunderland hjemme, og fikser for første gang billetter gjennom red membership, så har noen spm.

 

Kan jeg på min account bestille billetter til alle 4, de andre er også members, og hva trenger jeg eventuelt av info om dem?

Må jeg oppgi et kontonr. hvor alt blir trukket fra? Ellers noe jeg bør vite før jeg bestiller?

 

Billettene blir lagt ut på Mandag, så tenkte å være kjapt ute.

 

Skal dog innrømme at i minuttene etter dagens fadese var lysten til å dra over heller lav..

anyone?

Link to comment
Share on other sites

Heyhey

 

Jeg drar sammen med 3 andre til London i Mars for å se Sunderland hjemme, og fikser for første gang billetter gjennom red membership, så har noen spm.

 

Kan jeg på min account bestille billetter til alle 4, de andre er også members, og hva trenger jeg eventuelt av info om dem?

Må jeg oppgi et kontonr. hvor alt blir trukket fra? Ellers noe jeg bør vite før jeg bestiller?

 

Billettene blir lagt ut på Mandag, så tenkte å være kjapt ute.

 

Skal dog innrømme at i minuttene etter dagens fadese var lysten til å dra over heller lav..

 

Spørsmål 1: Nei, alle må bestille på hvert sitt medlemsnummer.

Spørsmål 2: Du må oppgi kontonummer.

 

Billettene tror jeg man må hente på stadion. Jeg skal over neste helg og har da bestilt med red member(første gang). Kan gi en liten rapport når jeg kommer hjem. Er det flere spørsmål er det bare å spørre :(

Link to comment
Share on other sites

Heyhey

 

Jeg drar sammen med 3 andre til London i Mars for å se Sunderland hjemme, og fikser for første gang billetter gjennom red membership, så har noen spm.

 

Kan jeg på min account bestille billetter til alle 4, de andre er også members, og hva trenger jeg eventuelt av info om dem?

Må jeg oppgi et kontonr. hvor alt blir trukket fra? Ellers noe jeg bør vite før jeg bestiller?

 

Billettene blir lagt ut på Mandag, så tenkte å være kjapt ute.

 

Skal dog innrømme at i minuttene etter dagens fadese var lysten til å dra over heller lav..

 

Ja du kan bestille til alle på en account.. Man velger 4 billetter og trykker ''Assign'' på de andre billettene.. Man trenger da medlemsnr til de andre og etternavn.

 

Billettene har du allerede.. Medlemskortene fungerer som billett

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja du kan bestille til alle på en account.. Man velger 4 billetter og trykker ''Assign'' på de andre billettene.. Man trenger da medlemsnr til de andre og etternavn.

 

Billettene har du allerede.. Medlemskortene fungerer som billett

Pass på at du har "assignet" de andre medlemssnr til ditt før billettene kommer i salg. Første gang jeg skulle kjøpe billetter på to medlemsnr så hadde jeg ikke foretatt denne prosessen før billettene kom i salg, og det ble en meget stressfull prosess å gjøre dette før kampbillettene ble utsolgt. Jeg fikk tilslutt kjøpt mine to billetter rett før kamspen var utsolgt, men når vi kom til Emirates så virket ikke det "assignede" medlemskortet. Det viste seg at det hadde blitt en krøll i prosessen og det var laget en "papirbillett" til dette "assignede" medlemsnr, og mailen som gav meg beskjed om dette hadde sannsynligvis havnet i mappa for søppelpost. Etter en del stress på Emirates der jeg ble sendt fra billettluke til billettluke så fikk vi denne aktuelle billetten og fikk se kampen (selvsagt da en elendig hjemmekamp som endte i tap).

 

Nå er jeg derimot sikker på at "assign" -prosessen er ok og fremtidige kjøp bør gå lett :proud:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Har spurt om dette før, men utifra hva jeg leser under denne tråden, klarer jeg ikke å bli helt klok på hva som er gjeldene.

 

Er det noen som er helt sikre på varigheten på et red membership ? Hvis jeg betaler 35 ish pund nå, gjelder medlemskapet mitt 12 måneder, eller kun ut 2014/15-sesongen?

Link to comment
Share on other sites

Har spurt om dette før, men utifra hva jeg leser under denne tråden, klarer jeg ikke å bli helt klok på hva som er gjeldene.

 

Er det noen som er helt sikre på varigheten på et red membership ? Hvis jeg betaler 35 ish pund nå, gjelder medlemskapet mitt 12 måneder, eller kun ut 2014/15-sesongen?

 

Det gjelder ut sesongen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...