Jump to content

Red Membership


Guest melkå

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply
Guest Alexander
Eg fekk kjøpt to billettar til RBK-Arsenal.

5953[/snapback]

 

 

red membership brukes normalt ikke på bortekamper, var kun siden ingen engelskmenn var intressert i de billettene at de gikk på red membership salg, og da klarte dem ikke få dem unna fort nok så de gikk til 'ekstreme' grep. Normalt er det kun en billett pr medlem, og kun hjemmekamper.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 weeks later...

Er det noen som vet om det er mulig å melde seg på Red Membership hele sesongen, eller om det er tidsbegrenset. Ser ut som om det ikke er mulig nå og jeg glemte å registrere meg i juli...

 

Red membership-registreringen er for tida nede. Trur det har vore slik eit par veker. Veit ikkje kva problemet er, men eg har høyrt at det skal vera oppe å gå igjen i neste veke.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om det er mulig å melde seg på Red Membership hele sesongen, eller om det er tidsbegrenset. Ser ut som om det ikke er mulig nå og jeg glemte å registrere meg i juli...

 

Red membership-registreringen er for tida nede. Trur det har vore slik eit par veker. Veit ikkje kva problemet er, men eg har høyrt at det skal vera oppe å gå igjen i neste veke.

 

Det er oppe igjen til fredag i neste uke.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vis det er slik at ein bare kan kjøpe 1 billett per red mebership, korleis får du da tak i 2 billetter ved siden av kverandre?

Og kva er forsjellen på red ,silver og gold membership?

 

 

Penger min gode venn, Red er den billigste, Silver er dyrere og gold er den dyreste av de..

Link to comment
Share on other sites

Vis det er slik at ein bare kan kjøpe 1 billett per red mebership, korleis får du da tak i 2 billetter ved siden av kverandre?

Og kva er forsjellen på red ,silver og gold membership?

 

 

Penger min gode venn, Red er den billigste, Silver er dyrere og gold er den dyreste av de..

 

 

Nei, dette er ikke riktig. Det er ikke mulig å kjøpe seg opp til silver eller gold medlemsskap. For å bli silver member må du ha vært red member i mange år. Som red member står du automatisk på venteliste for silver. Det er umulig å si hvor mange år du må vente men 10 - 20 år tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Om man kjøper et red membership nå, gjelder de 6 mnd fra nå, medregna sommerferien for eventuelle treningskamper o.l. Eller gjelder de kun i "sesongtid" hvis noen skjønner ?

 

Det lurer jeg på også.. :) Noen som har noe svar på det?

 

Ög f hvis man har 2 membership og skal bestille 2 billetter.. Kan man v¨ære sikker på at man klarer å få 2 billetter ved siden av hverandre? Siden man først må logge inn på den ene og bestille, og så logge inn på den andre.. Håper noen kan gi meg svar på dette :)

 

Takk for eventuelle svar! :)

Link to comment
Share on other sites

Om man kjøper et red membership nå, gjelder de 6 mnd fra nå, medregna sommerferien for eventuelle treningskamper o.l. Eller gjelder de kun i "sesongtid" hvis noen skjønner ?

 

Det lurer jeg på også.. :) Noen som har noe svar på det?

 

Ög f hvis man har 2 membership og skal bestille 2 billetter.. Kan man v¨ære sikker på at man klarer å få 2 billetter ved siden av hverandre? Siden man først må logge inn på den ene og bestille, og så logge inn på den andre.. Håper noen kan gi meg svar på dette :)

 

Takk for eventuelle svar! :)

 

 

Dersom det er to ledige seter etter hverandre er det ikke noe problem å få billetter sammen. Du logger deg inn på ett medlemsnummer, velger to billetter og bekrefter det andre setet med ditt andre medlemsnummer... gjordt det flere ganger. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...