Jump to content

Red Membership


Guest melkå

Recommended Posts

Red mebership kan du kjøpe billetter etter alle andre har gjort det, som silver, gold og younger. Du for billetter etter alle andre har tatt sin billett. http://www.arsenal.com/tickets kan du se hvilken billetter som tilgengelig en hver kamp stund fremover.

 

Red membership står i en hvit firkantet klamme når de blir lagt ut. Og fra denne dato kan Red Member søke billetter til akkurat den kampen. Alternativ er etter dette og søke på Ticket Exchange. Det er billetter som faste seter ikke skal bruke denne kamp og ønsker at andre Gunners kan benytte gjennom Arsenal .

 

Red mebership har fungert for meg i to år, og enkelt å bruke, fått billetter til det jeg ønsket.

 

Sees på Gunners Pub fredag 31.Oktober kl.2000. 35 års jubileum Arsenal Norway. Kamp lørdag Arsenal- Burnley.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

er det ofte ledige billetter som red member etter at gull, sølv og ungdommen har fått sitt?

Hvordan er det med storkampene?

 

Det er meningen det skal være et visst antall billetter tilgjengelig for Red Members til hver kamp, uavhengig av hvem motstanderen er. Men til storkampene er det vanskeligere og få tak i billetter, da det er flere om benet til disse kampene.

Link to comment
Share on other sites

er det ofte ledige billetter som red member etter at gull, sølv og ungdommen har fått sitt?

Hvordan er det med storkampene?

 

Det skal vel alltid være 3000 billetter til Red member uansett kamp. Jeg fikk to billetter til Arsenal-Tottenham i september selv om jeg ble kastet ut av nettet og havnet et stykke bak i køen når de ble lagt ut. Ikke de aller beste plassene, men helt greie.

Så det er absolutt mulig uansett kamp. Bare sitt klar når de legges ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...