Jump to content

Årets lag i Premier League.


stompa

Recommended Posts

David James (Portsmouth),

 

Bacary Sagna (Arsenal), Rio Ferdinand (Man Utd), Nemanja Vidic (Man Utd), Gael Clichy (Arsenal)

 

Cristiano Ronaldo (Man Utd), Steven Gerrard (Liverpool), Cesc Fabregas (Arsenal) , Ashley Young (Aston Villa),

 

Emmanuel Adebayor (Arsenal), Fernando Torres (Liverpool).

 

 

 

 

Kjekt å se at vi har flest spillere på årets lag, og helt fortent. Backene våre har vert klart best, Fabregas har vert veldig god og Adebayor har puttet i bøtter og spann. (Vertfall fram til februar).

 

Kjekt å se Young på kanten, han har imponert meg veldig når jeg har sett han, men Gerrard på midten!? Bare navnet eller?

Link to comment
Share on other sites

Dette var vel spillernes kåring, var det ikke? Personlig synes jeg at Flamini har vært bedre enn Fabregas. Likevel har Fabregas vært så god til tider, at han fortjener å komme med. Heller Ade ut og Flamini inn på midten, så er vi fornøyde :o.

 

Morsomt at det er 4 engelske spillere på årets lag i verdens beste liga, og så klarer ikke landslaget å kvalifisere seg til EM ;)

Link to comment
Share on other sites

David James (Portsmouth),

 

Bacary Sagna (Arsenal), Rio Ferdinand (Man Utd), Nemanja Vidic (Man Utd), Gael Clichy (Arsenal)

 

Cristiano Ronaldo (Man Utd), Steven Gerrard (Liverpool), Cesc Fabregas (Arsenal) , Ashley Young (Aston Villa),

 

Emmanuel Adebayor (Arsenal), Fernando Torres (Liverpool).

 

 

 

 

Kjekt å se at vi har flest spillere på årets lag, og helt fortent. Backene våre har vert klart best, Fabregas har vert veldig god og Adebayor har puttet i bøtter og spann. (Vertfall fram til februar).

 

Kjekt å se Young på kanten, han har imponert meg veldig når jeg har sett han, men Gerrard på midten!? Bare navnet eller?

Det du sier om Gerrard er helt sant. Han har klippekort på det laget av en eller anen grunn. Men det må jo også sies at det vel ikke har vært så mange sentrale MB som har hatt en sånn hyperfantastisk sesong, så da går det greit at Gerrard er med.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas ble årets unge spiller også... Slo Ronaldo på den kåringen

 

Og Ronaldo slo Fabregas på årest spiller, rare greier det der. Men bra at samme mann ikke vinner begge to.

 

Lese også at Ronaldo sa at han hadde stemt på Adebayor. Lure på hvem våre spillere stemte på.

Link to comment
Share on other sites

David James (Portsmouth),

 

Bacary Sagna (Arsenal), Rio Ferdinand (Man Utd), Nemanja Vidic (Man Utd), Gael Clichy (Arsenal)

 

Cristiano Ronaldo (Man Utd), Steven Gerrard (Liverpool), Cesc Fabregas (Arsenal) , Ashley Young (Aston Villa),

 

Emmanuel Adebayor (Arsenal), Fernando Torres (Liverpool).

 

 

 

 

Kjekt å se at vi har flest spillere på årets lag, og helt fortent. Backene våre har vert klart best, Fabregas har vert veldig god og Adebayor har puttet i bøtter og spann. (Vertfall fram til februar).

 

Kjekt å se Young på kanten, han har imponert meg veldig når jeg har sett han, men Gerrard på midten!? Bare navnet eller?

Det du sier om Gerrard er helt sant. Han har klippekort på det laget av en eller anen grunn. Men det må jo også sies at det vel ikke har vært så mange sentrale MB som har hatt en sånn hyperfantastisk sesong, så da går det greit at Gerrard er med.

Flamini har vel hatt en femdobbelt sesong av det Gerrard har! (veldig usaklig, men hver gang jeg leser/skriver Gerrard så kommer jeg på hvordan spesielt Solér utaler navnet: Sherrard :) :P :P )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Årets lag ifølge opta

http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

 

Clichy, Sagna, Fabregas og Ade er selvsagt. Noe mer overaskende er at Rooney og Hyypia kom inn på laget istedenfor Torres og Rio / Carvalho. Det varmer at vi flest spillere på årets lag - selv om jeg ikke er noe særlig fan av OPTA!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

jeg vil ikke si at verken Nani eller Vds har hatt, bedre sesonger en Cech eller RVP. Nå er jo jeg en ManU hater da, så det kan ha noe med saken å gjøre. Kompany for Samba, kan jeg til dels si meg enig i.

 

De harde fakta er at Nani har 10 mål og 19 assist i år. Noe som er meget imponerende. Både VdS og Nani har reddet uttalige kamper for United i år, og jeg mener disse to er Uniteds største faktorer for at de i år har vunnet ligaen. RVP har vært fantastisk, men har tross alt bare spillt halve sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Noen som så TV2s årets lag, stemt fram av lesere? Jeg måtte le da jeg så laget. Det var ingen tvil over hodet at det var Unitedsupportere som har stemt flittigst. Blant annet ble Fabio stemt frem på backen i stedet for Sagna. Det er jo helt latterlig, greier ikke ta sånne avstemninger seriøst når folk kun stemmer på egen klubb. Håpløst

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

1305982707384654.jpg

 

Syntes ikke Bale var i nærheten av å fortjene en plass på årets lag og var LANGT ifra årets spiller. Valgte å utelate van Persie fordi han kun har vært involvert i 24 kamper. Dog har van der Vaart og Tevez kun vært involvert i 28, men jeg syntes det måtte være en grense på minimum 25-30 kamper for å forsvare en plass her.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig sesong å bedømme. Ingen Henry eller Ronaldo som tilsynelatende opererer i egen liga. Da er det lettere å peke ut årets flopp: Fernando Torres. Proven goalscorer? Pøh, dette begrepet bør gravlegges en gang for alle.

 

Joe Hart

 

Ivanovic - Vidic - Kompany - Baines

 

Nani - Wilshere - Adam - Van der Vaart

 

Tevez - Hernandez

 

Benk: Carroll, van Persie, Nasri, N'Zogbia, Nolan, Giggs, Jose Enrique, van der Saar.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 11:04 PM) 224874[/snapback]

TV Sportens Premier League lag stemt frem av supporterne.

 

Ikke vanskelig å se at Manchester United har mest fans i Norge mtp. hvor høyt Rooney, Giggs, Evra og Rafael er på lista.

 

Snakk om å være objektiv.. B)

 

Resultatet er vel nærmest gitt når en slik kåring skjer i Norge. Eneste som ser ut til å stemme på listen, er at Arsenal ikke er nevnt på midtstopperplassen. :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 11:04 PM) 224874[/snapback]

TV Sportens Premier League lag stemt frem av supporterne.

 

Ikke vanskelig å se at Manchester United har mest fans i Norge mtp. hvor høyt Rooney, Giggs, Evra og Rafael er på lista.

 

Snakk om å være objektiv.. B)

At Rafael er foran Sagna er en vits. Rett og slett pinlig at så mange nordmenn ikke evner å se igjennom egen drakt. Sier vel det meste om den gjennomsnittlige Man Utd "supporter" i Norge...

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

Hart

Sagna - Kompany - Vidic - Baines

Nani - Adam - Parker - Malouda

RvP - Tevez

 

Ikke langt bak: Nasri, Berba, Tiote, VdV, Modric, Hernandez, Wilshere, Ivanovic, Terry, Kuyt, Odemwingie og Zogi.

 

De som er bankers: Hart, Kompany, Vidic, Baines, Nani og Tevez.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...