Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Skal jeg anbefale en ny film må det være Blood Diamonds, vi snakker Kolo klasse!! Man kan si hva man vil om Dicaprio, men med The Departed og Blood Diamonds på under et halvt år er det ingen tvil om at mannen er klasse.

 

Ellers kan jeg vel anbefale tv serien Entourage som går på tv3.

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg anbefale en ny film må det være Blood Diamonds, vi snakker Kolo klasse!! Man kan si hva man vil om Dicaprio, men med The Departed og Blood Diamonds på under et halvt år er det ingen tvil om at mannen er klasse.

 

Ellers kan jeg vel anbefale tv serien Entourage som går på tv3.

 

Ja, klasse av DiCaprio og de to filmene du nevner her. Så "We were soldiers" med Gibson her en dag, det er en konge film. Ellers kan jeg nevne

-Face off

-The rock

-Catch me if you can (med DiCaprio, syns han gjør en god rolle her også, på linje med The Departed og Blood Diamond)

Link to comment
Share on other sites

Ringenes Herre filmene er jo veldig bra og fikk mange oscar(tror jeg).

 

Atter en Konge fikk faktisk 11 Oscar. Jeg vet ikke helt med de to første.

 

Men er det noen som har sett en film som heter "Wishmaster"? Jeg så den i går. Den var veldig bra. Den handler om en ond ånd (Djinn) som oppfølger ønskene dine, men med sin egen vri. Når en dame ønsket at hun var den vakreste i verden, ble hun en utstillingsdukke :D

Link to comment
Share on other sites

Ringenes Herre filmene er jo veldig bra og fikk mange oscar(tror jeg).

 

Atter en Konge fikk faktisk 11 Oscar. Jeg vet ikke helt med de to første.

 

Men er det noen som har sett en film som heter "Wishmaster"? Jeg så den i går. Den var veldig bra. Den handler om en ond ånd (Djinn) som oppfølger ønskene dine, men med sin egen vri. Når en dame ønsket at hun var den vakreste i verden, ble hun en utstillingsdukke :)

 

Har sett en av dem, men vet ikke hvilken. Den var sånn passe søndagsfilm, var hefti når en som satt i fengsel ville ut.... hehe...

 

De siste bra filmene jeg kan anbefale er Crank og Click 110% underholding.

Link to comment
Share on other sites

Ringenes Herre filmene er jo veldig bra og fikk mange oscar(tror jeg).

 

Atter en Konge fikk faktisk 11 Oscar. Jeg vet ikke helt med de to første.

 

Men er det noen som har sett en film som heter "Wishmaster"? Jeg så den i går. Den var veldig bra. Den handler om en ond ånd (Djinn) som oppfølger ønskene dine, men med sin egen vri. Når en dame ønsket at hun var den vakreste i verden, ble hun en utstillingsdukke :blink:

 

Har sett en av dem, men vet ikke hvilken. Den var sånn passe søndagsfilm, var hefti når en som satt i fengsel ville ut.... hehe...

 

De siste bra filmene jeg kan anbefale er Crank og Click 110% underholding.

 

Har ikke sett Crank eller Click men de virker bra... Jeg vet at hovedpersonen i Crank spiller i Transporter-filmene (som jeg har sett). De er hvertfall bra, men litt VEL amerikanske ;) (Store eksplosjoner og overdrevne scener). Noen som har sett de? Btw, i morgen skal jeg se film med noen kompiser, er det noen som kan anbefale en bra grøsser (helst med 15-års grense, jeg er tross alt 13 ;) )?

Link to comment
Share on other sites

Charlies Angels filmene er bra!

6081[/snapback]

;) ;) :X

 

 

Noen filmer som faktisk er bra:

 

Pulp Fiction (og alle andre Tarantino-filmer...)

Mystic River

Shawshank Redemption (no: Frihetens Regn)

Traffic

6169[/snapback]

Kødda.

Tror du jeg er dum eller?

Syntes Charlies Angels var bra før.

 

Noen som forresten har sett American High, eller Harold & Kumar Go To White Castle som den heter på engelsk?

Den er dritbra!

 

Harold & Kumar Go To White Castle er bare vanvittig bra!!

 

Tror aldri jeg har ledd så mye av noen annen film før! :blink:

 

Hvis dere vil se verdens mest meningsløse film, så er dette klart filmen for dere ;)

Link to comment
Share on other sites

Charlies Angels filmene er bra!

6081[/snapback]

:P ;) ;)

 

 

Noen filmer som faktisk er bra:

 

Pulp Fiction (og alle andre Tarantino-filmer...)

Mystic River

Shawshank Redemption (no: Frihetens Regn)

Traffic

6169[/snapback]

Kødda.

Tror du jeg er dum eller?

Syntes Charlies Angels var bra før.

 

Noen som forresten har sett American High, eller Harold & Kumar Go To White Castle som den heter på engelsk?

Den er dritbra!

 

Harold & Kumar Go To White Castle er bare vanvittig bra!!

 

Tror aldri jeg har ledd så mye av noen annen film før! :)

 

Hvis dere vil se verdens mest meningsløse film, så er dette klart filmen for dere ;)

 

Jeg har sett American High ;) Men verdens mest meningsløse film må være Kung Pow! Noen som har sett den? Jeg og en kamerat lo faktisk gjennom hele filmen. Etterpå hadde begge vondt i magen og kjevene etter å ha ledd så mye.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett American High ;) Men verdens mest meningsløse film må være Kung Pow! Noen som har sett den? Jeg og en kamerat lo faktisk gjennom hele filmen. Etterpå hadde begge vondt i magen og kjevene etter å ha ledd så mye.

Jeg har sett Kung Pow. Enten elsker du den eller så hater du den. Jeg er en av dem som elsker sånn crazy humor, har sett den flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett American High ;) Men verdens mest meningsløse film må være Kung Pow! Noen som har sett den? Jeg og en kamerat lo faktisk gjennom hele filmen. Etterpå hadde begge vondt i magen og kjevene etter å ha ledd så mye.

Jeg har sett Kung Pow. Enten elsker du den eller så hater du den. Jeg er en av dem som elsker sånn crazy humor, har sett den flere ganger.

 

Jeg har hørt rykter om en Kung Pow 2, men jeg vet ikke om de er sanne... Men det hadde vært kult da ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kan anbefale The Prestige for de som liker thrillere/drama, Shooter med Mark Wahlberg og Shaun of the Dead (de samme som har lagd Hot Fuzz) som er fra 2005, en parodi på Dawn of the Dead! Den er simpelten bare genial! :P

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 30 2007, 01:48 PM) 95270[/snapback]

Yippee-kai-yay!

Say no more!

 

Var den bra? Hadde tenkt til å se den men fikk ikke rota meg til å bestille billetter tidligere så alt var utsolgt ;)

 

Den var veldig bra.

Man går inn på kinoen og forventer action fra start til slutt, og man får action fra start til slutt.

Hypp hypp!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...