Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Den beste julefilmen ever må være Bad Satna, den er bare rå!!

Helt enig! Jeg lo nesten under hele filmen! Fikk trent en del magemuskler den dagen ja, ingen tvil om det.

 

Artig den ja :lol: Noen som har sett Santa's Slay? Tviler sterkt på det :) Har ikke sett den enda, men satser på å få sett den en gang før jul.. For de som ikke vet hva det er, så er det en svart komedie der julenissen egentlig er den onde sønnen til djevelen ;) Høres rimelig teit ut, kanskje, men jeg elsker sånne filmer ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noen som har sett Sunshine? Hvis ikke, SE DEN SÅ FORT SOM MULIG! Det er sannsynligvis den beste filmen jeg noen sinne har sett.. Jeg så den for ca. en halv time siden, og jeg har sommerfugler i magen fortsatt! Den gav med halvveis orgasme! Den handler forresten om at solen dør ut, så 8 astronauter må reise ut i verdensrommet for å bombe den, og danne en ny stjerne ut av den... Jeg anbefaler den på det sterkeste!

 

Link to comment
Share on other sites

Den beste julefilmen ever må være Bad Satna, den er bare rå!!

Helt enig! Jeg lo nesten under hele filmen! Fikk trent en del magemuskler den dagen ja, ingen tvil om det.

 

Artig den ja :D Noen som har sett Santa's Slay? Tviler sterkt på det :P Har ikke sett den enda, men satser på å få sett den en gang før jul.. For de som ikke vet hva det er, så er det en svart komedie der julenissen egentlig er den onde sønnen til djevelen :P Høres rimelig teit ut, kanskje, men jeg elsker sånne filmer ;)

 

 

eg så Santa's Slay i fjor, ikke noe bra film nei..sikkert billig laget.. :P

Link to comment
Share on other sites

Den beste julefilmen ever må være Bad Satna, den er bare rå!!

Helt enig! Jeg lo nesten under hele filmen! Fikk trent en del magemuskler den dagen ja, ingen tvil om det.

 

Artig den ja :D Noen som har sett Santa's Slay? Tviler sterkt på det :P Har ikke sett den enda, men satser på å få sett den en gang før jul.. For de som ikke vet hva det er, så er det en svart komedie der julenissen egentlig er den onde sønnen til djevelen :P Høres rimelig teit ut, kanskje, men jeg elsker sånne filmer ;)

 

 

eg så Santa's Slay i fjor, ikke noe bra film nei..sikkert billig laget.. ;)

 

Jeg så den nettopp... Litt skuffende, men åpningsscenen var jo genial ;D

Link to comment
Share on other sites

Ikke mange som nevner Fever Pitch her inne....? Den er jo så absolutt tidenes beste film! :D

Å jo, tidenes beste film, uten tvil! Blir aldri lei av den filmen... Får frysninger (hver gang) når gutten kommer inn på Highbury for første gang, og publikum synger av full hals :D Samt Michael Thomas' avgjørende mål selvfølgelig ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett Gridiron Gang?

 

En megabra film! Fikk frysninger under nesten hele filmen!

 

http://www.imdb.com/title/tt0421206/

http://www.sonypictures.com/homevideo/grid...gang/index.html

 

Handler om et ungdomsfengsel som begynner å spille amerikansk fotball for at de skal få selvtillit, lære om lagarbeid m.m. Må ses! Basert på en sann historie!

Link to comment
Share on other sites

Mine Favoritter

 

1. Shawshank Redemption (frihetens regn)

2. Saving Private Ryan

3. Good will Hunting

4. Jason Bourne filmene (rangerer de som 1,3,2)

5. Fever Pitch

6. The green Mile

7. Frequenzy

8. Ringenes herre filmene (varierer litt hvilke jeg liker best, men samler dem under ett)

9. Starwars filmene (varierer litt hvilke jeg liker best, men samler dem under ett)

10. Gladiatoren

 

Denne listen kan variere litt hvem som kommer opp eller ned i rangering, men Uansett dagsform og humør er Shawshank Redemption min største favoritt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen nye filmer som er verdt å se er

 

Planet Terror - En syk rå film ;)

Disturbia - Nevnt ovenfor også, en genial film!

Transformers

Die Hard 4

 

Rush Hour 3 syns jeg var skuffende. De andre filmene i serien var mye bedre. Selv om denne filmen også har sine lyspunkt!

Link to comment
Share on other sites

Noen nye filmer som er verdt å se er

 

Planet Terror - En syk rå film :blink:

Disturbia - Nevnt ovenfor også, en genial film!

Transformers

Die Hard 4

 

Rush Hour 3 syns jeg var skuffende. De andre filmene i serien var mye bedre. Selv om denne filmen også har sine lyspunkt!

Synes Rush Houer 3 var bra eg ;)

 

Han politiman er så full i humor.

Link to comment
Share on other sites

Death Proof og Planet Terror er god underhaldning. Sjølvom det ikkje er det beste Tarantino og Rodrigues har laga.

 

Death Proof syns jeg var skuffende, alt for mye møl uten noen mening satt bare på bar å prata i 1,5time. Bil scenene var derimot Geniale ;) (2/6)

Det dårligste jeg har sett av tarantino.

 

Planet Terror, var derimot helt vill! underholdning hele veien som den skal. En real kult/slash - film. (6/6)

 

Planet Terror, From Dusk Til Down og Desperado er nok de 3 beste filmene Rodrigues har lagd. 3 gjevngode filmer som anbefales!

 

Noen nye filmer som er verdt å se er

 

Planet Terror - En syk rå film :blink:

Disturbia - Nevnt ovenfor også, en genial film!

Transformers

Die Hard 4

 

Rush Hour 3 syns jeg var skuffende. De andre filmene i serien var mye bedre. Selv om denne filmen også har sine lyspunkt!

Synes Rush Houer 3 var bra eg ;)

 

Han politiman er så full i humor.

Side du likte Rush Hour 3 liker du garantert Taxi4 ;) Syns den var bedre enn Rush Hour 3.

Link to comment
Share on other sites

Death Proof og Planet Terror er god underhaldning. Sjølvom det ikkje er det beste Tarantino og Rodrigues har laga.

 

Death Proof syns jeg var skuffende, alt for mye møl uten noen mening satt bare på bar å prata i 1,5time. Bil scenene var derimot Geniale ;) (2/6)

Det dårligste jeg har sett av tarantino.

 

Planet Terror, var derimot helt vill! underholdning hele veien som den skal. En real kult/slash - film. (6/6)

 

Planet Terror, From Dusk Til Down og Desperado er nok de 3 beste filmene Rodrigues har lagd. 3 gjevngode filmer som anbefales!

 

Noen nye filmer som er verdt å se er

 

Planet Terror - En syk rå film :blink:

Disturbia - Nevnt ovenfor også, en genial film!

Transformers

Die Hard 4

 

Rush Hour 3 syns jeg var skuffende. De andre filmene i serien var mye bedre. Selv om denne filmen også har sine lyspunkt!

Synes Rush Houer 3 var bra eg ;)

 

Han politiman er så full i humor.

Side du likte Rush Hour 3 liker du garantert Taxi4 ;) Syns den var bedre enn Rush Hour 3.

 

ja, da er det verdt å se Taxi 4 ;)

For Rush hour 3 var sinnsykt bra ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Death Proof og Planet Terror er god underhaldning. Sjølvom det ikkje er det beste Tarantino og Rodrigues har laga.

 

 

Death Proof syns jeg var skuffende, alt for mye møl uten noen mening satt bare på bar å prata i 1,5time. Bil scenene var derimot Geniale ;) (2/6)

Det dårligste jeg har sett av tarantino.

 

Planet Terror, var derimot helt vill! underholdning hele veien som den skal. En real kult/slash - film. (6/6)

 

Planet Terror, From Dusk Til Down og Desperado er nok de 3 beste filmene Rodrigues har lagd. 3 gjevngode filmer som anbefales!

 

 

Det blei dessverre altfor mykje snakking i Death Proof. Men bilscenene gjer det likevel til noko genialt.

Planet Terror var rå, veldig kule visuelle effekter i tillegg til mange rå karaktarar.

Ekstra pluss at Tarantino overlevde så lenge han gjort i familen.

 

Faen for ondt tryne den mannen har.

Hadde ikkje stolt på han i eit mørkt rom.

 

Death Proof og Planet Terror er god underhaldning. Sjølvom det ikkje er det beste Tarantino og Rodrigues har laga.

 

Death Proof syns jeg var skuffende, alt for mye møl uten noen mening satt bare på bar å prata i 1,5time. Bil scenene var derimot Geniale ;) (2/6)

Det dårligste jeg har sett av tarantino.

 

Planet Terror, var derimot helt vill! underholdning hele veien som den skal. En real kult/slash - film. (6/6)

 

Planet Terror, From Dusk Til Down og Desperado er nok de 3 beste filmene Rodrigues har lagd. 3 gjevngode filmer som anbefales!

 

Noen nye filmer som er verdt å se er

 

Planet Terror - En syk rå film :blink:

Disturbia - Nevnt ovenfor også, en genial film!

Transformers

Die Hard 4

 

Rush Hour 3 syns jeg var skuffende. De andre filmene i serien var mye bedre. Selv om denne filmen også har sine lyspunkt!

Synes Rush Houer 3 var bra eg ;)

 

Han politiman er så full i humor.

Side du likte Rush Hour 3 liker du garantert Taxi4 ;) Syns den var bedre enn Rush Hour 3.

 

ja, da er det verdt å se Taxi 4 ;)

For Rush hour 3 var sinnsykt bra ! ;)

 

Er ikkje det taxi 1 som er den klart beste av taxifilmane.

For dei annonserte vel med at bilscenene er 1'a ekte bilscener i realtime.

Mens dei andre brukte akurat same effektene som i fast'n furious. Og då forsvinn mykje av realismen.

Storymessig meiner eg også huske at dei siste filmane blei veldig mykje oppgulp av den første...

 

Ein ny film eg vil anbefale er the Prestige med Christian Bale i hovedrolla.

2 1/2 time med mystikk og du blir tilsendt setande igjen med ein følelse at du har blitt lurt av triksa i filmen.

Eg blei so overraska av slutten at eg må sjå den en gong til for å forstå alt.

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har sett en eller flere av Hellraiser-filmene? Jeg har sett eneren og syveren. Eneren var en av de beste skrekkfilmene jeg har sett, mens syveren, Hellraiser: Hellworld, var rimelig crappy. Den viste snev av underholdning, men for det meste var den kjedelig og dårlig laget. Eneren derimot var utrolig bra. Bra effekter, knall historie og Pinhead er jo en grunn i seg selv til å se denne filmen. Beste morder-quotes i filmhistorien :blink:

 

Og er den noen som har sett Candyman? Jeg har sinnsykt lyst til å se den. Virker veldig bra, og det er tross alt Clive Barker som har skrevet historien ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...