Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

Du liker å skrive innlegg i dag skjønner jeg.........

jaa! :P

Jeg la merke til det i går også da var han i skrivende stund sist på 16 topicer + mange andre innlegg.

Skrev et innlegg om det i går i Arshavin topicen og må bare si at selv om det virket negativt var det egentlig ikke det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Du liker å skrive innlegg i dag skjønner jeg.........

jaa! :P

Jeg la merke til det i går også da var han i skrivende stund sist på 16 topicer + mange andre innlegg.

Skrev et innlegg om det i går i Arshavin topicen og må bare si at selv om det virket negativt var det egentlig ikke det.

Du skjønner, jeg har et veddemål, jeg skal nå 100 innlegg før helgen er over! :P

sorry hvis det kan irritere dere.. Men jeg får 1000 kr :D

også er det jo bare bra at folk viser litt engasjement for klubben de elsker! :P

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt I AM LEGEND filmen til flyet i dag (Rhodos i 2 uker) har store forhåpninger noen som har sett noe av den filmen??

 

Du liker å skrive innlegg i dag skjønner jeg.........

jaa! :P

Jeg la merke til det i går også da var han i skrivende stund sist på 16 topicer + mange andre innlegg.

Skrev et innlegg om det i går i Arshavin topicen og må bare si at selv om det virket negativt var det egentlig ikke det.

Du skjønner, jeg har et veddemål, jeg skal nå 100 innlegg før helgen er over! :P

sorry hvis det kan irritere dere.. Men jeg får 1000 kr :D

også er det jo bare bra at folk viser litt engasjement for klubben de elsker! :P

Var det jeg spurte om i Arshavin topicen men fikk aldri noe svar. ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt I AM LEGEND filmen til flyet i dag (Rhodos i 2 uker) har store forhåpninger noen som har sett noe av den filmen??

 

Du liker å skrive innlegg i dag skjønner jeg.........

jaa! :D

Jeg la merke til det i går også da var han i skrivende stund sist på 16 topicer + mange andre innlegg.

Skrev et innlegg om det i går i Arshavin topicen og må bare si at selv om det virket negativt var det egentlig ikke det.

Du skjønner, jeg har et veddemål, jeg skal nå 100 innlegg før helgen er over! ;)

sorry hvis det kan irritere dere.. Men jeg får 1000 kr :P

også er det jo bare bra at folk viser litt engasjement for klubben de elsker! :P

Var det jeg spurte om i Arshavin topicen men fikk aldri noe svar. ;) ;)

åja, så ikke det..

 

Jeg foreslår du taper veddemålet med vilje, så alle andre på dette forumet her slipper å lese mange unyttige en-linjere og irritere seg grenseløst over det.

jeg har bare 2 igjen, så skal jeg slutte å irritere dere, ok? :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg foreslår du taper veddemålet med vilje, så alle andre på dette forumet her slipper å lese mange unyttige en-linjere og irritere seg grenseløst over det.

Amen to that...

 

On Topic: Jeg kjøpte meg en sinnsykt kul Rambo-pakke med de tre første filmene for bare 199,-. Jeg har bare rukket å se eneren, og den var sinnsykt bra. Jeg har blirr skikkelig hekta på Stallone i det siste, og har kjøpt disse filmene av han:

Rocky (10/10)

First Blood(10/10)

First Blood Part II (Ikke sett)

Rambo 3 (Ikke sett)

D-Tox (6/10)

Cobra (7/10)

Anbefaler alle å sjekke ut First Blood (den første Rambo) og Rocky.

Link to comment
Share on other sites

Jeg foreslår du taper veddemålet med vilje, så alle andre på dette forumet her slipper å lese mange unyttige en-linjere og irritere seg grenseløst over det.

Amen to that...

 

On Topic: Jeg kjøpte meg en sinnsykt kul Rambo-pakke med de tre første filmene for bare 199,-. Jeg har bare rukket å se eneren, og den var sinnsykt bra. Jeg har blirr skikkelig hekta på Stallone i det siste, og har kjøpt disse filmene av han:

Rocky (10/10)

First Blood(10/10)

First Blood Part II (Ikke sett)

Rambo 3 (Ikke sett)

D-Tox (6/10)

Cobra (7/10)

Anbefaler alle å sjekke ut First Blood (den første Rambo) og Rocky.

sånn, nå er jeg ferdig! jeg må si at jeg er overraske over hvor mange som pirker så utrolig mye, det må da lov til å gjøre noe feil, selv ikke pirkerne er feilfrie! Det er ikke første gang enkelte på forumet hudfletter andre gooners. Greit, det var kanskje litt irriterende at jeg skrev så mange innlegg, men da kan du like godt ignorere det :P

Link to comment
Share on other sites

mine favoritter: Frihetens Regn,LA Confidental,Undisputed2,300 og Conair

 

:P :P

 

Denne filmen er bare fantastisk! Ratingen på imdb.com er 9.1 og ligger på andre plass!

Annbefaler alle til og se denne :D

 

Den heter The Shawnshank Redemption på engelsk.

Link to comment
Share on other sites

Så King Arthur på TV2 i går kveld. Liker slike filmer, og synes den var rimelig bra.

 

Noen som har sett 300? Anbefales den eventuelt?

 

 

Hvis du liker filmer som King Arthur regner jeg med at du kommer til å elske 300. Krigscenene er bare helt utrolige. Og det er veldig mye kriging. Det jeg misliker med filmen er at den etterhvert blir mer og mer usansynlig, med noen rare stygge vesen. Men absolutt en film som må sees.

 

Off topic: Regner med at Arsenal-Jay sletter brukeren sin her inne. For slike idioter er det rett og slett ikke plass til her!

Link to comment
Share on other sites

Så King Arthur på TV2 i går kveld. Liker slike filmer, og synes den var rimelig bra.

 

Noen som har sett 300? Anbefales den eventuelt?

 

 

Hvis du liker filmer som King Arthur regner jeg med at du kommer til å elske 300. Krigscenene er bare helt utrolige. Og det er veldig mye kriging. Det jeg misliker med filmen er at den etterhvert blir mer og mer usansynlig, med noen rare stygge vesen. Men absolutt en film som må sees.

 

Off topic: Regner med at Arsenal-Jay sletter brukeren sin her inne. For slike idioter er det rett og slett ikke plass til her!

 

Ok, takk, Hermes. Da *host* kjøper *hark* jeg nok 300 i løpet av morgendagen tenker jeg.

 

Når det gjelder off topic er jeg helt enig.

Link to comment
Share on other sites

Du liker å skrive innlegg i dag skjønner jeg.........

jaa! :D

Jeg la merke til det i går også da var han i skrivende stund sist på 16 topicer + mange andre innlegg.

Skrev et innlegg om det i går i Arshavin topicen og må bare si at selv om det virket negativt var det egentlig ikke det.

Du skjønner, jeg har et veddemål, jeg skal nå 100 innlegg før helgen er over! :P

sorry hvis det kan irritere dere.. Men jeg får 1000 kr :D

også er det jo bare bra at folk viser litt engasjement for klubben de elsker! :thumbsup:

 

Unnskyld at jeg spør, men hvem er det som betaler 1000 kr for noe sånt?

Link to comment
Share on other sites

Så King Arthur på TV2 i går kveld. Liker slike filmer, og synes den var rimelig bra.

 

Noen som har sett 300? Anbefales den eventuelt?

Liker også den typen filmen svært godt, men King Arthur må jeg si skuffet meg. 300 har jeg enda ikke fått sett, men jeg kan anbefale deg Troja, om du ikke har sett den.

Link to comment
Share on other sites

Så King Arthur på TV2 i går kveld. Liker slike filmer, og synes den var rimelig bra.

 

Noen som har sett 300? Anbefales den eventuelt?

Liker også den typen filmen svært godt, men King Arthur må jeg si skuffet meg. 300 har jeg enda ikke fått sett, men jeg kan anbefale deg Troja, om du ikke har sett den.

 

Takk for tipset. Skal sørge for å fått sett Troja også i løpet av ferien.

 

Edit: Flott, Imers. Ser ut til at det er mye positivt om 300 her, så jeg skal som sagt skaffe den innen de nærmeste dagene.

Link to comment
Share on other sites

Liker best komedier. men det er så mange jeg liker at jeg klarer ikke sette noen høyest

 

Har det samme problemet.. men må virkelig si at Dum og Dummere må være den beste av alle komediene jeg har sett, og det er ikke få jeg har sett heller! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva med at vi heller kaller topicen for "Den store filmtråden" ?

 

Forresten har jeg sett mange filmer i gråværet her oppe i Alta i sommer, og blandt annet har jeg sett Cloverfield, 21, Diary of the Death, The Signal, Jumper, War og Vantage Point. Kan faktisk anbefale alle de, for ingen av de var under middels. :D

Link to comment
Share on other sites

Har noen sett Grandma's Boy? Hadde ikke hørt om den før jeg så den på C+ Film for en tid tilbake. Nå har jeg sett den opp mot 10 ganger, vil jeg tro.

 

Anbefales virkelig for de som liker en hysterisk morsom komedie. Er en ganske vill film, men hvis du har den humoren så er denne filmen midt i blinken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...