Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

Omg! Eg har ca 300 filmer og syns eg hadde mykje.

Prøvde å kun kjøpe bra filmer, men har dessverre ikkje greidd å halde den linja heile veien.

Det er vel det vi alle prøver på, med vekslende hell...

 

Men det finst umulig 800 bra filmer...

Dei dårlige filmane dukkar som oftast opp pga impuls. f.eks supersalg på den og den sjappa osv.

Til orientering er det mykje billig å finne på www.zailor.no akurat no.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Omg! Eg har ca 300 filmer og syns eg hadde mykje.

Prøvde å kun kjøpe bra filmer, men har dessverre ikkje greidd å halde den linja heile veien.

Det er vel det vi alle prøver på, med vekslende hell...

 

Men det finst umulig 800 bra filmer...

Dei dårlige filmane dukkar som oftast opp pga impuls. f.eks supersalg på den og den sjappa osv.

Til orientering er det mykje billig å finne på www.zailor.no akurat no.

Sikkert en haug røverkjøp på playx og cdon også...

Link to comment
Share on other sites

Omg! Eg har ca 300 filmer og syns eg hadde mykje.

Prøvde å kun kjøpe bra filmer, men har dessverre ikkje greidd å halde den linja heile veien.

Det er vel det vi alle prøver på, med vekslende hell...

 

Men det finst umulig 800 bra filmer...

Dei dårlige filmane dukkar som oftast opp pga impuls. f.eks supersalg på den og den sjappa osv.

Til orientering er det mykje billig å finne på www.zailor.no akurat no.

Sikkert en haug røverkjøp på playx og cdon også...

 

Bruker å vere det, men fekk akurat nyheitsbrev om at zailor var 8år osv osv.

Fant meg 3-4 billige HDDVDer som passa inn i samlinga.

Link to comment
Share on other sites

Omg! Eg har ca 300 filmer og syns eg hadde mykje.

Prøvde å kun kjøpe bra filmer, men har dessverre ikkje greidd å halde den linja heile veien.

Det er vel det vi alle prøver på, med vekslende hell...

 

Tusmo: Etternavnet mitt er GAL ;)

 

Det tror jeg nesten er umulig å bare ha bra filmer i sammlinga. Stort sett så er jeg fornøyd med filmene jeg har, men ca 100 som ikke hører hjemme i noen som helst samling. Og de kommer stort sett fra cdon, syke tilbud iblandt.

 

Noen som har tips til noen bra serier? Trenger nye impulser ;)

 

Min anbefaling:

24:

Lost:

Jericho:

Sopranos:

Deadwood

Rome

Prison Break

Link to comment
Share on other sites

Omg! Eg har ca 300 filmer og syns eg hadde mykje.

Prøvde å kun kjøpe bra filmer, men har dessverre ikkje greidd å halde den linja heile veien.

Det er vel det vi alle prøver på, med vekslende hell...

 

Tusmo: Etternavnet mitt er GAL ;)

 

Det tror jeg nesten er umulig å bare ha bra filmer i sammlinga. Stort sett så er jeg fornøyd med filmene jeg har, men ca 100 som ikke hører hjemme i noen som helst samling. Og de kommer stort sett fra cdon, syke tilbud iblandt.

 

Noen som har tips til noen bra serier? Trenger nye impulser ;)

 

Min anbefaling:

24:

Lost:

Jericho:

Sopranos:

Deadwood

Rome

Prison Break

 

Twin peaks

X-files, då dei tidligaste sesongane.

the Shield

Link to comment
Share on other sites

Behind Enemy Lines!!!!!!!!!!!!!!!!

FOR EN FILM.

Noen som har sett den ??

Anbefales på det sterkeste :D

Det er en god film ;) Men hold deg unna Behind Enemy Lines 2 det er skrap!

spiller Owen Hovudrollen i den filmen og ?

 

Nei. Behind Enemy Lines 2 er noe av det verste skvipet jeg har sett de senere årene..

Link to comment
Share on other sites

Noen som har pleid å se på NYPD Blue tidligere, og vet når sesong 5 kommer ut på dvd? 1-4 har vært til salgs lenge og de har jeg kjøpt, men så har det blitt full stopp gitt.

 

Noen som har sett "The Pest"? Ufattelig morsom film :P

http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/102041...st/Product.html

 

Må jo heller ikke glemme klassiker-serien MASH :)

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :P Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig ;) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

 

sånn, da er det hundre på hver side

Da er jeg fornøyd :P Mye bra der. Ser for eksempel at du har Little Britain der. Det er helt fantastisk morsomt! Jeg har selv alle tre sesongene, pluss to christmas-special episoder og en live-dvd. Beste humoren fra Storbritannia siden Monty Python!

 

Mye bra engelsk humor ja. Blackadder er jo en av de store, men en serie jeg savner på DVD er Hale & Pace.

 

Tusmo: Denne du savner? :)

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

 

Hmm funker ikke å kopiere link fra cdon. Anyway, søk på Hale & Pace på cdon, så får du opp sesong 1!

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :D Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig ;) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

 

sånn, da er det hundre på hver side

Da er jeg fornøyd :D Mye bra der. Ser for eksempel at du har Little Britain der. Det er helt fantastisk morsomt! Jeg har selv alle tre sesongene, pluss to christmas-special episoder og en live-dvd. Beste humoren fra Storbritannia siden Monty Python!

 

Mye bra engelsk humor ja. Blackadder er jo en av de store, men en serie jeg savner på DVD er Hale & Pace.

 

Tusmo: Denne du savner? :)

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

 

Hmm funker ikke å kopiere link fra cdon. Anyway, søk på Hale & Pace på cdon, så får du opp sesong 1!

Nei har du sett på maken!

Dette er stor underholdning, og anbefales på det aller varmeste!

Takk skal du ha, hadde faktisk ikke falt meg inn å søke på de "norske" nettbutikkene ;)

Link to comment
Share on other sites

Vit at det er finsk cover og bare finsk tekst på den før du eventuelt bestiller, Tusmo.

 

Språket er jo på engelsk og det er vel det viktigste ;) hehe.

Joda, selvfølgelig :) Tenkte bare at det er greit og si ifra, bare så han vet at det er finsk cover;)

 

Edit:

 

Tusmo, du som liker britisk humor; har du hørt om programmet "The League of Gentlemen"? Jeg har hørt det er i samme stil som Little Britain, så det virker veldig gøy. Jeg har også langfilmen liggende i hyllen , "The League of Gentlemen's Apocalypse", men jeg har hørt at filmen er verdiløs for de som ikke har sett serien...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...