Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Sleepaway Camp må anbefales for de som liker Slasher/B-filmene fra 80-tallet. Til tross for en del dårlig skuespill og regi, så tar den igjen på skummel stemning og en meget overraskende slutt. En av de få skrekkfilmene som faktisk skremmer meg :)

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat sett Superbad.. En egentlig ok film, som til tider var veldig artig, men gikk mye i det samme "pule-snakket".

Hva med å endre trådnavnet til Filmtråden en eller annen moderator her inne?

Link to comment
Share on other sites

Dario Argento er en genial, men undervurdert regissør. Noen som har sett filmene hans? De mest kjente er Suspiria, Deep Red, Tenebre, Bird With The Crystal Plumage, Phenomena og Opera. Han minner meg egentlig en del om en itaiensk Alfred Hitchcock, bare at filmene er mye voldeligere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da har jeg endelig gjort det! Jeg har laget en imdb-liste med alle filmene mine.

 

Min samling

 

Btw, jeg har egentlig 130 filmer, bare at de tre Little Britain sesongene ble til en, og noen av konsert-filmene mine var ikke der.

 

Fin liste :o har vel nesten 200 DVD'er nå, pluss at jeg deler kanskje 40-50 med broren min :o

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 11 2008, 10:59 PM) 129520[/snapback]

Da har jeg endelig gjort det! Jeg har laget en imdb-liste med alle filmene mine.

 

Min samling

 

Btw, jeg har egentlig 130 filmer, bare at de tre Little Britain sesongene ble til en, og noen av konsert-filmene mine var ikke der.

 

Fin liste ;) har vel nesten 200 DVD'er nå, pluss at jeg deler kanskje 40-50 med broren min ;)

Jøss, ikke verst ;)

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :( Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig :) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :P Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig ;) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

 

sånn, da er det hundre på hver side

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :P Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig B) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

 

sånn, da er det hundre på hver side

Da er jeg fornøyd ;) Mye bra der. Ser for eksempel at du har Little Britain der. Det er helt fantastisk morsomt! Jeg har selv alle tre sesongene, pluss to christmas-special episoder og en live-dvd. Beste humoren fra Storbritannia siden Monty Python!

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :P Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig B) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

 

sånn, da er det hundre på hver side

Da er jeg fornøyd ;) Mye bra der. Ser for eksempel at du har Little Britain der. Det er helt fantastisk morsomt! Jeg har selv alle tre sesongene, pluss to christmas-special episoder og en live-dvd. Beste humoren fra Storbritannia siden Monty Python!

 

Mye bra engelsk humor ja. Blackadder er jo en av de store, men en serie jeg savner på DVD er Hale & Pace.

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke med arsenalfilmene, og noen musikkdvder, men resten kom med: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=36475594

 

Jøss, det var ikke få :P Lite tips; gå inn på "Change display options", og gjør at alle filmene blir vist, i stedet for bare 10 av dem. Da blir det mye mer oversiktelig ;) Noe annet lurt er å sortere etter høyeste imdb-rating.

 

sånn, da er det hundre på hver side

Da er jeg fornøyd :P Mye bra der. Ser for eksempel at du har Little Britain der. Det er helt fantastisk morsomt! Jeg har selv alle tre sesongene, pluss to christmas-special episoder og en live-dvd. Beste humoren fra Storbritannia siden Monty Python!

 

Mye bra engelsk humor ja. Blackadder er jo en av de store, men en serie jeg savner på DVD er Hale & Pace.

Blackadder er og genialt, ja. Hale & Pace har jeg ikke hørt om...

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg endelig gjort det! Jeg har laget en imdb-liste med alle filmene mine.

 

Min samling

 

Btw, jeg har egentlig 130 filmer, bare at de tre Little Britain sesongene ble til en, og noen av konsert-filmene mine var ikke der.

Tok det lang tid å legge inn 130 filmer? tror ikke jeg har ork til å legge inn mine :P

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg endelig gjort det! Jeg har laget en imdb-liste med alle filmene mine.

 

Min samling

 

Btw, jeg har egentlig 130 filmer, bare at de tre Little Britain sesongene ble til en, og noen av konsert-filmene mine var ikke der.

Tok det lang tid å legge inn 130 filmer? tror ikke jeg har ork til å legge inn mine B)

jeg brukte ikke urovekkende lang tid til å legge inn mine. prøv, så får du jo se etterhvert

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg endelig gjort det! Jeg har laget en imdb-liste med alle filmene mine.

 

Min samling

 

Btw, jeg har egentlig 130 filmer, bare at de tre Little Britain sesongene ble til en, og noen av konsert-filmene mine var ikke der.

Tok det lang tid å legge inn 130 filmer? tror ikke jeg har ork til å legge inn mine B)

 

Tok ikke særlig lang tid. Hvor mange filmer har du?

Link to comment
Share on other sites

Da skal jeg sette meg ned en dag og begynne så får vi se hvor langt jeg kommer :P Bra samling dere har Tusmo og The Gunners. Pass på så det ikke tar av helt, jeg begynnte vel å kjøpe dvd filmer i 1998-99. Det har bare ballet på seg, nå ligger jeg på rundt 800-850.

Det er for sykt når jeg tenker over det, men godt å ha en del å velge mellom når man vil se en film :P

Link to comment
Share on other sites

Da skal jeg sette meg ned en dag og begynne så får vi se hvor langt jeg kommer ;) Bra samling dere har Tusmo og The Gunners. Pass på så det ikke tar av helt, jeg begynnte vel å kjøpe dvd filmer i 1998-99. Det har bare ballet på seg, nå ligger jeg på rundt 800-850.

Det er for sykt når jeg tenker over det, men godt å ha en del å velge mellom når man vil se en film ;)

-og jeg trodde at jeg var gal...

 

Bra det finnes typer som deg som gruser galskapen min så totalt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Omg! Eg har ca 300 filmer og syns eg hadde mykje.

Prøvde å kun kjøpe bra filmer, men har dessverre ikkje greidd å halde den linja heile veien.

Det er vel det vi alle prøver på, med vekslende hell...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...