Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

Har noen sett Grandma's Boy? Hadde ikke hørt om den før jeg så den på C+ Film for en tid tilbake. Nå har jeg sett den opp mot 10 ganger, vil jeg tro.

 

Anbefales virkelig for de som liker en hysterisk morsom komedie. Er en ganske vill film, men hvis du har den humoren så er denne filmen midt i blinken.

Er det en san type American pai film ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Har noen sett Grandma's Boy? Hadde ikke hørt om den før jeg så den på C+ Film for en tid tilbake. Nå har jeg sett den opp mot 10 ganger, vil jeg tro.

 

Anbefales virkelig for de som liker en hysterisk morsom komedie. Er en ganske vill film, men hvis du har den humoren så er denne filmen midt i blinken.

Er det en san type American pai film ?

 

Nei, vil ikke si det. Bare en utrolig morsom film med gal humor, akkurat slik jeg liker det. :)

 

Forresten: Har sett 300 nå. Utrolig bra film. Herlige slow-mo effekter i slossescenene!

Link to comment
Share on other sites

Så The Happening på kino i dag, og jeg må si meg skuffet. Den var rett og slett elendig.

Thriller her og thriller der, jeg var på vet til å hoppe i stolen en gang, men det var ikke skummelt engang. ;)

 

Vil heller kalle den en komedie, for den var så dårlig at det ble artig.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Det er en komedie jeg vil anbefale på det sterkeste Offside :) En ganske løyen Svensk fotball komedie.

 

Jeg anbefaler den også! En behagelig og rolig film med mye humor.

 

For den som er i litt mer action-humør, anbefaler jeg Hitman fra 2007. Av de mange action-filmene jeg har sett i det siste, må jeg si dette er den desidert beste.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Det er en komedie jeg vil anbefale på det sterkeste Offside :) En ganske løyen Svensk fotball komedie.

Komedie så er det filmer fra Guy Ritchie mine favoritter. Og da særlig Snatch, den blir bedre og bedre hver gang du ser den. Gjennomtenkt og hysterik morro fra start til slutt.

Link to comment
Share on other sites

De som likte No Country for Old Men er nødt til å se There Will Be Blood. Les mer.

 

Ellers er det kult om folk deler IMDB-lister dersom dere har det. Her er en evaluering av alle filmene jeg har sett:

http://www.imdb.com/mymovies/list?l=38738378

 

Ingen KJEMPEfilm, men du verden så godt Daniel D. Lewis spiller i den !! 4`er

Link to comment
Share on other sites

Komedie så er det filmer fra Guy Ritchie mine favoritter. Og da særlig Snatch, den blir bedre og bedre hver gang du ser den. Gjennomtenkt og hysterik morro fra start til slutt.

Cloverfield - 1?? Veldig bra film i mine øyne. Den er litt spesiel så kan nok oppfattes litt anderledes fra person til person, men mener den burde fått bedre en 1 uansett.

Link to comment
Share on other sites

Fordi den fortjener 1.

Det morsomste i filmen var reklamene før filmen begynte.

 

Spot on!

Den filmen var grusomt dårlig, både manuset og skuespillerne var elendige, selv om minst 2 av de som regel er gode skuespillere.

Link to comment
Share on other sites

Spot on!

Den filmen var grusomt dårlig, både manuset og skuespillerne var elendige, selv om minst 2 av de som regel er gode skuespillere.

 

Sier ikke at det er en kjempefilm, men så mange ræva komedier som det kommer ut, så synes jeg Tropic Thunder fortjener høyere enn 1.

Eksempler på filmer som fortjener 1: Epic Movie, Superhero Movie, Date Movie osv.. De fleste av de filmene der :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...