Jump to content

Filmdiskusjon


Haraldac

Recommended Posts

Noen her som har sett The Departed eller Inside Man?

 

Så The Departed for ikke lenge siden, og den er utrolig bra. Handler om mafia og politiet. God handling og meget gode skuespillerprestasjoner av Di-Caprio og co.

 

Inside Man er også utrolig bra. Kjempespennende, og utrolig overraskende. Denzel Washington gjør de meget bra i rollen som politibetjent. Anbefales på det sterkeste.

 

Ellers så jeg National Treasure 2 her om dagen og den var utrolig bra, spekket med morsomme scener.

 

Kan også anbefale filmer som Shooter (Snikskytter), The Bourne Ultimatium, The Exorcisme og Emily Rose og Die Hard (alle filmene).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Noen her som har sett The Departed eller Inside Man?

 

Så The Departed for ikke lenge siden, og den er utrolig bra. Handler om mafia og politiet. God handling og meget gode skuespillerprestasjoner av Di-Caprio og co.

 

Inside Man er også utrolig bra. Kjempespennende, og utrolig overraskende. Denzel Washington gjør de meget bra i rollen som politibetjent. Anbefales på det sterkeste.

 

Ellers så jeg National Treasure 2 her om dagen og den var utrolig bra, spekket med morsomme scener.

 

Kan også anbefale filmer som Shooter (Snikskytter), The Bourne Ultimatium, The Exorcisme og Emily Rose og Die Hard (alle filmene).

 

Jeg har veldig lyst til å se The Departed. Jack Nicholson er sinnsykt kul :blink: Og jeg har sett 1 - 3 av Die Hard. 1'eren og 3'eren er geniale, men 2'eren må jeg si var skuffende...

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har sett The Departed eller Inside Man?

 

Så The Departed for ikke lenge siden, og den er utrolig bra. Handler om mafia og politiet. God handling og meget gode skuespillerprestasjoner av Di-Caprio og co.

 

Inside Man er også utrolig bra. Kjempespennende, og utrolig overraskende. Denzel Washington gjør de meget bra i rollen som politibetjent. Anbefales på det sterkeste.

 

Ellers så jeg National Treasure 2 her om dagen og den var utrolig bra, spekket med morsomme scener.

 

Kan også anbefale filmer som Shooter (Snikskytter), The Bourne Ultimatium, The Exorcisme og Emily Rose og Die Hard (alle filmene).

Inside man er en helt middels film. veldig lite spennig , mesn selve meningen med filmen trekker opp

Link to comment
Share on other sites

Tonymontana:

Ja, Taxi1 er uten tvil den beste av dem! Den 2 var også ganske bra, mens den 3 var klart dårligst. 4 har ingen god handling ell noe slikt, men tror det er den Taxi filmen jeg har ledd mest av ;) (lenge siden jeg så 1 og 2, som også er de beste)

 

Bilscenene i Death Proof redder filmen fra total slakt ;)

 

The Prestige er en knall bra film! Spennende hele tiden og veldig gode skuespillere.

 

Så "født 4Juli" i dag og den anbefales! Handler om en som blir skadd i Vietnam krigen. Liker normalt ikke drama filmer, men denne er kjempe bra!

 

KJE Simen:

The Departed er en av de beste filene som kom i fjor :) 6/6, mens the inside man syns jeg var veldig skuffende.

 

The Gunner: Hold deg unna Candyman utrolig dårlig film.

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: Hold deg unna Candyman utrolig dårlig film.

 

Sikker på det? :) Jeg har hørt veldig mye bra om den, og den virker som en typisk "meg-film", med tanke på at jeg elsker Slasher-filmer ;) Misliker du skrekkfilm-sjangeren generelt, eller er det bare Candyman du mener er dårlig?

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: Hold deg unna Candyman utrolig dårlig film.

 

Sikker på det? ;) Jeg har hørt veldig mye bra om den, og den virker som en typisk "meg-film", med tanke på at jeg elsker Slasher-filmer ;) Misliker du skrekkfilm-sjangeren generelt, eller er det bare Candyman du mener er dårlig?

 

Syns skrekkfilm sjangeren er genial! ;) Candyman, har sine små lyspunkt. Noen scener er bra, men ikke nok til at jeg kan anbefale filmen. Kansje du liker den likevel ;)

 

Noen filmer som anbefales: Slash, Vampires, Wrong Turn, dog soldier, Jeepers Creepers, Saw (1,2,3), Needful Things. De røde elvene 2 er ingen typisk grøsser, men steike hær bra den er ;) Vet om mange flere, men de har du sikkert sett. Kansje alle jeg listet opp au? ;) De fleste filmene jeg listet opp her er vel egentlig mest slashere, men anbefales!

 

West Mclaren: Die Hard filmene er knall bra filmer! likte 1, 4 best.

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: Hold deg unna Candyman utrolig dårlig film.

 

Sikker på det? ;) Jeg har hørt veldig mye bra om den, og den virker som en typisk "meg-film", med tanke på at jeg elsker Slasher-filmer ;) Misliker du skrekkfilm-sjangeren generelt, eller er det bare Candyman du mener er dårlig?

 

Syns skrekkfilm sjangeren er genial! :) Candyman, har sine små lyspunkt. Noen scener er bra, men ikke nok til at jeg kan anbefale filmen. Kansje du liker den likevel ;)

 

Noen filmer som anbefales: Slash, Vampires, Wrong Turn, dog soldier, Jeepers Creepers, Saw (1,2,3), Needful Things. De røde elvene 2 er ingen typisk grøsser, men steike hær bra den er ;) Vet om mange flere, men de har du sikkert sett. Kansje alle jeg listet opp au? ;) De fleste filmene jeg listet opp her er vel egentlig mest slashere, men anbefales!

 

Av de du har ramset opp har jeg bare sett Saw og Jeepers Creepers. Elsker begge to ;) Kanskje jeg sjekker ut de andre du har anbefalt og :angry:

 

Har du sett disse skrekkfilmene: The Shining, Den Sjette Sansen, Shutter, Exorsisten, The Ring (Original/japansk versjon), Halloween, Fredag den 13'de, Hellraiser, Wolf Creek? De anbefaler jeg til dere alle. Tviler på at mange av dere har hørt om Shutter, men det er en veldig undervurdert Thailandsk grøsser som er blandt de skumleste jeg har sett.

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: Hold deg unna Candyman utrolig dårlig film.

 

Sikker på det? ;) Jeg har hørt veldig mye bra om den, og den virker som en typisk "meg-film", med tanke på at jeg elsker Slasher-filmer ;) Misliker du skrekkfilm-sjangeren generelt, eller er det bare Candyman du mener er dårlig?

 

Syns skrekkfilm sjangeren er genial! :) Candyman, har sine små lyspunkt. Noen scener er bra, men ikke nok til at jeg kan anbefale filmen. Kansje du liker den likevel ;)

 

Noen filmer som anbefales: Slash, Vampires, Wrong Turn, dog soldier, Jeepers Creepers, Saw (1,2,3), Needful Things. De røde elvene 2 er ingen typisk grøsser, men steike hær bra den er ;) Vet om mange flere, men de har du sikkert sett. Kansje alle jeg listet opp au? ;) De fleste filmene jeg listet opp her er vel egentlig mest slashere, men anbefales!

 

Av de du har ramset opp har jeg bare sett Saw og Jeepers Creepers. Elsker begge to. Kanskje jeg sjekker ut de andre du har anbefalt og.

 

Har du sett disse skrekkfilmene: The Shining, Den Sjette Sansen, Shutter, Exorsisten, The Ring (Original/japansk versjon), Halloween, Fredag den 13'de, Hellraiser, Wolf Creek? De anbefaler jeg til dere alle. Tviler på at mange av dere har hørt om Shutter, men det er en veldig undervurdert Thailandsk grøsser som er blandt de skumleste jeg har sett.

 

Det er bra ;) Wolf Creek, The Shining og The Ring syns jeg er knall bra filmer! Shutter har jeg ikke sett så den får jeg prøve å få sett en dag ;)

Så Vampires i går, lenge siden sist jeg så den. Det er rett og slett den beste vampyr filmen til dags dato! "John Carpenters Vampires". Ved siden av From Dusk Til Down, må ikke glemme den! ;) Alle oppfølgera til vampires kan dere holde dere unna, det er makkverk!

 

Pst: 6Februar kommer Wrong Turn 2, og 28 uker senere på dvd. Tror det blir bra filmer. Kan nevne at det er verdt å se 28 dager senere.

 

Så The Fracture her en dag også, er litt usikker hva jeg mener om den filmen egentlig. Veldige gode skuespillerprestasjoner og spennende, men blir litt langdrugt i enkelte deler av filmen. Man forventer egentlig mer, så det holder ikke til toppkarakter men 4/6

Link to comment
Share on other sites

The Gunner: Hold deg unna Candyman utrolig dårlig film.

 

Sikker på det? :D Jeg har hørt veldig mye bra om den, og den virker som en typisk "meg-film", med tanke på at jeg elsker Slasher-filmer :P Misliker du skrekkfilm-sjangeren generelt, eller er det bare Candyman du mener er dårlig?

 

Syns skrekkfilm sjangeren er genial! :unsure: Candyman, har sine små lyspunkt. Noen scener er bra, men ikke nok til at jeg kan anbefale filmen. Kansje du liker den likevel ;)

 

Noen filmer som anbefales: Slash, Vampires, Wrong Turn, dog soldier, Jeepers Creepers, Saw (1,2,3), Needful Things. De røde elvene 2 er ingen typisk grøsser, men steike hær bra den er ;) Vet om mange flere, men de har du sikkert sett. Kansje alle jeg listet opp au? ;) De fleste filmene jeg listet opp her er vel egentlig mest slashere, men anbefales!

 

Av de du har ramset opp har jeg bare sett Saw og Jeepers Creepers. Elsker begge to. Kanskje jeg sjekker ut de andre du har anbefalt og.

 

Har du sett disse skrekkfilmene: The Shining, Den Sjette Sansen, Shutter, Exorsisten, The Ring (Original/japansk versjon), Halloween, Fredag den 13'de, Hellraiser, Wolf Creek? De anbefaler jeg til dere alle. Tviler på at mange av dere har hørt om Shutter, men det er en veldig undervurdert Thailandsk grøsser som er blandt de skumleste jeg har sett.

 

Det er bra :) Wolf Creek, The Shining og The Ring syns jeg er knall bra filmer! Shutter har jeg ikke sett så den får jeg prøve å få sett en dag ;)

Så Vampires i går, lenge siden sist jeg så den. Det er rett og slett den beste vampyr filmen til dags dato! "John Carpenters Vampires". Ved siden av From Dusk Til Down, må ikke glemme den! ;) Alle oppfølgera til vampires kan dere holde dere unna, det er makkverk!

 

Pst: 6Februar kommer Wrong Turn 2, og 28 uker senere på dvd. Tror det blir bra filmer. Kan nevne at det er verdt å se 28 dager senere.

 

Så The Fracture her en dag også, er litt usikker hva jeg mener om den filmen egentlig. Veldige gode skuespillerprestasjoner og spennende, men blir litt langdrugt i enkelte deler av filmen. Man forventer egentlig mer, så det holder ikke til toppkarakter men 4/6

 

Har du sett den amerikanske versjonen av The Ring? Tviler på at gidder å se den.. Den virker bare som en fjortis-versjon av den japanske... Du må forresten se Shutter før den amerikanske versjonen kommer og ødelegger den... B)

Link to comment
Share on other sites

The Gunner:

 

Å fan! hehe, så den amerikanske versjonen. Syns den var skikkelig bra, men nå har ikke jeg sett den japanske versjonen. Prøve å få sett Shutter på japansk i løpet av 14 dager :D

 

Shutter er fra Thailand, men bra at du skal se den :D

 

Ja, det er det jeg mener ;) hehe.

 

Så Man Of The Year i går, en utrolig morsom komedie som anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kanskje man kan endre tittelen fra beste film til anbefaling av filmer, eller noe? Denne tråden har jo utviklet seg til å bli det. Vel, det er jo ikke akkurat livsviktig.

 

Jeg så Dan in Real Life på torsdag (med minikonsert med Sondre himself før filmen). Ble skikkelig overrasket. Det var jo en bra film! Jeg trodde det skulle være en platt og kjedelig amerikansk komedie, men viste seg å være morsom, søt og underholdende. Og filmmusikken er jo helt fantastisk!

 

Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje man kan endre tittelen fra beste film til anbefaling av filmer, eller noe? Denne tråden har jo utviklet seg til å bli det. Vel, det er jo ikke akkurat livsviktig.

 

Ja, hvorfor ikke? Men nå har jo ikke Haraldac vært innom dette forumet på et halvt år heller, så kanskje Mod kunne forandre på topicen?!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har sett "Shoot Em Up" på dvd nå, og fy så hefti film!

Dette er ren underholdningsfilm,med ren Action fra start til slutt! Så skal man se denne filmen må man ta det for hva det er. Er man ute etter en seriøs film er ikke dette den rette.

 

Anbefales 6/6

Link to comment
Share on other sites

Gode komedier er denne seiren:

 

Tottenham season review 03/04

Tottenham season review 04/05

Tottenham season review 05/06

Tottenham season review 06/07

 

Det finnes mange flere, disse er bare de seneste.

Den beste kommer jo ut i mai; Tottenham season review 07/08, blir nok en klassiker!

Ellers er det snakk om en ny DVD som kanskje kommer:

THE WORST GAME EVER: BIRMINGHAM 4-1 TOTTENHAM

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...