Jump to content

2008.02.11 Blackburn H, Barclays Premier League [Emirates Stadium]


pekkiry

Hvem vinner?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Benni har ikke spilt noen kamper for Ghana såvidt jeg har fått med meg, han er vell ikke tatt med? Correct me if I'm wrong :P

 

Jeg mener at Benni McCarthy er fra Sør Afrika, så da spiller han vel ikke for Ghana i det hele tatt ? :D

Link to comment
Share on other sites

Benni har ikke spilt noen kamper for Ghana såvidt jeg har fått med meg, han er vell ikke tatt med? Correct me if I'm wrong :P

 

Jeg mener at Benni McCarthy er fra Sør Afrika, så da spiller han vel ikke for Ghana i det hele tatt ? :D

 

Det er riktig. Født i Cape Town i følge Wiki.

Link to comment
Share on other sites

Noen godbiter fra tidligere sesonger mot Blackburn:

 

Arsenal - Blackburn 6-2

http://www.youtube.com/watch?v=_7DMtGi9g7k

 

Van Persie med nydelig mål mot Blackburn for et par sesonger siden:

http://www.youtube.com/watch?v=f_YYFmuFdSI&NR=1

 

Henry med et nydelig mål mot Blackburn i fjorårssesongen:

http://www.youtube.com/watch?v=XUc0en5pjSw

Link to comment
Share on other sites

Benni har ikke spilt noen kamper for Ghana såvidt jeg har fått med meg, han er vell ikke tatt med? Correct me if I'm wrong :P

 

Jeg mener at Benni McCarthy er fra Sør Afrika, så da spiller han vel ikke for Ghana i det hele tatt ? :D

 

Det er riktig. Født i Cape Town i følge Wiki.

 

Aldeles korrekt. Så om han hadde vært med i troppen til landslaget i ACN, ville han altså vært hjemme i England igjen nå, og etter all sannsynlighet kampklar. Men han ble på snodig vis ikke tatt med i troppen til ACN av trenerapparatet til Sør Afrika. Muligens en liten feide mellom ham og treneren, som vi dødelige aldri kommer til å få høre skikkelig om.

Link to comment
Share on other sites

Aldeles korrekt. Så om han hadde vært med i troppen til landslaget i ACN, ville han altså vært hjemme i England igjen nå, og etter all sannsynlighet kampklar. Men han ble på snodig vis ikke tatt med i troppen til ACN av trenerapparatet til Sør Afrika. Muligens en liten feide mellom ham og treneren, som vi dødelige aldri kommer til å få høre skikkelig om.

 

Var en periode han boikottet landslaget. Så ville han tilbake, men ikke spille kvalik-kamper. Det kunne ikke trenerene akseptere og han fikk et ultimatum om å stille i alle kamper eller bli utelatt til ACN. Han valgte det det siste.

 

Når det gjelder kampen håper jeg virkelig at Senderos og Flamini kan spille. Resten av de skadde kan erstattes på en grei måte, men tror vi vil bli veldig svekket hvis disse to må stå over. Det eneste positive med mandagskamp er at de skadde får noen dager ekstra til å komme seg.

Link to comment
Share on other sites

Gjør meg ikke noe at Benni ikke er på noe mesterskap, og jeg håper han spiller mot oss!

Har sett flere kamper av Blackburn i år, og han har rett og slett vært ellendig! Ego er han og. Vi må passe opp for Bentley og Cruz. Men ellers så synes jeg att vi skal ha full kontroll på Blackburn :D

Håper virkelig på at Flamini kommer tilbake og rekker kampen.

 

3-0!

Link to comment
Share on other sites

Aldeles korrekt. Så om han hadde vært med i troppen til landslaget i ACN, ville han altså vært hjemme i England igjen nå, og etter all sannsynlighet kampklar. Men han ble på snodig vis ikke tatt med i troppen til ACN av trenerapparatet til Sør Afrika. Muligens en liten feide mellom ham og treneren, som vi dødelige aldri kommer til å få høre skikkelig om.

 

Var en periode han boikottet landslaget. Så ville han tilbake, men ikke spille kvalik-kamper. Det kunne ikke trenerene akseptere og han fikk et ultimatum om å stille i alle kamper eller bli utelatt til ACN. Han valgte det det siste.

 

Ok. Det var jeg ikke klar over. Takk. :D

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi fått en gavepakke fra City, så nå er kampen mandag ekstra viktig.

Nå kan vi skaffe oss et brukbart forsprang i kampen om ligamesterskapet.

Med fem poengs forsprang til United så ser jeg tittelen langt langt der fremme.

 

:D :D

 

 

Edit:

 

Chelsea - Liverpool 0-0. Bedre og bedre ser det ut!!!

 

:D :D

Link to comment
Share on other sites

Nå som Man U tapte og Chelsea fikk en uavgjort, kan vi skaffe oss en viktig luke. Dermed kan vi tape borte mot Chelsea og Man U, og likevel ganske sannsynlig fortsatt være i førersetet. Vinner vi denne kampen, er jeg temmelig sikker på at dette skal gå hele veien! Så lenge vi vinner ligaen, er det ikke så viktig at vi gjør det like bra i de andre turneringene....

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt viktig at vi tar tre poeng i morgen. Nå har vi fått en gylden mulighet til å få en luke, og da bør vi så absolutt gripe denne.

 

En tøff kamp blir det, men vi får håpe at vi klarer å dra i land tre poeng uansett.

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/02/10/...-freeman-video/

 

Young Guns spekulerer i om Nordtveit og Gavin Hoyte kan være aktuell for en plass på benken i morgen kveld, ettersom de ikke spilte for U18 laget i helgen.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal (from): Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Eduardo, Lehmann, Bendtner, Traore, Walcott, J Hoyte, Rosicky, Gilberto.

 

Blackburn (from): Friedel, Emerton, Ooijer, Khizanishvili, Warnock, Bentley, Reid, Derbyshire, Santa Cruz, McCarthy, Roberts, Berner, Olsson, Rigters, Treacy, Tugay, Brown, Mokoena.

 

Her er troppene som er tatt ut vi har alle de beste med i troppen bare gutta fra Afrika som ikke er tatt ut :)

 

Gammsten er skada for Blackburn ser det ut som.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal (from): Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Eduardo, Lehmann, Bendtner, Traore, Walcott, J Hoyte, Rosicky, Gilberto.

 

Blackburn (from): Friedel, Emerton, Ooijer, Khizanishvili, Warnock, Bentley, Reid, Derbyshire, Santa Cruz, McCarthy, Roberts, Berner, Olsson, Rigters, Treacy, Tugay, Brown, Mokoena.

 

Her er troppene som er tatt ut vi har alle de beste med i troppen bare gutta fra Afrika som ikke er tatt ut :)

 

Gammsten er skada for Blackburn ser det ut som.

 

Hvis dette stemmer, er det jo meget bra. Er det mulig Wenger bare erter konkurrentene når han snakker om alle skadene? Syns dette skjer jevnlig, for plutselig er jo alle friske! En annen ting er jo om de er fit, men det bør de være når de har hatt en hel lang weekend uten kamp..

 

Det jeg ser mest frem til med denne kampen, foruten at vi kan

skaffe oss en luke til de andre, er et Blackburn lag uten Robbie Savage!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...