Jump to content

2008.02.11 Blackburn H, Barclays Premier League [Emirates Stadium]


pekkiry

Hvem vinner?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Bør jeg satse 500 spenn på arsenal seier med 2 mål ?

 

 

Du kommer til å angre etter kampen om du ikke gjør det :)

Link to comment
Share on other sites

Med 3 poeng i kveld legger vi eit stort press på rivalene våre lenger nord! Med 5 poengs forsprang er vi IKKJE avhengig av å vinne mot United seinare i år.

Håper og trur at vi kommer til å dominere kampen og score 2-3 mål, og det klarer ikkje B`burn å svare på!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal (from): Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Eduardo, Lehmann, Bendtner, Traore, Walcott, J Hoyte, Rosicky, Gilberto.

 

Blackburn (from): Friedel, Emerton, Ooijer, Khizanishvili, Warnock, Bentley, Reid, Derbyshire, Santa Cruz, McCarthy, Roberts, Berner, Olsson, Rigters, Treacy, Tugay, Brown, Mokoena.

 

Her er troppene som er tatt ut vi har alle de beste med i troppen bare gutta fra Afrika som ikke er tatt ut :)

 

Gammsten er skada for Blackburn ser det ut som.

 

Hvis dette stemmer, er det jo meget bra. Er det mulig Wenger bare erter konkurrentene når han snakker om alle skadene? Syns dette skjer jevnlig, for plutselig er jo alle friske! En annen ting er jo om de er fit, men det bør de være når de har hatt en hel lang weekend uten kamp..

 

Det jeg ser mest frem til med denne kampen, foruten at vi kan

skaffe oss en luke til de andre, er et Blackburn lag uten Robbie Savage!

 

Det er troppen fra begge lag som er tatt ut men det sier seg selv hvem 11 Arsenal og Wenger vil starte med samme som sist kansje Rosicky for Diaby for håpe det ;)

Link to comment
Share on other sites

Bør jeg satse 500 spenn på arsenal seier med 2 mål ?

Ta heller å tippe 500kr på at Arsenal vinner ligaen 07/08. Unibet har vell ca 2,6 i odds på det.

 

Jeg vant ganske stort søndag, med seire til City og Egypt. Ble nesten 6000 kr totalt. Fikk satt 500kr ekstra på Egypt like før kampen startet :D

 

Noen som vet lagoppstillingen før møte med Blackburn?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal (from): Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Eduardo, Lehmann, Bendtner, Traore, Walcott, J Hoyte, Rosicky, Gilberto.

 

Blackburn (from): Friedel, Emerton, Ooijer, Khizanishvili, Warnock, Bentley, Reid, Derbyshire, Santa Cruz, McCarthy, Roberts, Berner, Olsson, Rigters, Treacy, Tugay, Brown, Mokoena.

 

Her er troppene som er tatt ut vi har alle de beste med i troppen bare gutta fra Afrika som ikke er tatt ut :D

 

Gammsten er skada for Blackburn ser det ut som.

 

Hvis dette stemmer, er det jo meget bra. Er det mulig Wenger bare erter konkurrentene når han snakker om alle skadene? Syns dette skjer jevnlig, for plutselig er jo alle friske! En annen ting er jo om de er fit, men det bør de være når de har hatt en hel lang weekend uten kamp..

har lagt merke til det samme Daggy. ofte bekymrer Wenger seg for skader på nøkkelspillere, men når kampdagen kommer så er de samme spillerne med i troppen og spiller så det synger i fletta. :D

 

men det har jo vært motsatt et par ganger. husker vel litt for godt at spillere som Henry, vP og Rosicky har fått spille og hinket av banen, med skade uten å ha prestert på bra nok nivå. får håpe at alle er friske og tente på å knerte Blackburn.

 

ser heller at Gilberto spiller i forsvar for Sende eller på midten i stedet for Flamini hvis en av disse ikke er over 90 %. det samme gjelder Diaby for Rosicky eller Walcott for Hleb. dette blir som alltid en krig og da må man tåle en trøkk. får disse spillerne opprevet gamle skader kan de bli lenge ute og det har vi ikke råd til.

 

håper Wenger er kald med uttaket i dag.

Link to comment
Share on other sites

Laget; Lehmann, clichy, Sagna, Senderos, Gallas, Fabregas, Flamini, Gilberto, Hleb, Adebayor, Eduardo.

 

Subs; Fabianski, Traore, Hoyte, Gilbert, Bendtner

 

Er et sterkt lag vi stiller i kveld med tanke på alle skaderyktene i forkant av kampen. Men jeg håper at alle er friske og at ingen gjør skadene sine værre i kveld.

Blir spennende å se hvordan Gilberto gjør det, blir vel Fabregas på høyre, Hleb venstre og Gilberto og Flamini sentralt. Jeg håper Gilberto viser litt av det vi veit han kan innerst inne, selvom jeg frykter at det kan bli en prestasjon på linje med det vi har sett tidligere i sesongen fra den kanten.

Men uansett skal det være nok offensiv kraft i dette laget til å slå Blackburn komfortabelt på hjemmebane.

 

Mitt kamptips: 3-1 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Godt mulig det en 4-5-1-formasjon med Eduardo og Hleb på hver sin kant. Liker det ikke, men synes det ser sannsynlig ut. Lykke til folkens :D

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt midtbanen, hvem er ving? Fabregas?

 

Ellers spilles det kanskje mer 4-3-1-2? Det kunne jo fungert!

 

Jeg også satt og tenkte på hvem som spiller på vingen... Spennende å se, viktig kamp og ha noen krigere på midten. Håper Gilberto får en bra kamp idag.

 

Deilig å se Senderos, han er i kjempe form om dagen :D

Link to comment
Share on other sites

Var det Liverpools Bable som satt på tribunen med RvPersie? Noen som fekk med seg det?

 

Det var det. Kommentatorene sa også det.

 

Hvorfor slipper vi Blackburn inn i kampen igjen?

Vi må gå ut i hundre i andre omgang, vi vinner ikke hvis vi fortsetter som dette!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...