Jump to content

2008.02.11 Blackburn H, Barclays Premier League [Emirates Stadium]


pekkiry

Hvem vinner?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Var det Liverpools Bable som satt på tribunen med RvPersie? Noen som fekk med seg det?

 

Lignet værtfal VELDIG, de er jo også begge nederlendere, så regner med att det var han. Babel drømmer om å spille for Arsenal kan jeg tenke meg.

 

Vi må skåre ett mål til! Sagna har spilt en kjempe kamp, er også imponert over hvor mye Eduardo springer.

Adebayor har ikke vært særlig go, men han skorer nok i andre :D

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt midtbanen, hvem er ving? Fabregas?

 

Ellers spilles det kanskje mer 4-3-1-2? Det kunne jo fungert!

 

Jeg også satt og tenkte på hvem som spiller på vingen... Spennende å se, viktig kamp og ha noen krigere på midten. Håper Gilberto får en bra kamp idag.

 

Deilig å se Senderos, han er i kjempe form om dagen :D

 

Virket som at Cesc skulle ta vingen, men han var mye sentralt. Men mot slutten så virket det som at Flamini tok over jobben på sida.

 

----

 

En flott start på kampen, men føler meg ikke trygg før det sitter en ball til i nota.

 

Ade har vært nermest usynlig, har fått lite å jobbe med.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt midtbanen, hvem er ving? Fabregas?

 

Ellers spilles det kanskje mer 4-3-1-2? Det kunne jo fungert!

 

Jeg også satt og tenkte på hvem som spiller på vingen... Spennende å se, viktig kamp og ha noen krigere på midten. Håper Gilberto får en bra kamp idag.

 

Deilig å se Senderos, han er i kjempe form om dagen :D

 

Virket som at Cesc skulle ta vingen, men han var mye sentralt. Men mot slutten så virket det som at Flamini tok over jobben på sida.

 

----

 

En flott start på kampen, men føler meg ikke trygg før det sitter en ball til i nota.

 

Ade har vært nermest usynlig, har fått lite å jobbe med.

 

Blackburn har fått spille sitt spill mer i siste halvdel av omgangen, drar ned tempoet. Vi må få bevegelse og fart i angrepet så får vi håpe at vi får et tidligmål i andre omgang også.

Link to comment
Share on other sites

Har ballen hele tida, men det resulterer ikke i store målsjanser. Viktig å få inn en til nå, da blant annet Santa Cruz er veldig målfarlig...

 

Ojj! Bra langskudd fra Fabregas like utenfor!

Link to comment
Share on other sites

sagna og hleb har vært svært gode i dag. forstår at adebayor ikke kan brilliere hver kamp, men den forestillingen han har levert i dag, er lite å skrive hjem om. arsenal har avsluttet midt på friedel tre ganger så langt... fire ganger:-) og da er han god. svakt av arsenal i avslutningsøyeblikkene

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...