Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Jeg tror nettopp fordi han er en meget fotballintelligent spiller at han vil bruke kort tid. I likhet med Rosicky har han et høyt tempo i spillet sitt og har ikke noe problemer med å spille en-touch fotball - snarere er han blant de bedre på laget vårt til dette. Legg merke til hvor kort tid han bruker på å ta en avgjørelse. Det er bare leit at andre rundt han ikke følger godt nok med. Jeg tror Fabregas, Rosicky og Arshavin kan føre til mye fint småspill. Bendtner og van Persie ser ut til å ha en god forståelse av Arshavin. Vi får se hvordan Ade passer med han.

 

Arshavin har dog et stykke igjen på duellene. DEt var mange ganger i løpet av kampen at han ble dyttet vekk uten at han klarte å gjøre noe særlig motstand. Lille Nasri har klart det fint, så jeg føler meg sikker på at vår lille russer også skal klare dette.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror nettopp fordi han er en meget fotballintelligent spiller at han vil bruke kort tid. I likhet med Rosicky har han et høyt tempo i spillet sitt og har ikke noe problemer med å spille en-touch fotball - snarere er han blant de bedre på laget vårt til dette. Legg merke til hvor kort tid han bruker på å ta en avgjørelse. Det er bare leit at andre rundt han ikke følger godt nok med. Jeg tror Fabregas, Rosicky og Arshavin kan føre til mye fint småspill. Bendtner og van Persie ser ut til å ha en god forståelse av Arshavin. Vi får se hvordan Ade passer med han.

 

Arshavin har dog et stykke igjen på duellene. DEt var mange ganger i løpet av kampen at han ble dyttet vekk uten at han klarte å gjøre noe særlig motstand. Lille Nasri har klart det fint, så jeg føler meg sikker på at vår lille russer også skal klare dette.....

 

Dette har bare med å bli vant til det fysiske spillet. Ihvertfall slik det fungerer i England, jeg er 110% sikker på at det er mange harde dueller i Russland, og at Arshavin er godt vant med det derifra. Men det kan nok hende at de fysiske duellene kommer på et bedre tidspunkt fra forsvarers øyne enn det de gjør i Russland, bedre timet med andre ord. Dette gjør at Arshavin trenger litt tid på å tillvenne seg dette. Men det er bare et tidsspørsmål.

 

Det du skriver om at han ikke følger med, tror jeg har mye med hans fysiske form. Han er ikke i stand til å ta løpene, og da virker det for oss som han ikke følger med. Det virker på meg at det er hodeløst å ha Arshavin på banen i hele 90 minutt. Han er da ikke i stand til å utøve sine beste egenskaper på grunn av dårlig fysisk form på denne tidspunktet. Vi må gi gutten tid, han har spilt i Russland i hele sitt liv. Det gjør at han har mange utfordringer i sitt nye liv. Ikke bare på banen, men haugevis også utenfor. Dette må vi respektere for at vi skal få mest mulig ut av Arshavin!

 

Jeg gleder meg til forsettelsen! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nettopp fordi han er en meget fotballintelligent spiller at han vil bruke kort tid. I likhet med Rosicky har han et høyt tempo i spillet sitt og har ikke noe problemer med å spille en-touch fotball - snarere er han blant de bedre på laget vårt til dette. Legg merke til hvor kort tid han bruker på å ta en avgjørelse. Det er bare leit at andre rundt han ikke følger godt nok med. Jeg tror Fabregas, Rosicky og Arshavin kan føre til mye fint småspill. Bendtner og van Persie ser ut til å ha en god forståelse av Arshavin. Vi får se hvordan Ade passer med han.

 

Arshavin har dog et stykke igjen på duellene. DEt var mange ganger i løpet av kampen at han ble dyttet vekk uten at han klarte å gjøre noe særlig motstand. Lille Nasri har klart det fint, så jeg føler meg sikker på at vår lille russer også skal klare dette.....

 

Dette har bare med å bli vant til det fysiske spillet. Ihvertfall slik det fungerer i England, jeg er 110% sikker på at det er mange harde dueller i Russland, og at Arshavin er godt vant med det derifra. Men det kan nok hende at de fysiske duellene kommer på et bedre tidspunkt fra forsvarers øyne enn det de gjør i Russland, bedre timet med andre ord. Dette gjør at Arshavin trenger litt tid på å tillvenne seg dette. Men det er bare et tidsspørsmål.

 

Det du skriver om at han ikke følger med, tror jeg har mye med hans fysiske form. Han er ikke i stand til å ta løpene, og da virker det for oss som han ikke følger med. Det virker på meg at det er hodeløst å ha Arshavin på banen i hele 90 minutt. Han er da ikke i stand til å utøve sine beste egenskaper på grunn av dårlig fysisk form på denne tidspunktet. Vi må gi gutten tid, han har spilt i Russland i hele sitt liv. Det gjør at han har mange utfordringer i sitt nye liv. Ikke bare på banen, men haugevis også utenfor. Dette må vi respektere for at vi skal få mest mulig ut av Arshavin!

 

Jeg gleder meg til forsettelsen! :)

Han mente nok at de andre ikke fulgte så godt med, ikke Arsjavin :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nettopp fordi han er en meget fotballintelligent spiller at han vil bruke kort tid. I likhet med Rosicky har han et høyt tempo i spillet sitt og har ikke noe problemer med å spille en-touch fotball - snarere er han blant de bedre på laget vårt til dette. Legg merke til hvor kort tid han bruker på å ta en avgjørelse. Det er bare leit at andre rundt han ikke følger godt nok med. Jeg tror Fabregas, Rosicky og Arshavin kan føre til mye fint småspill. Bendtner og van Persie ser ut til å ha en god forståelse av Arshavin. Vi får se hvordan Ade passer med han.

 

Arshavin har dog et stykke igjen på duellene. DEt var mange ganger i løpet av kampen at han ble dyttet vekk uten at han klarte å gjøre noe særlig motstand. Lille Nasri har klart det fint, så jeg føler meg sikker på at vår lille russer også skal klare dette.....

 

Dette har bare med å bli vant til det fysiske spillet. Ihvertfall slik det fungerer i England, jeg er 110% sikker på at det er mange harde dueller i Russland, og at Arshavin er godt vant med det derifra. Men det kan nok hende at de fysiske duellene kommer på et bedre tidspunkt fra forsvarers øyne enn det de gjør i Russland, bedre timet med andre ord. Dette gjør at Arshavin trenger litt tid på å tillvenne seg dette. Men det er bare et tidsspørsmål.

 

Det du skriver om at han ikke følger med, tror jeg har mye med hans fysiske form. Han er ikke i stand til å ta løpene, og da virker det for oss som han ikke følger med. Det virker på meg at det er hodeløst å ha Arshavin på banen i hele 90 minutt. Han er da ikke i stand til å utøve sine beste egenskaper på grunn av dårlig fysisk form på denne tidspunktet. Vi må gi gutten tid, han har spilt i Russland i hele sitt liv. Det gjør at han har mange utfordringer i sitt nye liv. Ikke bare på banen, men haugevis også utenfor. Dette må vi respektere for at vi skal få mest mulig ut av Arshavin!

 

Jeg gleder meg til forsettelsen! :-|

Han mente nok at de andre ikke fulgte så godt med, ikke Arsjavin ;)

Det stemmer, Simen., Flere ganger prøver Arshavin f.eks. å spille vegg med medspillere som ikke følger godt nok med. Veldig fint å se en spiller som liker å dra opp tempoet vårt! Arshavin har klart seg overaskende bra med tanke på formen. Selv om han ikke har løpt så mye som han optimalt ville gjort og var så sliten at avslutningene ikke var på topp, er han likevel en stor ressurs for laget. Russeren ser hva han skal gjøre lenge for han får ballen og leser spillet så godt at han ofte vet hva som kommer til å skje - egenskaper spillere som Bergkamp og Zidane også hadde.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan ikke Arshavin spille i FA cupen? Quaresma kan jo det!

Eller kan han spille og at det var bare i forrige runde han ikke kunne være med?

 

Og en liten ting til - hvor blir det av Burnley-kamptråden???

 

Det var kun forrige runde, siden den første kampen allerede var spilt når vi hentet Arhsavin til klubben.

 

Ihvertfall etter hva jeg har forstått, så correct me if im wrong...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan ikke Arshavin spille i FA cupen? Quaresma kan jo det!

Eller kan han spille og at det var bare i forrige runde han ikke kunne være med?

 

Og en liten ting til - hvor blir det av Burnley-kamptråden???

 

Det var kun forrige runde, siden den første kampen allerede var spilt når vi hentet Arhsavin til klubben.

 

Ihvertfall etter hva jeg har forstått, så correct me if im wrong...

Sant det du sier helmik`n, han kunne ikke spille mot cardiff fordi han ikke var i klubben til første møte... høres ut som en dum regel spør du meg men... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ikke. Man kunne f.eks. gå for uavgjort i første møte fordi man haded planer om store kjøp før annen runde. Lite sannsynlig at noen klubber hadde gått så langt, men det kan altså trekkes til sin fordel på en urettferdig måte.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ikke. Man kunne f.eks. gå for uavgjort i første møte fordi man haded planer om store kjøp før annen runde. Lite sannsynlig at noen klubber hadde gått så langt, men det kan altså trekkes til sin fordel på en urettferdig måte.

 

Så istedet for å vinne, så får de uavgjort med vilje, for at en ny spiller skal få spille neste kamp!

 

Den er lur!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blir litt småirritert når jeg leser noen av nettavisene og fotballsidene, der det står at ENDELIG har Arshavin kommet i form, det høres jo ut som han har brukt flere måneder på å komme seg i form, det er ca 6 uker siden han kom til klubben og jeg synes han har imponert fra dag 1. Han var skikkelig kamprusten i de første par kampene, men han har definitivt vist at han er en klassespiller!

Link to comment
Share on other sites

det er ca 6 uker siden han kom til klubben og jeg synes han har imponert fra dag 1. Han var skikkelig kamprusten i de første par kampene, men han har definitivt vist at han er en klassespiller!

 

Sjelden jeg har sett en nykommer som til de grader har imponert fra dag en, ikke bare i Arsenal, men generelt. Og det er ekstra oppsiktsvekkende siden han var ute av trening når han kom. Gleder meg til fortsettelsen. :)

Link to comment
Share on other sites

det er ca 6 uker siden han kom til klubben og jeg synes han har imponert fra dag 1. Han var skikkelig kamprusten i de første par kampene, men han har definitivt vist at han er en klassespiller!

 

Sjelden jeg har sett en nykommer som til de grader har imponert fra dag en, ikke bare i Arsenal, men generelt. Og det er ekstra oppsiktsvekkende siden han var ute av trening når han kom. Gleder meg til fortsettelsen. :D

Sagna var en slik, i fjor var han blant Arsenals beste fra hans første takling :)

Link to comment
Share on other sites

Blir litt småirritert når jeg leser noen av nettavisene og fotballsidene, der det står at ENDELIG har Arshavin kommet i form, det høres jo ut som han har brukt flere måneder på å komme seg i form, det er ca 6 uker siden han kom til klubben og jeg synes han har imponert fra dag 1. Han var skikkelig kamprusten i de første par kampene, men han har definitivt vist at han er en klassespiller!

 

Stod vel også i VG her for 2 uker siden på hot og NOT lista at Arshavin var not, for han slet tydeligvis i England og alt så mye enklere ut på TV. Ironi er no dritt for norske medier, og Arshavin har spilt ypperlig og han er ENDA ikke i toppform, så det er bare å glede seg. :)

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 18 2009, 02:08 PM) 163280[/snapback]

Blir litt småirritert når jeg leser noen av nettavisene og fotballsidene, der det står at ENDELIG har Arshavin kommet i form, det høres jo ut som han har brukt flere måneder på å komme seg i form, det er ca 6 uker siden han kom til klubben og jeg synes han har imponert fra dag 1. Han var skikkelig kamprusten i de første par kampene, men han har definitivt vist at han er en klassespiller!

 

Stod vel også i VG her for 2 uker siden på hot og NOT lista at Arshavin var not, for han slet tydeligvis i England og alt så mye enklere ut på TV. Ironi er no dritt for norske medier, og Arshavin har spilt ypperlig og han er ENDA ikke i toppform, så det er bare å glede seg. :)

 

Ja det er nettopp slike uttalelser som virker helt tankeløse! Det ble vel forventet at han skulle score 2 mål i hver kamp + at han ikke skulle være sliten før det 93. minutt fra kamp 1....

Link to comment
Share on other sites

Arshavin, meanwhile, has settled in quickly following his deadline day transfer from Zenit St Petersburg, and hinted it could be his last move.

 

The 27-year-old Russian playmaker, currently on international duty preparing for the World Cup qualifier against Azerbaijan, scored his first goal for Arsenal in the 4-0 win over Blackburn.

 

"The players are friendly and I feel comfortable with the team in general," Arshavin told a press conference in Russia.

 

"I am pleased to have a long-term contract and I could well finish my career here."

 

;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Andrej er kåret til månedens spiller i mars på Arsenal.com! Velfortjent etter min mening. Vist klasse med nesten hver eneste touch på ballen og har gitt laget en ny dimensjon og en voldsom vitamininnsprøytning! Gratulerer, AA23! Måtte fremtiden blir bedre og bedre, så satser vi på Gullballen ved nyttårstider B)

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat til å skrive det! Veldig fortjent. Arshavin har vært fantastisk. Det er flere som har vært gode, men ikke jevnt over slik Arshavin har vært fra sin første kamp.

 

Dette blir nok en av mange slike priser for Arshavin - ville jeg tro. B)

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat til å skrive det! Veldig fortjent. Arshavin har vært fantastisk. Det er flere som har vært gode, men ikke jevnt over slik Arshavin har vært fra sin første kamp.

 

Dette blir nok en av mange slike priser for Arshavin - ville jeg tro. B)

henger meg på den. Fullt fortent. Noen som fikk med seg hvem som ble mnd spiller i PL? Han kan vel ikke ha vert så langt unna den heller?

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat til å skrive det! Veldig fortjent. Arshavin har vært fantastisk. Det er flere som har vært gode, men ikke jevnt over slik Arshavin har vært fra sin første kamp.

 

Dette blir nok en av mange slike priser for Arshavin - ville jeg tro. B)

henger meg på den. Fullt fortent. Noen som fikk med seg hvem som ble mnd spiller i PL? Han kan vel ikke ha vert så langt unna den heller?

Lennon ble meget fortjent kårets til månedens spiller for mars. Arshavin sin var like fortjent, da han vant månedens spiller i spillerbørsen med klar margin.

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat til å skrive det! Veldig fortjent. Arshavin har vært fantastisk. Det er flere som har vært gode, men ikke jevnt over slik Arshavin har vært fra sin første kamp.

 

Dette blir nok en av mange slike priser for Arshavin - ville jeg tro. B)

henger meg på den. Fullt fortent. Noen som fikk med seg hvem som ble mnd spiller i PL? Han kan vel ikke ha vert så langt unna den heller?

Lennon ble meget fortjent kårets til månedens spiller for mars. Arshavin sin var like fortjent, da han vant månedens spiller i spillerbørsen med klar margin.

Ja ser at Lennon fortente den. Han har vert fantastisk i det siste og herjet med alle backer som har prøvd å stoppe han. Der iblant Evra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...