Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

av en eller annen grunn greier jeg ikke helt å ta av enda, vil ha det bekreftet fra de gale russerene også...

 

Enig. Har jublet for for mange offsidemål. Det er vodt

Det som er enda vondere er når motstanderen scorer offside mål, selv om det blir godkjent eller ikke, slår hånda hardt i veggen uansett :(

klarer bare ikke å glede meg over dette før det er ett bilde av han, mens han holder drakta, på arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

For hver gang i dag jeg har forlatt PCen for å prøve å ta en viss del i et normalt liv, har det vært mye nytt når jeg har kommet tilbake. Plutselig virker alt rosenrødt igjen, men jeg hopper i likhet med magne av dere ikke helt i taket enda. :(

 

Spenningen stiger.

Link to comment
Share on other sites

av en eller annen grunn greier jeg ikke helt å ta av enda, vil ha det bekreftet fra de gale russerene også...

 

Enig. Har jublet for for mange offsidemål. Det er vodt

Bra sagt, men dette trur jeg går veien. Wenger har ikke til vane og si at spillere kommer før dem er klar. Snarere tvert om.

Link to comment
Share on other sites

Fra arseblog:

 

It seems Arshavin is in Hertfordshire. And I understand he's having a bacon sandwich and a cup of Earl Grey. Reports suggest he's going to build a snowman in the garden of his hotel and he has specifically requested that the kitchen provide him with a carrot and two spuds so he can make either a nose and two eyes or something a little more rude, depending on how he feels.

 

Haha!

Link to comment
Share on other sites

:(

 

Da er det endelig:

 

http://www.fc-zenit.ru/eng/main.phtml

 

 

Det blir dessverre ingenting av overgangen.

 

Kommer ikke inn der nå. Håper du kødder?

Link to comment
Share on other sites

Har følgt med siden kl 5 i dag. Håper at det snart kommer på arsenal.com

 

Det er nøyaktig det jeg venter på også. :( Allikevel er jeg rimelig sikker på at ting er ordna nå.

 

Kan forresten nevnte at det er postet omtrent 620 poster på Gunners.no det siste døgnet. ;) Vanligvis ligger vi vel rundt 100.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...