Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Og da var det klart!: Arshavin signs!

 

hehe, tenkte å legge samme linken igår..men jeg ville ikke bli stemplet som "Hæstkuk" som vi sier hjemme..

 

Jeg skjønner ikke hvordan du tolket det intervjuet men det står jo klart og tydelig:

 

Arsene Wenger praises Cardiff City's performance after his side were held to a 0-0 draw at Ninian Park in the FA Cup fourth round, and reveals there has been no movement in the potential signing of Andrei Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Og da var det klart!: Arshavin signs!

 

hehe, tenkte å legge samme linken igår..men jeg ville ikke bli stemplet som "Hæstkuk" som vi sier hjemme..

 

Jeg skjønner ikke hvordan du tolket det intervjuet men det står jo klart og tydelig:

 

Arsene Wenger praises Cardiff City's performance after his side were held to a 0-0 draw at Ninian Park in the FA Cup fourth round, and reveals there has been no movement in the potential signing of Andrei Arshavin.

 

Var vel muligens ment som en spøk.... ergo Rødøy sin kommentar... Meeeen.. mulig du er sarkastisk? :D

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig at Arshavin blir klar. Savner sinnsykt noen som kan utfordre og skape noe selv med ballen. Vi har kun Walcott som kan skape noe med ball i beina. Forskjellen på disse er bla. at Walcott kun kan utfordre på fart på større flater, men i Arshavin får vi en spiller med kanonteknikk, spilleforståelse og en nese for mål.

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig at Arshavin blir klar. Savner sinnsykt noen som kan utfordre og skape noe selv med ballen. Vi har kun Walcott som kan skape noe med ball i beina. Forskjellen på disse er bla. at Walcott kun kan utfordre på fart på større flater, men i Arshavin får vi en spiller med kanonteknikk, spilleforståelse og en nese for mål.

Jeg håper også inderlig at Arshavin blir klar. Men Walcott er ikke den eneste som kan skape noe med en ball i bein. Vi har Ramsey, Nasri og Van Persie som også kan det.

Link to comment
Share on other sites

Fant denne og prøvde oversettelsen på Babelfish:

 

http://beta.novoteka.ru/?s=sports&p=1#nnn14963806

 

London " [Arsenal]" it agreed to pay " [Zenitu]" for Andrey [Arshavina] record in the history of the London club 17 million of pounds sterling. Club originally proposed for [Arshavina] 10 millions, but “zenith” this sum completely did not arrange. Then the management of clubs reached the understanding about the passage 27-year of that attacking for 17 millions. Within the next few days the representatives of " [Arsenala]" they will begin in Saint Petersburg the final round of talks, in course of which must be finally settled all formalities. It is worthwhile to note that here already nine years the record of " [Arsenala]" in the value of payment for the passage of football player retains the Frenchman Of [silven] Of [viltord], for which in 2000 the London club transferred " [bordo]" 13 million.

Link to comment
Share on other sites

http://thegoonblog.wordpress.com/2009/01/2...manov-steps-in/

 

Ett rykte sier att det er innklalt til pressekonferanse i dag !!!

Hvor står det der at det er innkalt til pressekonferanse? Mulig jeg jeg har oversett noe, men jeg finner det ikke.

 

Uansett er den siste setningen der oppløftende.

 

Deal has been confirmed on Russian TV according to sources.

 

Vil også bare legge til denne situasjonen minner ganske mye om Alanzinho-situasjonen her hjemme. Nå ser det jo ut som han blir solgt da, så vi får håpe på det samme her!

Link to comment
Share on other sites

Burde jo snart komme litt mer håndfast på at dette er i orden, hvis det faktisk er det. Klokken er jo allerede ti i Russland, og ser det var skrevet en del rykter om at avtalen skal være i boks før midnatt. Om de mener russisk tid eller hva vet man jo aldri da, og heller ikke om det faktisk er noe i det. :)

Link to comment
Share on other sites

Huff, begynner å bli lei det her nå. Vil ha en bekreftelse snart! Blir gal av det her snart. Bruker jo timesvis på å peile gjennom newsnow, teamtalk og arsenal.com for å lete etter nytt om Arshavin. Så ønsker meg virkelig en avklaring på dette nå!

Link to comment
Share on other sites

Mot dårlig lag ser jeg for meg denne offensiven

 

Arshavin - Fabregas - Nasri - Rosicky

 

v. Persie - Eduardo

Selv om vi med Arshavin har et veldig sterkt defensivt midtbaneledd, er det viktig å ikke "bruke opp" disse spillerne. Får bare innse at vi ikke kan bruke alle disse fantastiske spillerne samtidig, men med visshet om at det skal mange skader til før det går tomt for kreativitet, teknikk og målfarlighet på midtbanen vår :)

Link to comment
Share on other sites

http://thegoonblog.wordpress.com/2009/01/2...manov-steps-in/

 

Ett rykte sier att det er innklalt til pressekonferanse i dag !!!

Hvor står det der at det er innkalt til pressekonferanse? Mulig jeg jeg har oversett noe, men jeg finner det ikke.

 

lurer på det samme selv..

 

men nå begyner jeg å bli fryktelig lei dette her .. nå får det nesten gå som det går, men hvis han ikke kommer har hvertfall jeg sløst bort uhyggelig mange timer på å søke,lese og ikke minst diskutere om Arshavin på internett <_<

og jeg kommer garantert til å fortsette med det til vi har fått en endelig avklarering..

 

håper så inderlig jeg enten legger meg eller våkner til et bilde av Arshavin med en Arsenal drakt i hendene, med en smørblid Wenger smile fra øre til øre ved siden :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...