Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Hmm, fire timer siden forrige post... Det må være rekord i denne posten. Er det slik at folk begynner å miste troen, eller begynner folk rett og slett å bli lei...?

 

vært ganske stille med rykter på nettsidene også virker det som, så det er vel grunnen :(

uvanlig å ikke se så mye til navnet Arshavin på newsnow :)

Blitt dritt lei! Nå får det går som det går.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, fire timer siden forrige post... Det må være rekord i denne posten. Er det slik at folk begynner å miste troen, eller begynner folk rett og slett å bli lei...?

 

Me får gå over til plan B . Ein ny runde med Almunia........

 

Haha, good one!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har fått med seg intervjuet i dag?

 

Det er det samme som alltid. Kan ikke si noe sikkert, men det kommer fram at han mener Arshavin vil forsterke laget og at Arsenal er interessert. Han bruker likevel mye tid på å fortelle at han er fornøyd med dagens spillere og at det ikke er krise om ingen blir kjøpt. Han blir samtidig spurt om det er andre pe vei, og han svarer at ingen andre er nær en overgang til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, fire timer siden forrige post... Det må være rekord i denne posten. Er det slik at folk begynner å miste troen, eller begynner folk rett og slett å bli lei...?

 

Me får gå over til plan B. Ein ny runde med Almunia........

 

Her er det helt tydelig at du savner Almunia debatten :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hehe, lurer på hvor mange ganger jeg har lest "within the next 48 hours" i denne saken her...

Jeg tror det hele overgangen venter på er at vi skal komme til side 37 på denne posten, slik at det blir reprise på Nasri-overgangen. Sikker på at Zenith-styret og Wenger følger med på gunners.no og bare venter på at vi kommer til s.37

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke så stor tru på at han kommer.

Kanskje det er forde jeg ønsker han så sterkt at jeg ikke tør å være optimist,

Blir litt skeptisk når wenger prater om spillere som kommer tilbake vil være som nye signinger,det er noe av det mest irriterende jeg hører.

 

Regner med vi får et endelig svar på denne sagaen iløpet av 2-3 dager.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke så stor tru på at han kommer.

Kanskje det er forde jeg ønsker han så sterkt at jeg ikke tør å være optimist,

Blir litt skeptisk når wenger prater om spillere som kommer tilbake vil være som nye signinger,det er noe av det mest irriterende jeg hører.

 

Regner med vi får et endelig svar på denne sagaen iløpet av 2-3 dager.

 

Akkurat det har jo Wenger sagt i flere år og i alle overgangsvinduer... Siden vi alltid har en eller annen særdeles viktig spiller(e) ute med skade. Men helt enig, irriterende er det.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg er bekymret over er at denne Arshavin saken kommer til og gjøre slik at vi til slutt ikke får noen forsterkninger. Dette bekymrer meg veldig. Når i tillegg Wenger sier i intervjuet at ingen andre er på vei til Arsenal blir det ikke akkurat bedre. Men vi får håpe at det skjer noe snart :P

Link to comment
Share on other sites

As you all know by now, Zenit St. Petersburg’s board today convened to discuss Arsenal’s latest (and final) offer for Andrei Arshavin, which amounted to £12m plus £3m in bonuses.

 

Well, this afternoon Zenit’s own radio station confirmed that the bid had been rejected.

 

More to follow.

 

 

Oversatt fra Russisk side: Zenit avslår bud fra Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Javel, vil de ikke ha £15mill er det bare å drite i det. Da er det bare å hente han når kontrakten går ut.

 

 

Når kontrakten hans går ut, er det med 90% sikkerhet at det ikke blir vi som får han..

Tror ikke vi greier å konkurrere med lønningen til Chelsea, Real Madrid osv osv.. Dessverre

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...