Jump to content

2007.12.26 Portsmouth B


Imerslundinho

Recommended Posts

Fagermo eller hva faen han heter "Det viktigste er at MAnchester United tar 1.plass" Han virka veldig kåt på United

 

 

Fagermo who? Hvis du mener kommentator Arve Fuglum så er han ihuga Leeds supporter.

 

Var litt frustrert/lei meg når jeg skreiv det og huska bare at det var en F, G og en M i navnet så Fagermo var det første navnet jeg kom på ;)

 

Men noen her er skuffa og sinna for at vi fikk et poeng borte mot Pompey, mens andre igjen syns det er bra å klare å få 1 poeng borte mot Pompey.

 

Folk er rett slett skuffa for at vi ikke klarte å vinne fordi vi kan prestere mye bedre enn det vi gjorde idag. Det Arsenal laget vi har sett på bortebane i det siste er ikke det samme Arsenal laget som vi er vant med på vårt kjære hjem. Hvis det hadde vært en jevntspilt kamp som det var fram og tilbake tror jeg reaksjonene vært helt annderledes, men Pompey de lå bakover nesten hele kampen og vi klarte ikke de siste passningene. Stateistisk sett før kampen hadde 1-1 vært helt greit, men ut ifra hva vi så burde vi ha klart bedre. Det er alltid en grunn for alt :P Men forhåpentligvis har vi lært av våres feil til kampen på Goodison Park.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Hvor er RVP? Når Walcott er småskadet så trenger vi en med litt pace for å klare oss gjennom slike kamper, det fungerer rett og slett ikke med en stasjonær spiss som Ade alene på topp. Bendtner viser igjen hvor god han er til å skape sjanser i dag, men når Rosicky ikke setter slike så bare VET man at det ikke blir tre poeng med i bagasjen. Og om RVP fortsatt er småskadet så bør i alle fall Dudu få litt spilletid. Vi trenger rett og slett to spisser fra start, trodde Wenger så det mot Tottenham, men tydeligvis ikke.

 

Uansett så er uavgjort et greit resultat mot Pompey, men i dag når de ikke spilte bedre enn de gjorde så kan man ikke annet enn å klage på resultatet. Dette skulle vi ha klart.

Nå kan vi se mot Everton kampen og håpe på en seier der, Go Gooners.

 

Du kan beskylde Ade for mye rart, men stasjonær er han langt i fra. I følge flere av de beste stopperene i PL er han et lite helvete å spille mot fordi han beveger seg hele tiden. I dag var problemene mer at nest siste pass var veldig upresist og kom stort sett bak spiller som var i bevegelse. Presisjonen og hastigheten må opp igjen, blir for unøyaktig og langsomt til tider.

 

Oops, mente selvfølgelig ikke at Ade er stasjonær, men i de siste kampene virker det som om han ikke gidder å jobbe. Vi vet jo alle hvor knallgod han er når han er i form, men i kampene mot spudz og Pompey har han rett og slett virket giddalaus, og jeg synes faktisk at han er litt for ustabil i prestasjonene til å regnes som en god nok spiss alene i en 4-5-1 formasjon. Og i dag synes jeg faktisk at vi hadde flere fine angrep, og når ballen skal spilles inn i feltet så er Adebayor helt ute av posisjon og da blir det vanskelig for midtbaneleddet å få flyttet den ballen frem til han, og det ender med at vi ikke har noen innenfor boksen når legget kommer. Så jeg kan være enig i at midtbaneleddet ikke var i toppform i dag, men Ade har vel ikke funnet godformen siden Derby kampen. Han trenger en makker, for som enslig spiss fungerer han ikke over tid. Ikke regn dette for et angrep på Adebayor, for det er det slett ikke, men jeg prøver bare å si at det kanskje er på tide å gi noen av de andre spissene våre sjansen sammen med ham på topp for Ade blir plutselig en helt annen spiller når han har en makker.

Link to comment
Share on other sites

Jaja... Det går vel som det må gå når Pompey er storfornøgd med sin sjuende 0-0 heime for sesongen. Må vere flaut for Pompey spelarane å bevisst drøye tid mot slutten når det står 0-0.

 

Trur me er bedre i 4-4-2. Hleb er nesten like god på kanten, og Ade trenger ein makker for å prestere optimalt.

 

Defansivt er me meget solide om dagen. Me får ta med oss det positive.

 

Har forresten sett noko hakking på Rosicky. Er ekstremt lei av dette. Rosicky er svært viktig for spelet. Han driver heile tida opp tempo og kombinerer veldig fint med dei andre spelarane. Alt i alt så flyt spelet bedre med Rosicky på banen. Han vart ikkje henta inn for å score mål.

Link to comment
Share on other sites

 

Arsenal har slitt de siste kampene, den er grei, men på 3 kamper har vi tatt 7 poeng av 9 mulige. Dette er mot lag som Chelsea og Spurs og P.mouth borte. Jeg syns ikke det er så gærent.

Sånn mellom deg og meg, men både Chelsea og Spurs var hjemme, så hvis du fjerner borte etter P.mouth så er det riktig ;)

 

Mente vel egentlig at det var P.mouth borte, men skjønner hva du mener! Skal ordne litt på det :P

Link to comment
Share on other sites

 

Arsenal har slitt de siste kampene, den er grei, men på 3 kamper har vi tatt 7 poeng av 9 mulige. Dette er mot lag som Chelsea og Spurs og P.mouth borte. Jeg syns ikke det er så gærent.

Sånn mellom deg og meg, men både Chelsea og Spurs var hjemme, så hvis du fjerner borte etter P.mouth så er det riktig ;)

 

Mente vel egentlig at det var P.mouth borte, men skjønner hva du mener! Skal ordne litt på det ;)

 

Når du sier det så forstår jeg hva du mente, blei bare feil når jeg leste det fort :P

 

Her er noen av Arsène sine kommentarer fra kampen tatt fra vg som igjen hadde tatt det fra skysports :

 

- Vi spilte bra bakover, men misset en del i den siste fasen. Vi var nære mål til slutt, men det var ikke dagen, sier Arsene Wenger til Sky Sports.

 

- Fotball trenger to lag for å spille. I andre omgang spilte vi på én banehalvdel. Kanu var alene foran, og de ti andre lå i forsvar, sier Wenger, og klager på den defensive motstanderen.

 

EDIT til Helmik'n:

Hvis mine norsk kunnskaper (som forøvrig ikke er bedre enn 3'er klassen) stemmer er jeg enig med deg, men som unnskyldning leste jeg det ganske fort og var ikke akuratt kjempe våken når jeg leste det. Men det var jeg som leste feil og det stod riktig, men det er ganske lett og hoppe over korte ord når man leser fort. Da jeg leste Chelsea og Spurs og P.mouth... hoppa jeg rett og slett over og mellom C.. og S.. enkelt og greit, my mistak, men lett og lese feil.

Hvis vi vill gå mer offtopic kan vi starte vårt eget forum ;) ville ikke lage noen stor diskusjon ut av det er men tror kanskje jeg klarte å gjøre det :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har slitt de siste kampene, den er grei, men på 3 kamper har vi tatt 7 poeng av 9 mulige. Dette er mot lag som Chelsea og Spurs og P.mouth borte. Jeg syns ikke det er så gærent.

 

Sånn mellom deg og meg, men både Chelsea og Spurs var hjemme, så hvis du fjerner borte etter P.mouth så er det riktig ;)

 

Sånn rent norskfaglig sett, skal den setningen være rett. Når man bruker "og" istedenfor komma, betyr at man ikke ramser opp flere enn to ord. Og siden det står "Chelsea og Spurs og Portsmouth borte", betyr at Chelsea og Spurs står for seg og at "Portsmouth borte" ikke er kombinert med de to første ordene. [slik: "Chelsea og Spurs | og Portsmouth borte"]

 

.. sånn rent off topic. Tenkte jeg kunne finne noe å bedrive tiden min med før jeg besøker loppekassa, og for å glemme det bitre poengtapet tidligere i dag.

 

Mener dette skal være riktig, men det er også mulig at det bare er jeg som er veldig trøtt og roter litt nå.

Link to comment
Share on other sites

Idag var vi rævva, og Adebayor var dårligst av alle.. Anten stod han i offside, eller så mista han ballen midt i et tamt dribleforsøk..

Ellers e det tull å skylde på Eboue og også Rosicky.. Dei var to av våre beste offensive spillere.. Hleb var OK, Fab var under pari!

 

Når det er sagt, så er bortekampene mot Pompey aldri kamper som ein kan forvente å berre plukke 3 poeng i.. Dette viste dei også idag, og hadde dei hatt ein naturleg målscorar, kunne vi faktisk tapt kampen.. Kanu var faktisk svært god på topp, men han fekk null støtte.. Og hadde Benjani hatt spiss-intelligens, og passert Almunia på venstre side istadenfor høgre, hadde vi fått ein i sekken.. Det er ikkje vanskeleg å sjå at Pompey knapt har scora mål i det siste..

 

Vi kjem sterkare tilbake mot Everton!

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/7157353.stm

Her er link til Wenger og Adams etter kampen.

Han er litt småsur for at Pompey ikke kom ut. Kun jeg som heller hadde ønsket at vår tidvis(Som oftest) fantastiske manager hadde brukt all sin energi på det han KAN gjøre noe med? Hva med spillet vårt fra langtfra ruller som det skal? Hva med spillere som Fabregas(Et unntak når det gjelder han) som presterer LANGT under pari? En midtspiss i et 4-5-1 som aldri er i boksen når innleggene kommer fordi han har trukket kjempebredt ut lenge før? Manglende løp som støtter opp rundt Ade?

 

Mye å ta tak i, men når vi klarte å skape de to gigantsjansene på slutten tar vi de aller fleste tilfeller med oss tre poeng fra Fratton Park. Det er ikke gale når du ser det på den måten. Det ser dog veldig tungt uti forhold til ManU, slik jeg ser det har de i løpet av høsten vist en mindre del av sitt potensialet enn vårt, tross dette leder de og at vi skal ta flere poeng enn de resten av sesongen tror jeg ikke på. Men at vi kan gi de god kamp og at i det minste tar et på forhånd veldig sterkt sølv, det har jeg god tro på. Før sesongen ville jeg glatt tatt det og en CL-semi f eks. Foreløpig har denne sesongen vært over all forventning, kanskje med et lite minus på CL. Ligacupen og serien har i all hovedsak vært strålende. Slår vi Milan(Pool slo Barca i fjor) går det lille minuset vekk og vi snakker om en tett opptil perfekt høstsesong.

 

Nå må vi vinne på lørdag! Et WestHam som ikke klarer å slå Reading hjemme blir nok latterlig enkelt for ManU. Da må vi slå Everton borte for å holde oss kun ett poeng bak, det er beintøft på papiret men som sagt før kan disse gutta klare de aller aller fleste lag hvis de spiller opp mot sitt beste.

 

Må til slutt trekke frem Almunia, nok en gang blomstrer en spiller det fra før ikke var stilt altfor store forventninger til. La oss håpe det fortsetter!

Link to comment
Share on other sites

Idag var vi rævva, og Adebayor var dårligst av alle.. Anten stod han i offside, eller så mista han ballen midt i et tamt dribleforsøk..

 

Aman to that!! Joggefotball. Hvor er temposkiftene?

 

Emile Heskey in Arsenal clours!! I'm drunk, but I'm still alive and that's my opiniopn on Adebayor! Same first touches, same understanding of the offside law and same leathal finishes (except the odd replay on tv).

 

S K A N D A L E!!

 

Everton? Best case is "one nil to the Arsenal".

 

W E N G E R M Å G Å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har nok sjanser til å avgjøre kampen mot Portsmouth, men evner det ikke. Mange av oss tenkte nok at vi mangler goalgetteren i Arsenal. Jeg tror derimot at våre midtbanespillere må gå i seg selv og bli klar for Everton-kampen. Kanskje alle bommene i går er et tegn på at enkelte begynner å bli trette? Jeg tror friske bein hadde puttet både en, to og tre mål i går. Så nærme var vi faktisk!

 

Jeg tviler på at vi får like mange sjanser mot Everton! Men jeg håper vi får bedre uttelling på de sjansene vi får!

Link to comment
Share on other sites

Nokså enig med det du skriver Helge. En del spillere virker rett

og slett slitne. Ade hadde hatt godt av en liten pause nå. Det må

være enormt slitende å spille så ensomt på topp som han gjorde igår.

Det hadde vært glimrende å fått VP tilbake mot Everton. Vi

trenger han nå. Helst i en 4-4-2 formasjon.

Ellers skal Rosicky ha et stort pluss for kampen igår. Han var

uten tvil vår friskeste spiller.

Fabregas virket uinspirert igår.

 

Enkelte burde frattas retten til å skrive noe som helst på dette forum like etter en kamp. De er jaggu meg en fare for seg selv.

 

Dagens kommentar...Fine ;)

Det er bra vi har supportere som tåler motgang...hvis det er i nærheten

av motgang da :P

Link to comment
Share on other sites

Mange av inleggene etter kampslutt i går bærer preg av det høye forventningspresset som omgir Arsenal for tiden. Jeg tror vi bør gå tilbake noen måneder og se på hva de fleste så på som realistisk i forhold til denne sesongen.

 

De fleste "eskperter" vurderte oss som ett svakere lag etter Henry`s avgang og vi ble tippet på en 4 - 5 plass. De fleste av oss goonere håpet av vi skulle nærme oss topplagene denne sesongen men noen topp plassering følte vi vel var i overkant...?

 

Selv tror jeg ManU blir for sterke i inneværende sesong. Makter vi en 2-3 plass skal ihvertfall jeg heve glasset ;) Så får vi heller håpe at cupene kan gi oss litt etterlengtet sølvtøy.

 

Det laget Wenger er i ferd med å skru sammen trenger minst ett, kanskje to år, på å kjempe om ligagull. Så kan vi heller diskutere om Wenger og styret burde hentet inn ett par kvalitetsspillere for om mulig å styrke laget det lille ekstra allerede nå.

 

Jeg mener bestemt at denne lille "dippen" i form som vi har sett i det siste måtte komme med ett så ungt mannskap.... og jeg er heller ikke sikker på at den er forbi på langt nær ennå.

Link to comment
Share on other sites

Makan til sutring det var her da. Selv om vi ikke klarer å vinne så går det an å holde et visst nivå på innleggene, eller hva?

 

Vi har nok av sjanser til å kunne avgjort denne kampen, men når Portsmouth ligger med 9 mann i forsvar og omtrent bare Kanu på topp så sier det jo seg selv at dette ikke blir enkelt. At de spilte så defensivt på hjemmebane overrasket meg, men da forstår jeg hvertfall hvorfor de har spilt 5 hjemmekamper eller noe sånt uten å score.

 

Uavgjort mot Portsmouth borte er uansett ikke noe himla dårlig resultat. Både Man Utd og Liverpool har kun fått med seg ett poeng fra Fratton Park i år, så for topplagene er dette en tøff bane å komme til.

 

Vi må prestere enda bedre mot Everton i neste kamp, men de legger seg vel forhåpentligvis ikke bakpå med 9 mann heller, så det blir vel kanskje en enda mer åpen kamp.

 

 

Dagens kommentar...Fine ;)

Det er bra vi har supportere som tåler motgang...hvis det er i nærheten

av motgang da :P

 

 

For noen her inne så virker det som om det er fryktelig motgang og verdens undergang når vi innimellom spiller en kamp uavgjort eller får et sjeldent tap, eller at vi som i går falt ned til andreplass. :P

 

Dette er tross alt kampen om ligagullet vi er blandet inn i nå. Da kan det fort bli slik at vi leder serien en uke, og så Man U en annen uke. Det er slik det skal være det, når man kjemper helt i toppen ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke hylle Fuglum men akkurat på det kan vi ikke laste han, for den nøytrale tilskuer(Som forøvrig må ha blitt sykt skuffet!) var det viktigste poenget at ManU nå tok over tabelledelsen.

 

Synes det blir for dumt hvis alle skal gå rundt å smile når vi har gått på et bittert poengtap og dermed forært ManU tabelledelsen. Om noen har klare faktafeil eller utsagn de er sterkt uenige går det enkelt ann å quote og si det man mener om det.

 

ØyvindHerman:

Han var vel inspirert av spillet på banen. Tror nesten det ligger noe i at Wenger og Arsenal har ødelagt engelsk fotball . Det er jo bare powerplay mot andre lag enn "de store". Når Pompey får ballen sender de den bakover i stedet for å prøve å angripe. Jubler for null null på hjemmebane mot et svakt Arsenal. Latterlig.

 

Dette kan du ikke tro på selv. Først: "Wenger og Arsenal ødelagt engelsk fotball" ;), har det klikket for deg? Har du sett noen av lagets kamper i høst? Sett den fantastiske fotballen vi har spilt spesielt med Fabregas, Hleb og Adebayor i storform? Om du ønsker det kan jeg seede motd-en etter Villa-kampen. Førsteomgangen vår der viste fotball så flott en kan drømme om. Hva mener du med powerplay? I Ishockey betyr det at du har flere mann, hvis du mener vi dobbler på kantene regnes det iaf ikke mine øyne som stygg fotball. Klart det aller vakreste er å sy seg gjennom i midten men dobbling på kantene er både effektivt og fint å se på.

Så:"Når Pompey får ballen sender de ballen bakover istedet for å angripe. Jubler for null null på hjemmebane mot et svakt Arsenal. Latterlig."

Du vet at Portsmouth spillere og treneres jobb er å tjene Portsmouth sant? De skal verken tjene Arsenal eller at det blir mye sjanser og underholdene for de nøytrale. Det er ekstremt naivt å tro at lag skal kaste seg mot oss akkurat slik vi ønsker. Å klare uavgjort hjemme mot en tittelutfordrer på en ok dag? Selvfølgelig synest Harry Redknapp det hørtes bra ut. Dessuten så teller et poeng akkurat like mye om motstanderen spiller bra eller dårlig

 

Ta nå og les innlegget mitt en gang til før du angriper meg kompis. Fordi de andre lagene er så feige blir det powerplay for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela skal være klar for spill for Arsenal og vil returnere fra utlån hos spanske Osasuna i januar.

 

Den mexikanske angriperen forventes å få spansk pass til nyttår i orden og kan spille for Arsenal fra og med januar.

 

Carlos Vela har blitt sammenlignet med Kaka og Ronaldinho.

 

Da for vi værfall en rask spiss til over nyttår ;)

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela skal være klar for spill for Arsenal og vil returnere fra utlån hos spanske Osasuna i januar.

 

Den mexikanske angriperen forventes å få spansk pass til nyttår i orden og kan spille for Arsenal fra og med januar.

 

Carlos Vela har blitt sammenlignet med Kaka og Ronaldinho.

 

Da for vi værfall en rask spiss til over nyttår ;)

 

Problemet ligger ikke i at vi ikke har raske og gode spisser, problemet er at Wenger ikke bruker dem!

Men gleder meg uansett til å se Vela i askjon, har store forventninger for ham!

Link to comment
Share on other sites

jævliaste jeg noen gang har sett. hvorfor spiller eboue? mannen eier ikke fotball i kroppen. adebayor gjør alt galt i dag. fabregas gjør sin dårligste kamp noen sinne. tragisk... ut med eboue for all tid!

nr 7, 13 og 26 var bra

ellers god jul

 

Mener du seriøst at Rosicky var god idag? Eboue var langt bedre.

 

Jeg er SKAMFULL over dette laget idag. Rosicky vil jeg ha ut av laget og ALDRI inn igjen. Det han leverer idag(og forsåvidt denne sesongen) er skammelig. Wenger må ikke stille med 4-5-1 i PL flere ganger, det ser vi nå. Bentner leverer som vanlig når han kommer inn. Ade er svak idag, men jessunavn for en støtte han får fra midtbanen. Fabregas og Rosicky er som sagt ELENDIGE. Dette var en flause. Vi fortjener ikke noe seriemesterskap med slikt spill. I dag skammer jeg meg over guttene. Rett og slett.

 

Er ikke det litt drøyt? Rosicky er en god spiller.

Og forresten; Hvorfor vil du ikke ha Fabregas ut også? Han var jo så elendig han og

 

Selvfølgelig litt drøyt, men han har IKKE levert denne sesongen(egentlig ikke i fjor heller). Når scorte han et virkelig viktig mål f.eks.? Fab4 leverer jo i 95% av kampene.

 

nr 7 var ok til tider. eboue gjorde den dårligste prestasjonen noen gang. hver gang han innvolverer seg, løper han ballen over linja eller slår et alt for langt innlegg. møkkaspilller!

 

 

Jeg er SKAMFULL over dette laget idag. Rosicky vil jeg ha ut av laget og ALDRI inn igjen. Det han leverer idag(og forsåvidt denne sesongen) er skammelig. Wenger må ikke stille med 4-5-1 i PL flere ganger, det ser vi nå. Bentner leverer som vanlig når han kommer inn. Ade er svak idag, men jessunavn for en støtte han får fra midtbanen. Fabregas og Rosicky er som sagt ELENDIGE. Dette var en flause. Vi fortjener ikke noe seriemesterskap med slikt spill. I dag skammer jeg meg over guttene. Rett og slett.

 

Jøss og bevaremegvel. Hvordan reagerte du etter Boro kampen?

 

jævliaste jeg noen gang har sett

 

Dårlig korttidsminne? Hva med Boro kampen?

 

jo da jeg husker den kampen også.... pompey kampen var ikke det spor bedre!

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela skal være klar for spill for Arsenal og vil returnere fra utlån hos spanske Osasuna i januar.

 

Den mexikanske angriperen forventes å få spansk pass til nyttår i orden og kan spille for Arsenal fra og med januar.

 

Carlos Vela har blitt sammenlignet med Kaka og Ronaldinho.

 

Da for vi værfall en rask spiss til over nyttår ;)

 

Problemet ligger ikke i at vi ikke har raske og gode spisser, problemet er at Wenger ikke bruker dem!

Men gleder meg uansett til å se Vela i askjon, har store forventninger for ham!

 

Vi var kjent for å ha raske spillere i Arsenal, Pires, Overmars, Henry, Anelka o.s.v

 

Ingen i Arsenal i dag som er raske nok, vi har mange go med ballen i beina det er alt.

 

Greit vi har Theo men han er lite giftig når han nærmer seg mål, så Vela vil være en slik spiller som vi trenger på kant.

 

Har savna det i hele år en rask ving som kan utfordre å lure av et par man o.s.v ;)

Link to comment
Share on other sites

Idag var vi rævva, og Adebayor var dårligst av alle.. Anten stod han i offside, eller så mista han ballen midt i et tamt dribleforsøk..

 

Aman to that!! Joggefotball. Hvor er temposkiftene?

 

Emile Heskey in Arsenal clours!! I'm drunk, but I'm still alive and that's my opiniopn on Adebayor! Same first touches, same understanding of the offside law and same leathal finishes (except the odd replay on tv).

 

S K A N D A L E!!

 

Everton? Best case is "one nil to the Arsenal".

 

W E N G E R M Å G Å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hva faen?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Idag var vi rævva, og Adebayor var dårligst av alle.. Anten stod han i offside, eller så mista han ballen midt i et tamt dribleforsøk..

 

Aman to that!! Joggefotball. Hvor er temposkiftene?

 

Emile Heskey in Arsenal clours!! I'm drunk, but I'm still alive and that's my opiniopn on Adebayor! Same first touches, same understanding of the offside law and same leathal finishes (except the odd replay on tv).

 

S K A N D A L E!!

 

Everton? Best case is "one nil to the Arsenal".

 

W E N G E R M Å G Å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hva faen?? ;)

 

SKADA:s Kanskje DU må gå???

Link to comment
Share on other sites

Idag var vi rævva, og Adebayor var dårligst av alle.. Anten stod han i offside, eller så mista han ballen midt i et tamt dribleforsøk..

 

Aman to that!! Joggefotball. Hvor er temposkiftene?

 

Emile Heskey in Arsenal clours!! I'm drunk, but I'm still alive and that's my opiniopn on Adebayor! Same first touches, same understanding of the offside law and same leathal finishes (except the odd replay on tv).

 

S K A N D A L E!!

 

Everton? Best case is "one nil to the Arsenal".

 

W E N G E R M Å G Å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hva faen?? ;)

 

SKADA:s Kanskje DU må gå???

 

Tror det beste for forumet sin del er at du går.. ;)

 

Bare stussa litt på det han sa..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...