Jump to content

2007.12.26 Portsmouth B


Imerslundinho

Recommended Posts

Portsmouth Vs Arsenal

26. desember 2007, kl 20:40 Norsk tid

 

TV Kanaler:

Canal+ Sport 1 (Kommentator: Arve Fuglum)

Canal+ Sport HD

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Kommer

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Verdensvevet.com

 

Formkurve:

Portsmouth: U S U S T T

Arsenal: U T S S S S

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

håper på dette laget:

 

almunia

 

sagna-toure-gallas-clichy

 

hleb-fabregas-flamini-rosicky

 

bendtner-adebayor

 

innbyttere:

 

lehmann,senderos,diaby,gilberto,RvP

 

Jeg likte forslaget ditt. Jeg vil se Bendtner fra start i Premier League og etter innhoppet er det vell flere som ønsker det. De gangene han har startet har han bare fått vist seg de første 15 og etter det har laget ligget mye bakover, hvis jeg ikke er helt på bærtur.

 

Men jeg håper på laget Arsenal 4ever foreslo ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper på:

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clishy

 

Hleb Fabregas Flamini Rosicky

 

RVP Adebayor

 

Sub: Lehmann, Senderos, Diaby, Eboue og Bendtner

 

 

hvis RVP er tilbake ( er ikke helt sikker)

vil jeg støtte dette forslaget!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok en tøff kamp, ettersom Portsmouth er et godt lag. Men har troen på at vi ror det i land med en seier, ønsker å se dette laget:

 

--------------ALMUNIA---------------

 

SAGNA---TOURE---GALLAS---CLICHY

 

HLEB---FABREGAS---FLAMINI---ROSICKY

 

--------VAN PERISE---ADEBAYOR----------

 

Jeg syntes ikke at Bendtner burde starte selv om han scoret mot Tottenham, i hvert fall ikke framfor RvP eller Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner denne kampen ganske greit.

 

Håper på dette laget, dersom rvp er frisk da.

 

 

--------------ALMUNIA---------------

 

SAGNA---TOURE---GALLAS---CLICHY

 

HLEB---FABREGAS---FLAMINI---ROSICKY

 

--------VAN PERISE---ADEBAYOR----------

 

 

Syns ikke bendtner skal få spille fra start, men om han forsetter og imponere som han gjorde i går så kommer nok den dagen han får spile fra start ;)

Link to comment
Share on other sites

Her er mitt forslag:

 

 

Almunia

 

Sagna------------Toure----------------Gallas--------------------Clichy

 

 

 

 

Hleb--------------Fabregas---------------Flamini-----------------Rosicky

 

 

 

V.Persie

 

 

Adebayor

 

Subs: Lehmann-Bendtner-Senderos-Diaby-Walcott.

Velger å vrake gilberto her, siden det ser ut som at fotballen til gunners har løpt ifra han!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge vi stiller med 2 spisser, vil vi kunne klare å spille ut forsvaret til P'mouth, som ikke akkurat er det raskeste i verden. Både Campbell, Lauren, Distin osv har sett sine "raskere" dager. Håper på enten Ade-RVP eller Bendtner-RVP.

Link to comment
Share on other sites

Håper RvP er tilbake i denne kampen, begynner virkelig å lure på hvordan skaden er. Står jo ingenting på injury news på arsenal.com. Men begynner jo ikke grine dersom Bendtner starter, han har både psyken og styrken til å spille en slik kamp. Har derimot ikke lyst på Hleb som hengende, blir for tamt, kjør han på venstre!

Link to comment
Share on other sites

Håper RvP er tilbake i denne kampen, begynner virkelig å lure på hvordan skaden er. Står jo ingenting på injury news på arsenal.com. Men begynner jo ikke grine dersom Bendtner starter, han har både psyken og styrken til å spille en slik kamp. Har derimot ikke lyst på Hleb som hengende, blir for tamt, kjør han på venstre!

 

Hleb på venstre :angry:

 

Jeg tar heller denne lagoppstillingen:

 

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Rosicky

Van Persie-Adebayor

 

Men jeg ser ikke bort i fra at Wenger lar et par spillere hvile med tanke på det harde programmet. Han kunne f.eks stille med Diaby på venstre og Diarra inn for Flamini?

Link to comment
Share on other sites

Laget;

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

van Persie - Adebayor

 

Håper virkelig på dette laget, håper vi får se en sulten van Persie fra start. Men skal ikke se bort ifra at det blir Hleb som hengende spiss med Adebayor over. Uansett vinner vi 2-1, etter scoring av Adebayor og Rosicky. Gunners<3

 

God Jul! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det Portsmouth laget vi så mot Liverpool må være det dårligste lage de har hatt på flere år.

 

Stiller Arsenal med toppalag skal dette være en grei seier :xmas:

 

Feil, det Portsmouth laget er det beste de har hatt på flere år.

Skal si meg enig med att de spillte rævva, men Portsmouth ligge høyt oppe på tabelen. Og de er det beste bortelaget i Premier League! Portsmouth er gode mot de dårligste lagene i Premier League, men mot de fire største byr de som regel ikke til så stor trøbbel.

Portsmouth spiller ikke den beste fotballen, men vi må passe oss for noen av skuddfotene de har på midtbanen.

 

Denne kampen børr vi ta, håper Wenger endelig tørr å spille 4-4-2 selv om vi møter ett lag som spiller med 5 mann på midtbanen.

Hadde vært fint med en 5-0 seier på Fratton, som for noen år siden. Husker at supporterne til Portsmouth klappet for oss da vi skårte det 4 og 5 målet, og de klappet spillerne våre ut av banen :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det Portsmouth laget vi så mot Liverpool må være det dårligste lage de har hatt på flere år.

 

Stiller Arsenal med toppalag skal dette være en grei seier :xmas:

 

Feil, det Portsmouth laget er det beste de har hatt på flere år.

Skal si meg enig med att de spillte rævva, men Portsmouth ligge høyt oppe på tabelen. Og de er det beste bortelaget i Premier League! Portsmouth er gode mot de dårligste lagene i Premier League, men mot de fire største byr de som regel ikke til så stor trøbbel.

Portsmouth spiller ikke den beste fotballen, men vi må passe oss for noen av skuddfotene de har på midtbanen.

 

Denne kampen børr vi ta, håper Wenger endelig tørr å spille 4-4-2 selv om vi møter ett lag som spiller med 5 mann på midtbanen.

Hadde vært fint med en 5-0 seier på Fratton, som for noen år siden. Husker at supporterne til Portsmouth klappet for oss da vi skårte det 4 og 5 målet, og de klappet spillerne våre ut av banen :angry:

 

Okei for meg var de ganske så mye bedre i fjor, de leda ligan en stund etter de vant 7-8 kamper på rad.

 

Ser vi på spille stallen dems, så blir de stadig ribba for de beste spilleren vært år.

 

Men for meg skal Arsenal vinne det uten problemer skal vi kjempe om liga gullet helt inn :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Dette her vinnes ikke "uten problemer". Tvert imot. Jeg tenker vi får møte et kompakt Pompey lag som gir alt på hjemmebane. Vi har ikke slått dem på Fratton Park på 2-3 sesonger.

 

Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna--Toure--Gallas--Clichy

 

Hleb--Fabregas--Flamini--Rosicky

 

Adebayor--RvP/Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Voldsom enighet om laget da :angry:

Vi har vel aldri før vært såpass samstemt om hvilke 11 Wenger bør plukke ut foran en kamp. Kan ikke si meg uenig i det "alle" mener.

 

De ni bakerste er det vel ikke mye å diskutere på, men på midtbanen tror jeg Wenger må bytte litt i denne julehøytiden. Fire kamper på 11 dager er for mye ønsker en å opprettholde den løpskapasiteten vi trenger. Dette gjelder og til dels på backene, kanskje Hoyte bør få en sjanse i julen? Det er mer usikkert hvem som skal spille sammen med Adebayor, om RvP er klar bør han få sjansen.

 

På papiret er dette en av de verste kampene i løpet av året, men Pompey er ikke helt på topp og spiller vi opp mot vårt beste går det nok forholdsvis greit. Jeg tror ikke dette er kampen å spare spillere fordi de hadde en pause i sist midtuke. Kampen mot Everton er jo og beintøff på papiret men om noen er helt tom er det bedre at friske folk kommer fra benken og gjør en god jobb. Andrevalgene til de aller fleste spillerne er ikke mye dårligere enn de som er best i den posisjonen.

 

Viktig at vi fortsetter å vinne, ManU møter Sunderland og vi må etter alle solemerker vinne får å holde de bak oss. Jeg vil absolutt ikke ha noe av at de får låne ligaledelsen, den skal vi kjempe med nebb og klør for å beholde helt til Gallas kan heve pokalen over hodet godt ut på nyåret.

Link to comment
Share on other sites

håper på dette laget:

 

almunia

 

sagna-toure-gallas-clichy

 

hleb-fabregas-flamini-rosicky

 

bendtner-adebayor

 

innbyttere:

 

lehmann,senderos,diaby,gilberto,RvP

 

Jeg likte forslaget ditt. Jeg vil se Bendtner fra start i Premier League og etter innhoppet er det vell flere som ønsker det. De gangene han har startet har han bare fått vist seg de første 15 og etter det har laget ligget mye bakover, hvis jeg ikke er helt på bærtur.

 

Men jeg håper på laget Arsenal 4ever foreslo :angry:

 

Vet du hvor mange sekunder det var før bendter scorte?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...