Jump to content

2007.12.26 Portsmouth B


Imerslundinho

Recommended Posts

Nå ble det litt vel mye quoting her med så mange korte svar :D.

 

Herlig at van Persie er med. Håper han kommer innpå og får et lite mål. Det viktigste for meg er at vi IKKE spiller 4-5-1. Vi skaper så lite når vi kun har en spiss på topp og laget ikke tørr komme med mange spillere oppover...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Dette er en kamp jeg frykter. P.mouth har gode nok enkeltspillere til å skape farlige situasjoner, da spesielt Benjani.

 

Men, Arsenal er gode nok til å vinne denne kampen, men den må ikke ta's for lett!

 

Frykter en 2-2 kamp, men håper på en 3-2 kamp i Arsenal's favør for å si det sånn!

 

Laget

24 Almunia

3 Sagna

5 Touré

10 Gallas ©

22 Clichy

27 Eboué

16 Flamini

4 Fabregas

7 Rosický

13 Hleb

25 Adebayor

Reserver:

1 Lehmann

2 Diaby

8 Diarra

17 Song

26 Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp jeg frykter. P.mouth har gode nok enkeltspillere til å skape farlige situasjoner, da spesielt Benjani.

 

Men, Arsenal er gode nok til å vinne denne kampen, men den må ikke ta's for lett!

 

Frykter en 2-2 kamp, men håper på en 3-2 kamp i Arsenal's favør for å si det sånn!

 

Laget

24 Almunia

3 Sagna

5 Touré

10 Gallas ©

22 Clichy

27 Eboué

16 Flamini

4 Fabregas

7 Rosický

13 Hleb

25 Adebayor

Reserver:

1 Lehmann

2 Diaby

8 Diarra

17 Song

26 Bendtner

Hvor fikk du vite lagoppstilling så tidlig?

Link to comment
Share on other sites

Står på Nettavisen.. Jeg var også litt skeptisk, da spess siden RVP ikke er med på benken engang, men vi får se hvem som møter opp..

Nettavisen har tatt feil mange ganger tidligere. Ikke til å stole på :D

Veit det, men gjorde en edit. BBC stiller med samme mannskap!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir garantert spennende. Frykter faktisk denne kampen litt. Hadde vært fordømt surt med en nedtur nå som vi nettopp har banka jidsa.

 

Synd at Robin ikke er med, men for all del så bør dagens mannskap klare å sparke godt fra seg.

 

Satser på en knepen seier! Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i pokker må vi alltid spille 4-5-1?!! Greit at "never change a winning team", men med en Bendtner som ville gjort det bra mot Portsmouths forsvar med sin fysikk, og en Ebouè som er utskjelt av alt og alle, så bør det gå an å gamble litt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...